Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

klarer ikke å glemme...

NYTT TEMA
nightwolf88
nightwolf88Innlegg: 1
12.08.11 17:33

hei klarer ikke å glemme jenta jeg var sammen med i tre år vi hadde en hund sammen som heter nikita vel jeg har henne nå 8 månder etter brude det jeg egentlig lurer på er om jeg skal sende henne denne meldingen jeg har tenkt å sende:

ps har sendt to meldinger på 8 månder meg aldri fått noe svar tilbake.

Hei :)
Vet ikke om du bryr deg men jeg ville sende deg melding selv om du ikke bryr deg...
Ville bare si du er den beste kjæresten på jorda alt du gjorde for oss vel vi savner det du ofret mye for oss det vet jeg nå.
Du viste hvor glad du var i meg hele tiden men jeg var ung og dum skjønte ikke det var slem mot deg gang på gang alltid sur jeg har fått tenkt nå nesten ett år vel jeg tror jeg skjønner mer nå en da...
Bare vi hadde fått en sjanse til men det er nok for mye å be om selv fra en søt snill jente som deg tror også du har det bra nå uten meg...
Jeg ble nok bare veldig redd for å miste deg siden jeg viste hvor glad jeg var i deg og siden jeg var så sjalu på alt og alle klarte jeg å dytte deg bort fra meg så jeg kan takke meg selv :'( det gjør jeg være dag hvis du lurte noe jeg vet du ikke gjør.
Tror mange ser på det at du gikk fra meg som ett stort tap vel mange gjør det, det vet jeg!! Du skjønner jeg lo av folk som sa de kunne gitt livet sitt for kjæresten/kona vel jeg er i samma båt
Hadde helt glemt hvordan det var å være meg selv vel den gamle meg han som ikke hadde noen rundt seg vel nå har jeg jo nikita å leve for jeg har forresten fått hjelp fra lege o.s.v... Mot selvmords tankene mine siden jeg har prøvd å ta livet mitt en gang så går på noen medisiner terapi timer vet ikke om det er de medisinen, Nikita eller håpet om å få deg en dag som holder meg i livet :)
Nikita savner deg veldig hun vil vær dag gå til Haugenstua også via Stig skole opp til Marianne sitt hus så tror nok hun husker deg ja håper du husker henne like mye som hun husker deg... Pluss når vi går tur og det kommer en jente da er det som om det er jul nyttår og bursdag samma dagen.!!.
Jeg bare lurer på en ting si hvis jeg en dag dør da får folk som er igjen en utbetaling på 1 mil :) tror folk klarer seg med den 1 milen men ikke lille Nikita min så jeg lurer på om du kan ta deg av henne da? (har andre som kan ta henne men vet Nikita ville blitt glad og ingen ting gjør meg mer glad en at Nikita er glad)
først må jeg finne ut noen ting
1 om det er ett liv etter døden.
2 hvilken religion jeg skal tro på Hmm...?!
Hvis du lurer på hvorfor jeg spør deg jo fordi henne vil til deg være dag henne er veldig snill det lover jeg deg som sakt alt jeg vil er at du skal svare på om du vil eller ikke ha nikita hvis jeg dør sånn man vet jo aldri når man dør og jeg vil skrive testamente mitt i til felle jeg dør så da lurer vi på om du vil ta deg av lille Nikita min?

morbidsaint
morbidsaintInnlegg: 31687
12.08.11 17:35

Utfordring å forstå denne teksten. 

oarneer2
oarneer2Innlegg: 890
13.08.11 09:21
nightwolf88: ps har sendt to meldinger på 8 månder meg aldri fått noe svar tilbake.

Det er et hint om at hun ikke ønsker noen kontakt overhode. Hvis du virkelig hadde hatt en sjanse, ville hun nok gitt deg den. Skriv et brev hvis du absolutt må, men rådet er å avvise den som avviser deg. Sånn må det også være, for at du skal komme deg videre. Lykke til med nye muligheter hos nye kjærester.

wyszctsie91
wyszctsie91Innlegg: 235
17.12.11 19:25

Når du nevner selvmordstanker osv, så kan det virke avstøtende for jenta. Når en jente ikke svarer, så er det et tegn på at hun har gått videre. 

Og om du har gjort mye dumt med henne, så har du i grunn bare deg og skylde, for man skal aldri gjøre noe dumt mot personen du er ilag med, og det burde egentlig alle forstå.
Så jeg syntes du skulle la være å sende den meldingen og heller prøve å gå videre med ditt liv og respektere hennes valg og hva hun gjør, for det er det man gjør om man er glad i personen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg