Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

AVANSERT SØK

Lukk

Duckerts dilletantisme

[ Trådet ] NYTT TEMA
Script
Script
17.02.10 23:46

NRK er konsekvent dilletant-drevet. I Kveldsnytt var det  idiotisk reklame for en designer med blått hår, uten at det kunne skjule fåreulla under. Saken er at sjefen for NRKs kulturavdeling ikke kjenner annet enn de siste 40 års populærkultur, den rene sauekunnskap.

Jeg tror nok ikke kultursjefen i NRK skal stille i noen quiz i det emnet hun er sjef for, - ullhodet, sullhodet, tullhodet.

Det måtte da være i konkurranse med denne nestsjefen, dvs hovedsjefen for den parodiske idrettsgallaen, Kalvbakken Guhjelpemeg for noen ledere NRK har.

(Innlegget ble redigert 17.02.10 23:51)

Script
Script
18.02.10 00:08
Script: NRK er konsekvent dilletant-drevet. I Kveldsnytt var det  idiotisk reklame for en designer med blått hår, uten at det kunne skjule fåreulla under. Saken er at sjefen for NRKs kulturavdeling ikke kjenner annet enn de siste 40 års populærkultur, den rene sauekunnskap. Jeg tror nok ikke kultursjefen i NRK skal stille i noen quiz i det emnet hun er sjef for, - ullhodet, sullhodet, tullhodet. Det måtte da være i konkurranse med denne nestsjefen, dvs hovedsjefen for den parodiske idrettsgallaen, Kalvbakken Guhjelpemeg for noen ledere NRK har.

NRK skal jo ha en serie vitenskapsprogram ledet av den minst egnede av alle, han berget såvidt en laud på Bourdieu for 20 år siden, nå har han mistet  samboer og forelsket seg i gener, de to henger vel sammen.

Jeg kan opplyse at amerikanske forskere har funnet et GEN FOR RELIGIØSITET, hardt presset sier de spiritualitet; like dumt er det uansett, - like dumt som programlederen, han vil mønstre et hav av uvitenhet om det han skal snakke, det er det eneste som er sikkert på forhånd.

(Innlegget ble redigert 18.02.10 00:11)

Samfunn

Forbruker

Sport

Helse, sex og livsstil

Musikk, TV og film

Kultur og Fritid

Utdebattert

Siste innlegg