Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

livet med borrelia

NYTT TEMA
AgnostikerforIsrael
AgnostikerforIsraelInnlegg: 3809
28.01.12 05:15

http://www.youtube.com/watch?v=sxWgS0XLVqw&feature=fvst

Filmer sier egentlig hvordan det er å ha borrelia i norge også. Det er et rent helvete å ha borrelia. Ikke finner de det på blodprøver og rettningslinjene leger i norge har er bare vås.

I mitt tilfelle har det kostet 20 besøk hos legen, 5 sykehusbesøk, 4 måneder med sykemelding (og mere for hver dag), 4 måneder i helvete, pluss mye tid og penger.

Nissekjærringa
NissekjærringaInnlegg: 17
01.02.12 12:52

Vi har nettopp tatt blodprøve for dette, men den kom negativ tilbake og vi regnet med at det stemte. Hvorfor finner de  det ikke på blodprøver?

AgnostikerforIsrael
01.02.12 19:04

Hei. Nå fikk jeg endelig svar på blodprøver jeg sendte til Tyskland. De viste høye verdier av alle antistoffer så endelig er det bevist at jeg helt sikkert har borrelia. Anbefaler å reise på en privat klinikk å få sjekka hvis det blir jævlig og de ikke finner noe.

På grunn av atjeg har ventet så lenge på det offentlige må jeg gå på antibiotika i 6 måneder.

(Innlegget ble redigert 01.02.12 19:05)

Nissekjærringa
NissekjærringaInnlegg: 17
01.02.12 19:24

Hvilken privat klinikk brukte du? Trodde at kanskje slike ting klarte de å finne ut på sykehuset med blodprøver. Men etter å ha forholdt oss til helsevesnet i mange år så er vel skepsisen større enn tryggheten. Man hører hva de sier, kjenner litt på magefølelsen og tar en avgjørelse på hva man skal gjøre.

AgnostikerforIsrael
03.02.12 03:00

Arenaklinikken i Oslo. bare ringt inn og spurte om time pluss blodprøve. Venter på resepten. Var forreten på sykehuset i dag også og fikk god hjelp. Fikk time til nevrolog allerde om 1 uke så mulig jeg får intravenøs behandling av det offentlige heller siden jeg har en blodprøve som viser possitiv. Vet ikke om det alene hjelper men da kan jeg jo bruke piller etter en slik behandling.

Siste innlegg