Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jenteproblemer

NYTT TEMA
sylar
sylarInnlegg: 107
17.06.12 18:51

Situasjonen er slik:

Jeg rota/klinte med ei jente på byen i går, ei bekjent jente jeg har vært med et par ganger før. Vi bor begge på en liten plass, alle kjenner alle. Jeg vet at kompisen min har likt henne før. Jeg vet ikke hva jeg vil med henne. Hva sier jeg neste gang jeg treffer henne, og skal jeg si til kompisen hva som skjedde (han får nok vite det snart uansett). Han har sakt at det ikke gjør noe om jeg 'kjører på'. Dog usikker på om han mente det. Er nesten sikker på at han vil bli såra.

What to do? 

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12077
17.06.12 22:54

ser ikke problemet.. :P

du sier "hei takk for sist"

sylar
sylarInnlegg: 107
17.06.12 23:51

kan bli en smule flaut :)

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12077
19.06.12 09:30

Ikke i det hele tatt.. mersom koslig å se henne igjen.. med tanke på at hun ville kline med deg og.. så misliker hun deg ikke :P

Sommertid
SommertidInnlegg: 1737
19.06.12 09:36
sylar: Jeg rota/klinte med ei jente på byen i går

Var det alt?

Da er det null problem. Om vennen din blir litt sjalu går det nok over, så lenge ikke han har vært sammen med hun før. Det bør du ikke si til han, for det er fare for at han kan bli sur, og si til andre at du sladrer osv. At han bruker det mot deg altså.

La heller han komme med sladderen til deg, og så sier du, javel, sier de det, men det er vel min sak er det ikke? ;-) Så spør du han hvordan han har det for tiden, så går det av seg selv :-)

Hun er du vanlig hyggelig med, spør pent hvordan det går osv. Da viser du interesse, men gir hun samtidig avstand til å vise gjensidig interesse om hun ønsker. 

(Innlegget ble redigert 19.06.12 09:38)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg