Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Valium + alkohol

NYTT TEMA
Maxi
MaxiInnlegg: 6489
14.01.03 10:04

Først: jeg har flyskrekk, men pleier døyve sansene mine med 4-5-6 pils på flyplassen før jeg går ombord, og det hjelper meg veldig. Men nå har det seg slik at jeg om en stund skal ta et fly som går kl 07.00 om morgenen, og da selger de ikke øl på flyplassen.

Spørsmål: jeg tenkte da etter råd fra andre å ta en Valium for å unngå alle kvalene og angsten som følger med å fly i edru og ubedøvet tilstand. Flytiden er på litt over 4 timer, og jeg skal på fylla ca to timer etter at jeg har landet. Så hvor lenge virker Valiumen og hvor sterk er den egentlig? Det er vel ikke problem å drikke 6-7 timer etter å jeg har tatt en slik pille? Eller..? Vet jo om folk som mikser Valium og alkohol, så jeg kan vel ikke stryke med når jeg skal fyre meg lenge etterpå...

Obix
ObixInnlegg: 1262
14.01.03 13:26
Problemet med Valium er at du kan bli ganske sløv av den. Faren er at du ikke gidder å gå på fest. Men 6-7 timer etter at du har tatt den skulle du være fit for fight igjen.

××××××××××××××××××××××××
The women beat their men.

The men beat on their drums.
××××××××××××××××××××××××
abducted
abductedInnlegg: 1479
26.01.03 16:21
Ikke bland piller og alkohol! FY!
D er farlig...
Noe jeg lurer på, er at typen min går på en rekke medisiner,
bl.a. antidepressiva.
Han lar være å ta medisinen den dagen han skal drikke da, men
det sitter vel litt igjen i blodet?
Er det farlig om han tar medisinen samme dag som han drikker?
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg