Har ved en ultralyd for en stund siden blitt mistenkt hypotyreose. Men blodprøvene viser ikke det. Kan man ikke ha det likevel? Man burde vel ikek sett noe galt på ultralyden da om stoffskiftet er bra? Det er ømt å ta der skjoldbruskkjertelen sitter, og det var derfor det ble tatt ultralyd på ønh når jeg var der for ca 6 mnd siden tenker jeg. Noen her som har opplevd å få behandling for lavt stoffskifte uten tegn på blodprøver? Men ved ultralyd? Ikke at jeg kan så mye om det, men når jeg nevner mye slitenhet, trøtt, uopplagt, kan sove i over 12 timer og likevel trøtt, vondt i hodet, vekt økning, depresjoner hele tiden, fryser lett (noe jeg ikke har gjort siden jeg ble overvektig) og leddsmerter, så har det alltid blitt sjekket blodprøver på stoffskiftet mitt. Da må det joe tydeligvis være noe, eller? Selv om blodprøvene er perfekte? Jeg har jo hatt perfekte blodprøver før, selv med infeksjon i kroppen. Hadde blindtarmbetennelse uten at blodprøver sa det, og tykktarmsbetennelse uten at blodprøvene sa det.