Snill du er Neith som prøver å hjelpe, i stedet for å prøve å "latterliggjøre" slik som jeg dessverre har fått inntrykk av fra andre i tråden :/
Det var bare denne ene gangen i lyskeregionen, men har ofte vondt i hendene og har påvist beinhinnebetenlse i leggene om det skulle være til hjelp.
Og jeg har ofte vondt i ryggen. Jeg har jo spilt fotball stort sett hele livet, men måtte gi meg pga ryggen. Jeg gikk aldri til lege for ryggen, men det var så vondt at det var ikke vits mer.
En stund etter jeg ble 18 år satt jeg på med en idiot som ikke kjørte så fint og vi kræsja uten at det ble noe alvorlig og fulgt av legebesøk. Det som er litt rart er at dager etter hendelsen fikk jeg enda mer vondt i ryggen og det var dette som gjorde at jeg kun fortsatt på fotball ett halvår til.. Det kan godt også være "Psykisk" for jeg husket at jeg hadde vondt i ryggen før dette.
Er også veldig mye ute ja så det kan også være en faktor :) Men det er bare så rart at dette med kinnene skjer i rundt 8 9 10 tiden på kvelden... Det er også så merkelig at jeg får den følelsen jeg får når jeg er syk med feber. Plutselig fryser jeg og plutselig brenner jeg opp...
.....
PS: Jeg avbestilte legetimen jeg hadde i dag.. Det må da gå an å få en time som ikke er i arbeidstiden. Jeg skal i alle fall inn for å få tatt allergitester. Håper bare ikke det er melkeallergi...
Om jeg selv skal tro noe som helst har jeg nok bare vitaminmangel. Æsj, høres sikkert ut som den hypokonderen, men jeg så virkelig bare mitt snitt til å spørre her inne. For alt jeg kunne vite kunne jo folk ha opplevd noe lignende.