Nei nei nei SpeedyTorres, ikke gjør det! Ta heller de 35 lappene og spander en luksusferie på din kjære!
Dette er naturens gang, oss mannfolk mister hår på hodet, isteden gror det alle andre plasser vi ikke ønsker, sånn er det bare!
Selvfølgelig fikk jeg selv litt fnatt når jeg skjønte at hårfestet mitt gikk lenger og lenger oppover pannen min, men jeg var aldri i tvil om at her skulle det barberes!
Det finnes ingen mirakler som vil gi deg håret ditt tilbake, det er bare lureri!
Noen prøver å sy inn små hårtusser, har sett noen av de og det er rett og slett støgt!
Hentesveis, tupè eller parykk var helt uaktuelt for meg, ergo gikk jeg til frisøren og ba om 3 millimeter over det hele, anbefales!!
Får masse gode tilbakemeldinger på den korte sveisen min, folk syns det kler meg bedre å vare barbert enn å ha noen tynne hårstråer oppe der ;-)
Igjen, ingen behandlinger vil gi deg håret ditt tilbake, face the facts at du blir eldre og håret faller av! Kjøp en god maskin til en tusing, bruk de andre 34k på noe gøy!!