Noen som har prøvd behandling hos International hair studio for å få mer hår?
Og hvordan gikk evnt det? Fungerer det?
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Noen som har prøvd behandling hos International hair studio for å få mer hår?
Og hvordan gikk evnt det? Fungerer det?
Ja, vil sterk ambefalle deg å holde unna dem. Finn istedenfor andre alternativer. Dem bruker bare deres desperat behov, og lover mye, men alt er bare en ilusjon. Dems laser behandling er bare løgn, er ikke noe forskjellige enn vanlig laser behandling for hårtap som skal hjelpe blod sirkulasjon i hode. Den gjør ikke noe annet en det, og det er ikke det som er årsaken til hårtap i de fleste tilfeller. Alle leger, og spesialister anbefaler å ikke gjøre det. Ikke pga av at det er noe skade i det, men på grunn av det er samme som å kaste penger ut av vinduet.
Andre alternativ som de kaller step by step, dette er noe jeg har prøvd. Måten de presenterer på virker det for deg som det er noe helt nytt, noe helt moderne, men i virklighet så er det parykk som limes på hodebunn. Og uansett hvor mye de skryter av at dette er ikke som vanlig parykk, de ser helt naturlig som dine hår så er det bare selgers ord for å selge. Det ser klart som parykk, ikke i min tilfelle, men alle kunder som var innom hos dem kun jeg se det med engang. Akkurat som ferskvann og salt vann blander ikke i hverandre og man ser skille, på sammemåte så ser man forskjellen mellom parykk hår og dine egne hår på baksiden og rundt året. Hver andre uke man må komme inn for å få justert den.
Den sklir på hodet siden den aldri blir helt fast på hodet, og man ofte får åpninger lngs kantene der den er limt fast. Så plutselig så våkner man og ligger halve parykk dettet av. Veldig flaut hvis du har noen du deler senga med. Det gjør deg veldig ukomfertabel, og nervøs når dette skjer på jobben, eller på fest, eller i t-bane. Du på helet tida presse den og holde på hoden. Og limet som de bruker lekker mye fra kantene og gjennom underlag, at det blir så klistrete at det blir veldig ubehaglig å stelle på håret.