Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kan man få kvise i tannkjøttet ?

NYTT TEMA
Valance
ValanceInnlegg: 1701
23.12.04 08:32
?

-----------------------------------------------------------------------------------
- Do I look like 50 ?
- Yes. But only from the neck up.
silvercoke
silvercokeInnlegg: 5480
23.12.04 11:24
du kan i alle fall få noe som kan se ut som det, men kviser er forbeholdt områdene med talgkjertler og hårsekker hvor bakterier liker seg ekstra godt. det er bakterier i munnhulen også, og disse kan, hvis forholdene ligger til rette for det, bidra til at kviselignende "problemer"
monsanto2
monsanto2Innlegg: 3741
23.12.04 11:32
Kjære silvercoke:

Hvorfor blir tungen min ruglete når jeg slikke undulaten? Det har jeg ofte lurt på.

"Dette er reisen til Kina, gutt, det er klart du skal til Kina, bare synd at det vil ta adskillige måneder å komme dit"
Valance
23.12.04 11:40
Æsj.

-----------------------------------------------------------------------------------
- Do I look like 50 ?
Valance
23.12.04 11:42
Silver dude

kjente idag morges at det bulet litt ut i tannkjøttet, på begge sider også (se for deg fortanna og tannkjøttet som dekker foran og bak, eller rundt om du vil, denne tanna)

Men nå er det borte. Følte med tunga og det kjentes litt rart ut liksom...kan ikke beskrive det....

- Do I look like 50 ?
LiKri
LiKriInnlegg: 8162
23.12.04 13:20
Tipper på forkjølelsessår..
silvercoke
silvercokeInnlegg: 5480
23.12.04 15:46
monsanto2 skrev:
Kjære silvercoke:

Hvorfor blir tungen min ruglete når jeg slikke undulaten? Det har jeg ofte lurt på.

det vil du ikke vite... ;-D
god jul, monsanto2
Nattugla
NattuglaInnlegg: 106
30.12.04 10:16
Du kan ihvertfåll få blemmer i munnen. Forferdelig vonde greier. Sannsynligvis en allergisk reaksjon, det tok meg lang tid før jeg oppdaget at jeg fikk sånt av citrusfrukter.
bRnst
bRnstInnlegg: 26
31.12.04 02:28
monsanto2, fikk samme problemet da jeg slikket en venn på leggen mens han sov. Heldigvis forsvant det etter et par dager..
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg