Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Klarer ikke å binde meg lengre

NYTT TEMA
Ødelagt
ØdelagtInnlegg: 1
17.09.01 14:01
Problemer å være gutt oxo

Okei, jeg er en forholdsvis ung gutt enda, selv om det ikke alltid føles sånn. Rukket
å fylle 21.

Fant min store kjærlighet da jeg var 19. I russetiden av alle ting. Ei kjempesøt jente, jevngammel med meg. Vi var sammen i en måned før vi mer eller mindre flyttet sammen. Etter ett kort opphold i militæret kom jeg hjem for å være med min kjære. Vi fikk oss egen leilighet å alt gikk kjempebra.

Jeg hadde det kjempebra med henne, men merket at hun var noe villere enn meg. At hun kanskje ikke var like klar som meg på å ha "funnet" den man deler resten av livet sitt med. Alikevel var det fryktelig vondt da hun i mars i år tok det opp en sen kveldstime at det ikke gikk mer. Vi var vel forsåvidt enige. Jeg var lei av å bli såret. Ikke at hun var utro, men hun drakk kanskje litt mye når vi først var ute å så ikke no galt i å flørte til seg drikke mens jeg så på.

Nå har det gått et halvt år. I den første tiden etter bruddet ble det litt tilfeldig sex og oxo et meget kort forhold. Nå har jeg vært sammen med ei jente i 3 mnd. Hun er ei kjempe jente. Problemet er bare at jeg klarer ikke å knytte meg lengre. Unngår alt som gjør at jeg kan knytte meg. Forholdet jeg er inne i nå er for meg dødt, men da jeg er redd for hva "jenta" mi gjør når det er slutt gjør at jeg strekker det i det lengste. Har lett for å komme i kontakt med jenter, men vet uansett ikke om jeg tør å starte nye forhold. Redd for å bli den som satser alt igjen, å sitter knust tilbake med en ny "venn"......

Er det noen andre med samme erfaringer som kanskje vil komme med et par innlegg.....?
BlueHighway
BlueHighwayInnlegg: 431
17.09.01 14:46
Hun er en kjempejente, skriver du. Det er vel egentlig et godt utgangspunkt for å holde på henne og utvikle forholdet?
Livet er slik at dersom man ikke er villig til å bli såret, kan man heller ikke bli riktig glad i noen. det gjelder livspartner og familie / venner. Selv om du har blitt skuffet / såret, så kan du ikke mure deg inne for det - da blir du bare ensom og ulykkelig uansett.
Hvis du virkelig mener at hun er verdt å satse - go for it!

"In the midnight hour: More, more, more!!!"
heipådeg
heipådegInnlegg: 4693
05.10.01 10:09
ødelagt:

Innlegget ditt er faktisk en beskrivelse av mitt liv også.
Kona mi, ville ikke mer. Hun ville ut på byen istedet for å lage et hjem med meg.
Jeg føler at hun pulte meg opp i ræva og stakk meg i ryggen.

Følelseslivet mitt ligger brakk, jeg orker ikke engang tanken på å være nær noen jente lengre.

Ville bare si at jeg veit åssen det er, er selv 23(ja, gifta meg tidlig gitt) og har blitt bedratt og forrådt.
Du sier at din jente var en kjempejente, det var ikke min!
Du er ikke alene kamerat. Vi får prøve å holde ut.

heipådeg
Tab
TabInnlegg: 566
22.08.17 02:22

Og nå er du 37år (sykt hvor fort tiden flyr) 

Men til mitt spørsmål,  har du funnet noen som var verdt å satse på? 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg