Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Drømmetydning trenger hjelp!...

NYTT TEMA
Brokenheart
BrokenheartInnlegg: 16
15.10.15 15:29

Hei, jeg har snakket med ei jente før, men så slutte vi å snakke for en stund siden, fordi hun har kjæreste, og kan ikke snakke med meg, osv. 

Jeg har hatt drømmer om henne, ganske ofte etter at vi har sluttet å snakke sammen, så jeg trenger hjelp til å tyde den siste drømmen min, ettersom jeg skjønner ikke meg selv på drømmetydning. 

Drømmen begynte med at jeg sto på avstand av denne jenta som jeg nevnte, og hennes kjæreste, jeg så at de stod og kyssa, og jeg så alt. Etter det er vi plutselig i et ukjent for meg soverom, men ifra de følelsene jeg hadde i drømmen virker dette rommet som mitt, og jeg føler at det er mitt soverom, det er mørkt på soverommet, og ingen elektrisitet så det er bare ett stearinlys som står på kommoden foran meg (komoden er brun) Jeg sitter på senga, på venstre siden min sitter jenta som jeg er/var forelsket i, ved siden av henne sitter kjæresten hennes(på hennes venstre side) Og klemmer rundt henne med høyre hånda si, de ser på bilder, det er en person til som kommer inn i bildet, det er jentas far, han er en høy man men ingen hår på hodet, (jeg har aldri sett faren henens på ekte, men igjen dette  er følelsene mine som forteller meg dette) Han sier til kjæresten til jenta, "Kanskje hun kommer på alt når hun har sett bildene(Der får jeg følelse av at jenta jeg liker havnet i en ulykke og husker ingenting.) Jeg vil gjøre noe ta på henne, si noe til henne men, jeg er føler meg lam, og kan ikke ta på henne eller si noe til henne. Hun smiler når hun ser bildene, mens kjæresten hennes ser på meg og smiler "frekt" til meg...
Etterhvert er de ute av bildet, og faren hennes spør meg "hvem er du" Jeg husker ikke hva jeg svarte der. Neste jeg ser er at jeg ser meg i selv i 3 person, jeg har mellomstore muskler, jeg er kledd ut som på en oktoberfest i tyskland, og jeg står på en høy bakke også er det en bratt vei ned, solen skinner. jeg står på bakken og snekrer et skilt av tre, jeg ser ikke hva som står på skiltet. Når jeg ser på veien, ser jeg jenta og kjæresten på lang avstand som holder hender og går lenger og lenger vekk, utenom disse ser 5 eller 6 andre mennesker som jeg ikke legger noe særlig vekt på. Jeg føler meg såret, skuffet og svak. når de har forsvunnet, ser jeg meg selv igjen som gjør ferdig skiltet, og det kommer en pen jente, med brunt krøllete hår, hun er like høy som meg, hun kommer bort til meg og spør meg, "hva gjør du?" Jeg svarer bare, "skal vi bli sammen?" Hun svarer ingenting bare smiler, jeg løfter henne opp og der slutter drømmen, men i drømmen så hadde jeg ingen følelser for denne pene brune jenta.

Håper det er noen der ute som tok seg tid til å lese dette, og kunne hjelpe meg med tolkningen av denne drømmen, ettersom jeg forsatt såra etter hvordan den jenta behandlet meg og på en måte knuste meg, tusen takk på forhånd!!! 

whagh
whaghInnlegg: 23
17.10.15 00:17

Hva legger du i drømmetydning?

Du vet jo selv hva du føler.

Drømmer er veldig tilfeldige og sier som regel ingenting om noe som helst. Det er bare hjernen din som løper løpsk mens du sover.

Hvis du tror drømmene dine sier noe om virkeligheten i form av spådommer eller indre sannheter har du nok lest litt for mye ånde(pseudo)vitenskap.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg