Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Gjorde det slutt, men vet ikke hva jeg skal gjøre

NYTT TEMA
Jonasoven
JonasovenInnlegg: 1
30.07.17 19:44

Hei. Jeg slo opp med kjæresten for 2 uker siden ca. Hun ble helt knust, det kom som et lyn fra klar himmel, hadde ikke nevnt noe på forhånd om at noe var galt, vi hadde da vært sammen i nesten 1 år. Vi ble enige om sisste gangen vi så hverandre at vi skulle prøve og være fra hverandre i 3 måneder og se hvor stort savnet hadde blitt. Det var jeg som gjorde det slutt, hun ville ikke dette i det hele tatt. Grunnen til at jeg slo opp var så alltfor simpel føler jeg, det var avstanden også at jeg rett og slett savnet og være singel. Hun bor i underkant av 3 timer unna med bil. Også har hun 1 år igjen med skole der hun bor nå før hun evt kunne flyttet hit. Men jeg føler meg helt jævlig, føler at ingenting gir mening lengre, en av grunnene til at jeg har vært så utenfor sisste ukene, er fordi jeg så hvor tungt hun tok dette, får så dårlig samvittighet, så har jeg ikke engang en solid og god grunn og komme med om hvorfor jeg gjorde dette... vi så hverandre hver helg, men vi fant nesten aldri på noe gøy, bare satt inne og så på film for det meste(det bare ble sånn) jeg var også dårlig og snakke med henne om ting, ting vi kunne blitt bedre på foreksempel. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, jeg savner hun veldig mye, tenker på hun hele tiden. Jeg vet at muligheten er der for og få hun tillbake, men jeg må gjøre det før det er forsent føler jeg, men livredd om jeg kommer til og angre i ettertid, hvis jeg blir sammen med hun igjen må jeg være fast bestemt på at dette er det rette og gjøre. Alle venner rundt oss vet at det er slutt mellom oss, hadde kanskje blitt merkelig og blitt sammen igjen alleredet nå... var noen ganger hun kom på fredag og skulle være her til søndag, men så ville jeg ut med guttene på lørdag uten hun.. så jeg sendte hun hjem på toget og sa jeg ville ha en guttekveld, hun blir ikke engang sur, hun skjønte det utrolig nok. Hun er 2 år yngre en meg, og føler at jeg brukte det til mine goder... for en jævla idiot jeg er.. hvis vi skulle blitt sammen igjen måtte jeg hvertfall skjerpa meg, eller så fortjener hun noen som er mye bedre en meg.. har egentlig ikke noe spørsmål og komme med, trenger bare noen seriøse tips/tanker rundt dette...

hilsen fortvilet gutt

(Innlegget ble redigert 30.07.17 19:51)

Skuffa
SkuffaInnlegg: 12
24.08.17 18:40

Du skriver ikke hvor gammel du er. Hvis du er ung, lev livet litt. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg