Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Venn med eksen?

NYTT TEMA
kar21
kar21Innlegg: 1
29.11.16 23:51

Hei! Føler at jeg må få andres synspunkt en fra mine nærmeste. For 1 måned siden slo jeg og eksen opp etter å ha vært sammen i nesten 3 år, jeg var den som ville slå opp. Følte at vi ikke passet så godt sammen lenger og hadde for forskjellige grunnsyn på ting, vi klarte ikke å engasjere hverandre å gjøre ting sammen etc.  Selve bruddet ble utrolig rotete, sa han hata meg, så savna han meg, ble sint på meg, så gikk han inn for å være venner osv. Jeg vil prøve å være venn med ham siden vi jobber på samme sted en stund til + vil ikke at vi skal sky hverandre som pesten. Jeg har bare så mange tanker i hodet og føler meg så sliten og lei av alt! Jeg vet 100% sikkert at jeg ikke vil bli sammen med ham igjen, følelsene for ham er borte og vil prøve å være venner. Men jeg er så usikker på om det å prøve å være venner bare vil bli mer rot, stress og ubehag framover? Er så sliten og lei av alt, har noen erfart dette eller kan gi noen gode tips? 

Skuffa
SkuffaInnlegg: 11
02.04.17 22:00

Hvis dere har barn sammen er det greit å prøve å være "venner" om det går. Ellers bør du ikke være sammen med han som en venn. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg