Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvorfor må kjæresten min slår opp med meg?

NYTT TEMA
EvaRosenkranz
EvaRosenkranzInnlegg: 4
29.03.16 11:08

Hei! Jeg er jenta på 21  år og kom fra Thailand. Jeg har bodd her i Norge 5 år. Jeg har en kjæreste som er 22 år og kom fra Uzbekistan, det vil si at har er muslim. Vi driver på i 5 måneder nå og plutselig sa han at det fungerer ikke. Så slår vi opp til slutt.

Jeg sprute han at hvorfor det? Hva har jeg gjort feil eller noe sånn.

Så sa han at første grunnen det er jo familien hans, mor og faren hans vil at han skal fokuserer bare på jobb og familien. Ikke så mye jenter nå. Han sa til meg også at han er sikkelig glad i meg og elsker meg men hvis vi driver på sammen lengere så det er jo mere vanskeligere å komme seg ut fra hveravdre. Så han velger å slutte med meg nå for at det skal bli lettere for oss begge.

Andre grunnen er at han har ikke vant til å ha et orkelig forhold nå. Han sa at han vil bare koser seg i livet. Vil ikke stresse med forholdet

Men hvorfor er vi sammen i 5 måneder nå? Hvis første gang vi møtes og han vil bare ha ONE NIGHT STAND så hvorfor han snakker med meg inne til nå? jeg skjønner ingenting!!!

Sorry for at språket mitt er litt dårlig.

Hilsen Eva :)

Bud
BudInnlegg: 5889
29.03.16 23:46

Jeg har sett Eva Rosenkrantz

Du er ikke Eva Rosenkrantz

EvaRosenkranz
30.03.16 00:59

hahahaha Stefaren min Kaller meg det ihvertfall :)

Shimon
ShimonInnlegg: 10220
30.03.16 14:51

Uzbekistan? Kom deg vekk fra vedkommende....

EvaRosenkranz
31.03.16 14:00

Hvorfor det a? Hvordan er de egentlig?

Bevegelse
BevegelseInnlegg: 3504
31.03.16 14:06
EvaRosenkranz: Hvorfor det a? Hvordan er de egentlig?

Egentlig bare du som kan vite, spesielt denne karen.

Men han gav deg i minste en grunn. Skjønner du er trist, og det blir man jo når man mister en kjær. Man mister litt identitet, og den kan være sår å sette sammen igjen.

Ikke forsøk forstå deg ihjel på denne karen, , hva som er årsaken også videre,fører aldri til noe godt, men fokuser på deg selv, hva du mener du er verdt, hvordan du vil ha det, og finn din vei.

Så skal du se det går bra, det finnes så mange flotte menn der ute, og når du er klar for det igjen, så finner du nok din:)

EvaRosenkranz
31.03.16 14:13

Tusen takk :) men du vet jeg er så trist. Uansett jeg må kommer meg over det en dag. :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg