Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Teltferie på Sardinia

NYTT TEMA
rogerns
rogernsInnlegg: 691
10.02.18 10:44

noen som har campet seg rundt på Sardinia? Det er ihvertfall masse campingplasser med betydelige høyere standard enn her i Norden. De fleste har hytter, bungalower osv til utleie og det vil vel koste omtrent det samme som hotell.

selv ønsker jeg å bruke eget telt og i månedsskifte mai/juni. Trenger leiebil da offentlig kommunikasjon er på et absolutt lavnivå.

er det noen her som har erfaringer ?

RazorBoy
RazorBoyInnlegg: 2467
10.02.18 11:01

Var på Sardinia i august 2016. Det finnes en masse tilbud på Air BnB. Regner med at du kan få et ganske fint rom til grei pris på den tiden av året. Jeg var det meste av tiden i en landsby utenfor Oristano på vestkysten, et område med mye strender. Deretter et par dager i Nuoro oppe i fjellene. Et flott lite hotell der med den meget servicevennlige verten Bruno. Han lånte meg en ganske ny sykkel helt gratis, som jeg tok meg rundt med.

Det er ellers tog og busser som det går greit å ta seg rundt på øya med, så ikke nødvendig med bil hvis du ikke skal til de mest bortgjemte plassene.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg