Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kjærlighetssorg - er det mulig å få han tilbake

NYTT TEMA
Skuffa
SkuffaInnlegg: 12
26.02.17 08:00

Jeg har kjent en mann i 4 år. For 16 mnd siden ble vi forelsket i hverandre. Vi gikk fra hver våre partnere grunnet at vi var forelsket i hverandre og at forholdet som vi var i ikke hadde fungert på mange år. Begge har barn på hver sin kant. Han her flotte mannen som har fått meg til å føle meg som kvinne igjen, har nå plutselig gjort det slutt på grunn av at han ikke hadde de følelsene lenger. Bare for kort tid siden snakket han om å kjøpe felles bosted. Gjennom de 16 mnd vi har vært sammen, har han vært veldig oppmerksom når vi er sammen, dvs annenhver uke pluss minus. Vi har funnet ut at vi har mange like verdier og liker mye av det samme, men så altså har han en sønn som ikke har akseptert at faren har fått seg kjæreste. Esken min har ikke kunne ringt eller sendt meldinger når han er med sønnen sin, og han har også hatt det vanskelig med å sende meg mld og ringe når han har vrt på jobbreise. Vi har hatt det utrolig fint sammen, vært på fine turer og ferier sammen. Vi har snakket om det å.involvere barna og at det må komme om en stund. Da han gjorde det slutt spurte jeg om han kunne se meg i øynene og legge hånda på hjertet og si at han ikke hadde noen følelser for meg lenger, det klarte han ikke, men sa at han var vekdig glad i meg og at jeg var en flott kvinne, men at han forbandt forholdet vårt med stress. Jeg savner han skikkelig. Har ikke snakket med han på 2 uker, men fikk bursdagsmelding av han her om dagen. Noen som har erfaring med å få det til å funke igjen. Det gjør så vondt for jeg elsker han. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg