Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

gresset er ikke grønnere på andre siden :(

NYTT TEMA
reb91
reb91Innlegg: 4
22.10.14 19:43

Hei! har levd i en boble i seks månter:(
trenger sårt noen sine meninger!
var sammen med gutten min i nesten 7 år for to år siden gjorde eg det slutt men etter 6 månter ble vi sammen igjen, han var knust og prøvde det han kunne for å få oss sammen igjen.

han forandret seg totalt og ble en ny person han har alltid behandlet meg bra og med respekt men etter vi ble sammen igjen har han behandlet meg som en prinsesse :( han stilte alltid opp og gjor alt for at vi skal være lykkelig sammen men eg viste ikke mye tilbake, han fant seg i det og ga oss aldri opp.
for et halvt år siden hadde vi en fyllakrangel og etter å ha snakket med min bestevennine (hun å skulle bli singel) bestemte eg meg for å slå opp og det gjor eg:(
har ikke sett han siden, han ringte meg 2 ganger i begynelsen men jeg tok ikke telefon og han har sendt totalt på 6 månter 3 meldinger jeg har ikke svart han heller, brydde meg ikke å levde livet, men nå når hverdagen er tilbake mangler jeg han sårt føler meg så ensom og savner han sånn, han var jo alt i livet mitt :( venninen min som skulle bli singel lever lykkelig med sin kjære å blir så lei meg å se andre kjærestepar :( alle rundt meg har type :(

fikk til bursdagen syden tur av han og når eg slo opp reiste eg med noen andre venner til syden, stakkar han gledet seg sånn:( hadde jobbet mye siste tiden og sa ofte at han gledet seg til å komme seg vekk å være sammen med meg de to ukene:(

jeg var hans første og han min første vi ble jo sammen når vi var 16 år å sist vi ble sammen igjen var det kun for at ingen av oss hadde hatt ingen andre men eg har hatt meg med to 2 andre denne tiden er redd han avviser meg på grunn av det nå:(

hvordan skal jeg ta kontakt med han igjen?
savner han sårt, han har alltid hatt livet sitt på stell å har god jobb leilighet bil alt, å eg har rotet vekk gutten i mitt liv :(
e så redd han avviser meg om eg tar kontakt etter å vært så dårlig mot han:(

han elsket meg så høyt og sa det ofte, savner han meg enda?
er ute av boblen nå og ser at gresset ikke er grønnere på andre siden som eg trodde
håper på svar fra dere

joplina
joplinaInnlegg: 59963
22.10.14 21:07
reb91: for et halvt år siden hadde vi en fyllakrangel og etter å ha snakket med min bestevennine (hun å skulle bli singel) bestemte eg meg for å slå opp og det gjor eg:(

"fikk til bursdagen syden tur av han og når eg slo opp reiste eg med noen andre venner til syden, stakkar han gledet seg sånn:( hadde jobbet mye siste tiden og sa ofte at han gledet seg til å komme seg vekk å være sammen med meg de to ukene:( "

"men nå når hverdagen er tilbake mangler jeg han sårt føler meg så ensom og savner han sånn, han var jo alt i livet mitt :( venninen min som skulle bli singel lever lykkelig med sin kjære å blir så lei meg å se andre kjærestepar :( alle rundt meg har type :( "

- Hadde du vært 16 år i dag og skrevet dette, så kunne jeg sikkert gravd dypt i meg selv for å skrive  noe lindrende til deg.  Men etter hva jeg forstår så er du minst 23 år gammel.

Alt jeg kan si er at jeg håper du har skamvett nok til å la den stakkars fyren i fred  og ikke forpester han med ditt forvaklede styr og drama - som tydeligvis er svært påvirket av hva veninner gjør,sier og har  - som om du var en fjortis.

Videre håper jeg at denne solide og greie fyren har funnet - eller finner seg en like solid og grei dame som seg selv.

- Kom deg videre og bli voksen!

reb91
22.10.14 22:09

formulerte meg kansje litt feil!
han har sine sider han også, alt i alt hadde vi et rolig forhold men eg ønsket mer spenning, noe som jeg angrer på idag!! :(

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12322
22.10.14 23:39

Du har knust han 2 ganger.
Han fortjener ikke en tredje.

Du får bare bite i det sure epple å la han komme seg videre!
Jeg har iafall aldri kunne stole helt på deg igjen.. og det hadd kommet til å påvirke en evt ny sjangse stort.

Figo8921
Figo8921Innlegg: 16145
31.10.14 01:22
reb91: formulerte meg kansje litt feil!
han har sine sider han også, alt i alt hadde vi et rolig forhold men eg ønsket mer spenning, noe som jeg angrer på idag!! :(

Han har sine sider, men tålte altså å bli dumpet av deg 2 ganger, jobbet seg tilbake og gjorde faktisk sitt for å endre seg, kjøper sydentur til deg som du er drittsekk nok til å ikke avbestille og betale tilbake, men velger selv å dra med venninner. Når det da endelig er slutt så prøver han litt kontakt, men får den kalde skulderen fra din side.

Det svir eller hva? Når man skjønner at man har driti seg sånn til de grader ut ;)

Vel, vettuhva det fortjener du så langt det går og om du eier noe form for skam så lar du han være i fred og lar han møte en kvinne som faktisk vet hvordan de skal behandle en mann godt.

Det flåsete argumentet ditt om venninne som plutselig har fått seg type, viser forøvrig passe godt at det ikke er gutten du strengt talt savner, men det å være i et forhold. Nå får du bare tygge på det sure eplet.

(Innlegget ble redigert 31.10.14 01:22)

reb91
31.10.14 15:23

alle kan gjøre feil!!
jeg har kontaktet han å han er like hyggelig somm alltid ;)

Figo8921
31.10.14 18:12
reb91: alle kan gjøre feil!!
jeg har kontaktet han å han er like hyggelig somm alltid ;)

Og da må man gjerne ta konsekvensene, noe du nok kan regne med å gjøre med tiden.

:)

joplina
joplinaInnlegg: 59963
31.10.14 20:14
reb91: å han er like hyggelig somm alltid ;

Stakkarn

reb91
01.11.14 12:20

tar konsekvenser får det jeg har gjord!
men han e litt på gang med en som har har truffet men vi har kontakt å han avviser meg ikke så nå må jeg bare vinne hjerte til mannen min igjen...
kan noen uten å være frekk hjelpe hvordan jeg skal prøve å vinne han tilbake?

nattogdag2
nattogdag2Innlegg: 4722
01.11.14 16:27
reb91: kan noen uten å være frekk hjelpe hvordan jeg skal prøve å vinne han tilbake?

Det er ikke meningen her å være frekk, men å være ærlig. 

Du savner han, til du går lei av han og forkaster han. To ganger. 

Dr Phil sier noe slikt som den beste måten å forutsi fremtidig atferd på, er å se på relevant atferd som har vært. Her har skårer du lavt. Er du glad i han, så kanskje du skal la han være i fred. 

Figo8921
01.11.14 22:51
reb91: tar konsekvenser får det jeg har gjord!
men han e litt på gang med en som har har truffet men vi har kontakt å han avviser meg ikke så nå må jeg bare vinne hjerte til mannen min igjen...
kan noen uten å være frekk hjelpe hvordan jeg skal prøve å vinne han tilbake?

Jeg skal gi deg et hint: Repeterende oppførsel.

Du har allerede gjort det 2 ganger og sannsynligheten for at du gjør det igjen er enorm. Og når du har kastet han i fra deg og det går litt tid og det begynner å se ut til at han har kommet seg videre, så er du på pletten igjen for da slo "savnet" inn. 

Hjertesorg har av enkelte forskere blitt sammenlignet med det å avvenne seg fra heroin, så spm. her må jo være hvorfor du vil han så vondt.

Men nå har han på mange måter løst dette fint selv ved å komme seg videre og finne seg noe nytt, forhåpentligvis har han noen fornuftige kompiser som ber han om å holde seg unna gammel historie. 

Mikey666
Mikey666Innlegg: 685
15.12.15 09:27

Herre, trådstarter her er grunnen til at det stadig blir mer og mer kvinnehat i verden. Rett og slett et forkastelig menneske. La den gutten være i fred, begrensa hvor mye en som tydeligvis er en fantastisk, trygg og omtenksom mann skal kunne tåle. Ser at det er over et år siden. Jeg håper virkelig at han har sluppet unna deg.

vatutin
vatutinInnlegg: 4343
06.04.16 13:01
reb91: hvordan skal jeg ta kontakt med han igjen?

La fyren være i fred. Han er sikkert godt i gang med å kvitte seg med minnet om deg.

Kjenner til ei kjerring som skulle leve livet og stakk sin vei fra mann og unger.

Han fant hurtig ei ny dame som han ennå lever lykkelig sammen med på 15 året.

Hun som stakk av har vært gift 2 - 3 ganger og er nå atter single (annet er vel ikke å vente) og virrer fortsatt rundt på jakt etter en lykke hun sannsynligvis aldri kommer til å finne (folk som bare krever og aldri yter gjør som regel ikke det).

Slutter meg til rådet fra de andre her; bli voksen, ta ansvar og kom deg videre i livet. La i hvert fall eksen din i fred, han vil neppe satse fremtiden sin på deg en gang til!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg