Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Jeg lurer på hvor mange milliarder kroner som blir betalt ut i sykepenger pga. dårlig tannhelse..?
Jeg tror hjernen til en del politikere befinner seg i feil hode..
Jeg tror hjernen til en del politikere befinner seg på feil klode.
Jeg vil på det sterkeste fraråde å benytte Tannreiser og Kreativ dental. Fikk masse komplikasjoner etter tannbehandlingen, og de svarer meg ikke på mail etter at jeg tok kontakt med dem i ettertid.
Slenger meg på tråden, og takker Oona123 for advarselen mot Tannreiser og Kreativ Dental. De var nemlig en av dem jeg tittet på for mulig konsultasjon!
Noen som har erfaring med Budapest Klinikken, eller noen andre bra klinikker i Ungarn? Eller er det bra klinikker i Ukraina eller andre steder som anbefales av noen?
Har søkt litt rundt og funnet ut at prisene stort sett ligger langt lavere enn her hjemme. Men. Finner da disse tannlegene også mange ting som de mener bør behandles, som egentlig ikke er nødvendig?
Ungarn er et greit sted å komme seg til, dersom man trenger oppfølging etc. Men, er Ukraina rimeligere og bedre totalt sett?
Ser at de ungarske klinikkene stort sett opererer med "gratis" henting på flyplass, og støtte til flybillett, samt "gratis" bedøvelse, etc.... Gratis er jo et tulleord, da man vet at alt koster og skal betales uansett. Om jeg kunne spart f.eks 10% på å få nettopriser på alle tjenestene, så ville man vel heller tatt det!? Hvorfor betale for masse "gratis", som man kanskje ikke trenger?
De fleste ukrainske og indiske, som jeg har sett gjennom og som har priser ute, ser jeg tar slike nettopriser. Der man betaler en enda rimeligere sum, for alle tjenestene man får utført. Også konsultasjonen.
Men, viktigst av alt er jo kvaliteten, og garantier for at ting er trygt og bra.
Var hos en rådyr norsk tannlege her i byen, som skulle gi overslag på tannbehandlingen. Etter andre time og nesten 4000 kroner, har han enda ikke klart å lage det, ennå... Så han er droppet nå...
Har noen broer, hull, ødelagte tenner + div, som må fikses. Så om noen har noe vettugt og rimelig å anbefale et sted?