Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

slutt etter ferie

NYTT TEMA
Bobante
BobanteInnlegg: 5
15.07.12 13:01

jeg og min kjæreste har vært sammen i snart 7 månder, hun reiste på ferie i 17 dager (før hun reiste skrev vi lange meldinger om hvor høyt vi elsket hverandre.) Da hun kom hjem, var ikke alt som før, jeg så på henne at noe var feil, for hun ville ikke gjøre ting vi pleide, holde i hånda når vi gikk, ville ikke tulle osv... Jeg tok hun med ut i en skog for å prate med henne, fordi det var en helt aent jente som kom hjem til meg etter 17 dager. Hun sa at alt ikke var som før og at hun hadde mistet følelser for meg, jeg følte liksom d samme akkurat der (siden alt ikke var som før). Da jeg kom hjem, kjente jeg at jeg savnet henne skikkelig, alt var så fint mellom oss, vi hadde aldri kranglet, hun var den rette. Vi bestemte oss på å prøve å holde kontakten videre siden vi ville jo ikkje miste hverandre, hun mente at hun ble vant med å ikke se meg de 17 dagene hun var på ferie. Jeg skjønner henne i det, tanken på at hun kan ha funnet en annen kan ikke stemme, hvem skulle det vært? Hun reiste ned med to andre familier, og det var ingen andre gutter med i vår alder. Jeg har bestemt meg på å klare å kapre hjetet hennes igjen, det skal bli tøft, men jeg skal klare det, jeg har taktikken klar. Men jeg lurer på om hun kanskje trenger en lenger pause fra meg? Liksom vil hun kanskje lengte mer etter meg om et par uker? Eller er hun helt ferdig? Hvordan kan egentlig 17 dager ødelegge oss?  Setter pris på om det kommer noen gode svar :)

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12083
15.07.12 21:08

Umulig å si igrunn.. ikke ofte folk blir sammens igjen.. men det hender jo.

Er det noe hun mislikte med dere da? virker jo som hun nesten har truffet noen andre :S

Bobante
15.07.12 23:47

Hun vill være bestevenn med meg, jeg e forsatt den hun stoler mest på, hun vill ikke ha meg vekk fra livet hennes, hun vil at vi forsat skal finne på ting. At hun skal ha funnet en ny klinger ikke sammen med dette, vist hun skal ha funnet seg en ny må hun vel bruke tiden sin på han istedenfor på meg?

Arnebelinda
16.07.12 00:01

Å være bestevenn funker aldri unasett når en har følelser.

Kan kanskje funke helt til en av dere finner dere ny... og det kommer til å sje til slutt :/

Bobante
16.07.12 00:35

men, "hun ble vant med å ikke se meg" tror du at hun vil lengte etter meg etter et par uker/månder?

Arnebelinda
16.07.12 09:28

Om hun blir vant med å ikke se deg.. vil jo hun bare bli enda mere vant til det nå som dere er venner og ser hverandre enda mindre?

tullete grunn etter kun 2 uker da men... viser bare at hun ikke hadde all verdens av følelser virker det som.

Bobante
16.07.12 20:20

forholdet vårt var helt på topp rett før hun reiste, hun skal vist ha fått følelser for en der nede, men han bor langt vekke så de kan jo ikke akurat gjøre noe utav dette, tror du det går an å vinne hjertet hennes tilbake? Eller kan det ta tid?

Arnebelinda
16.07.12 21:46

Du trur det var helt topp ja.. men kan umulig vite hva hun egentlig følte.. at hu fikk følelser plutselig for noen der nede på kun 2uker viser jo bare at hun ikke hadde så sterke følelser synes jeg.

Det er mulig.. men tviler egentlig litt.
er dere gammle?

Bobante
16.07.12 22:39

vi er veldig unge det er kanskje det største problemet, 15 år et år fra 16. Hadde vi vært eldre hadde jeg jo sikkert vært med henne ned dit og ingenting ville skjedd.

Arnebelinda
16.07.12 23:48

ohh.. nei men da har du det der.

Bytter ikke folk i den alderen der kjærester like ofte som truser?
Bare å komme seg videre.. sier no jeg.
masse fisker i havet.. å det vil du oppleve igjennom åra.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg