doZendEaddemoNsInnlegg: 3748
Typisk egoholdning fra homofile som ikke innser sin egen begrensning. Man er ikke engang villig til å ta "one for the team", men kjører surrogat.
Hadde de i det minste adoptert kunne jeg respektert saken, men når man til tross for sin homofile legning er nødt til å produsere flere avkom i en allerede overbefolket verden istedetfor å faktisk redde et annet liv, viser dette en holdning som gjør meg kvalm.
Men det er kanskje ikke bra nok med en farget unge. Hvitt er litt mer bling bling...
Attpåtil en typen frekk nok til å insinuere at Gud hadde noe med denne saken å gjøre. Skal liksom vårherre applaudere folk som bruker langt over millionen på en ny hvit unge istedetfor en gratis mørk brukt en. Jada, velkommen til himmelen.
(Innlegget ble redigert 30.08.10 11:33)
Mr_ThomasInnlegg: 4030
doZendEaddemoNs: Hadde de i det minste adoptert kunne jeg respektert saken, men når man til tross for sin homofile legning er nødt til å produsere flere avkom i en allerede overbefolket verden istedetfor å faktisk redde et annet liv, viser dette en holdning som gjør meg kvalm.
Men det er kanskje ikke bra nok med en farget unge. Hvitt er litt mer bling bling...
Hva er det å bli kvalm av, mannen ville ha sitt eget barn, ikke fremmedes. Mange hetrofile bruker surrogatmødre, er ikke det like "ille" ?
Jeg finner egentlig ikke det store problemet i denne saken.
(Innlegget ble redigert 30.08.10 07:32)
doZendEaddemoNsInnlegg: 3748
Loonie1: Så homofile som ikke adopterer, men bruker surrogat, er egoistiske. Av ren nysgjerrighet - gjelder det samme heterofile som ikke adopterer, men bruker surrogat? Hvis nei, hvorfor ikke? Hvis ja, hvorfor er legningen et tema i din post?
Legning er kun et tema fordi disse folka i artikelen jeg refererte til er homofile. Samme regler skal selvsagt gjelde for heterofile.
(Innlegget ble redigert 30.08.10 21:46)