Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Snus til USA?

NYTT TEMA
Hosthark
HostharkInnlegg: 120
10.01.06 14:55
Er det noen som har erfaring med å ta med snus til USA?

Hvor mye kan man ta med seg?

Hvordan er den snusen(porsjon) man får kjøpt i USA?

Vi reiser til USA i mai, og en av oss er veldig avhengig av snus..

zizco
zizcoInnlegg: 4920
10.01.06 15:55
Tror det bare er noen få steder i USA du får kjøpt snus, så ta med deg. Han jeg reiste med tok med seg 2 ruller og det skapte ikke noen problemer..
Larsabal
LarsabalInnlegg: 10313
10.01.06 17:21
Den amerikanske snusen suger, enkelt og greit.

Jeg har tatt med mye snus, men har aldri blitt stoppet og vet derfor ikke hvordan de reagerer. Jeg tror det går greit til "eget forbruk" men at det egentlig er ulovlig med svensk snus.

Jeg har hørt at man i Thailand får store bøter for hver ekstra boks man tar med over én rull. Om det er slik andre steder, som feks i USA, vet jeg ikke.

Jeg har som nevnt reist inn i USA et utall ganger, men har aldri blitt stoppet i tollen.

L
SJUr
SJUrInnlegg: 1663
11.01.06 23:07
Har blitt stoppet én gang (av 5-6 turer) - med to ruller. Gikk greit det... Men så går jeg også gjennom passkontroll/toll med amerikansk statsborger...

Anyway; du sier ikke noe om hvor lenge du skal bli. Hvis du skal flytte (f.eks. som student) og har fast adresse går det helt fint å bestille på nettet og få tilsendt! (Koster faktisk mindre enn norsk pris, i dobbel forstand...)

Hattemannen
HattemannenInnlegg: 1415
11.01.06 23:08
Haha! Har en bekjent som er i USA på utvekslingstur nå og holder på å gå på veggene av mangel på snus! Har ikke peiling på kvotene jeg ihvertfall..
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg