Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sår i baken.

NYTT TEMA
AtillaBøbo
AtillaBøboInnlegg: 2171
31.03.05 19:54
Jeg har hatt litt løs mage i det siste etter at jeg spiste en fordervet Drivers Dog på Esso. Pølsen var i brød, med rå løk, salsa, dressing, ketchup, sennep (type: søt), finrevet ost og kneslak. Det var meny, så jeg fikk med dispenser-villa. Måltidet nøt jeg, og at den var fordervet merket jeg ikke for jeg kom hjem.

Da var det nemlig halleluja steming inne på badet. Dassen ble rett og slett spraylakkert konstant de to neste døgnene. Problemet var at jeg hadde kjøpt øko-doruller, og ikke de myke dorullene med det søte lammet på pakningen. Dermed ble det stor friksjon og mye gnikking, noe som førte til svært vonde sår.

Hva kan jeg gjøre for å hele disse sårene? Kan jeg få infeksjon i baken, i og med at det er mye bakterier i dette området?

VIVA LA RESISTANCE
------------------------------------Jeg sier som Bodø Glimt: No negros!?--
Bjabb
BjabbInnlegg: 1890
31.03.05 19:56
Talkum mann..pudre stumpen din med masse talkum!
splstudent
splstudentInnlegg: 448
31.03.05 20:22
og/eller sånn zinksalve vi bruker på de søte babyene våre når de får sår stump. Virker sikkert like bra på deg også..god bedring..; )
Damo
DamoInnlegg: 472
31.03.05 20:24
Etter hva jeg har hørt så er dette en fin måte å skaffe seg hemorider..
kjellmo
kjellmoInnlegg: 844
31.03.05 21:48
skal ikke le av rompesår. de kan bli skikkelig betente og da har du en case skal jeg fortelle deg gutten min.
Haugen
HaugenInnlegg: 13936
03.04.05 16:26
Hmm..

Er av og til plaget med det samme, men går over om jeg er veldig forsiktig med papiret.

Skaff deg myke dopapir og press papiret, ikke gnu eller stryk. Press!

Husk å vask deg godt når du er i dusjen, i tilfellet du ikke har fått alt vekk da du satt på do.

Ellers fungerer rådene du har blitt gitt.
Amadine
AmadineInnlegg: 1154
03.04.05 22:17
Har du diarè så spiller det ingen rolle om du bruker hvitt eller grått dopapir. Det er magesyra som etser rauvholet. Sverger til "Mentholatum" kjøler, lindrer og heler raskt. Mentholatum hjelper mot alle sår, får dem til å gro raskere. Forkjøla og sår under nesen? Bruk "Mentholatum", rene universalmiddlet!
Skrahlen
SkrahlenInnlegg: 2335
05.04.05 17:25
Godt råd amadine! Har selv brukt Mentholatum hele mitt liv og det fungerer mot det meste :)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg