Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Han ville heller gjøre det slutt enn å bli sammen

NYTT TEMA
lillefaktisk
lillefaktiskInnlegg: 1
21.05.16 08:49

Hei!

litt usikker på hva jeg skal gjøre nå. 

Har holdt på med en person i mange måneder, og har hatt det veldig bra med han. Problemet er at jeg visste hva jeg ville, men han var usikker. Mye pga jobbsituasjonen hans. Jeg kjente på denne usikkerheten hele tiden, noe som gjorde at jeg ikke alltid klarte å være meg selv. Derfor sa jeg til slutt at vi måtte stoppe med det vi drev med, at jeg ikke klarte det lenger, og han aksepterte dette. Jeg er fortsatt usikker på om jeg gjorde det rette!

Han var en person jeg fint kunne se for meg at kunne bli far til min evt fremtidige barn, jeg stolte helt og holdent på han i alle situasjoner, og han var en person som gjorde meg veldig trygg på meg selv, i situasjoner hvor jeg har vært veldig utrygg tidligere. 

Men han var altså usikker, og jeg ble også ikke prioritert når han først er hjemme. Ingen planlegging av høytider eller ferier sammen, noe jeg ønsket. 

Hadde dere også gått?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg