Jeg velger dette forumet fordi dette ikke har med sex å gjøre som sådan.
Det har mere med hvordan personlighet og legning uttrykkes - i sjekking og samliv.
Jeg betrakter homofili som en helt naturlig variasjon av seksuell legning. Jeg syns ikke at det er det minste merkelig at to av samme kjønn kan elske hverandre og ønske å dele livet med hverandre - for legning er jo så mye mere enn bare seksualitet.
Legning forteller hvor vår kjærlighet søker seg - den kjærlighet som alle mennesker trakter etter...og som alle vet så rommer den langt mere enn bare sex og seksuell nytelse.
Når det er sagt, så er det allikevel en ting jeg finner forunderlig og kurios - og det er denne "jeg elsker andre kvinner og uttrykker min personlighet og legning som en mann" (traktorlesbene) eller "jeg elsker andre menn og uttrykker derfor min personlighet og legning som en kvinne" (femi-homsene og skrullene med femi-knekk i håndleddet, sminke og delvis iført dametøy)
For ordens skyld må jeg gjøre oppmerksom på at jeg her tenker på erklært homofile og ikke på mennesker som er transseksuelle (som vet/føler at de er født med feil kjønn)
- Hva dreier dette seg om egentlig??
Det er slettest ikke alle homofile eller lesbiske som driver med dette. Det er mange man "ikke kan se det på" i det hele tatt. Men så er det da disse menn som er så feminine at de selv går og vipper på rumpen som en kvinne , og som "gosher" og har feminine fakter - og lesbiske kvinner som går bredbente som mannfolk og har fakter som tømmerhoggere. Disse mennene er feminine i sine uttrykk også i klesvei og frisyre ...mens kvinnene opplagt går inn for å se ut som menn som "ikke er så nøye på det"...både i klesvei og med frisyrer.
Jeg skjønner det ikke helt , den greia om å være erklært homofil , alltså være en mann som elsker menn eller en kvinne som elsker kvinner - og være helt trygg på sin legning samt leve den ut (vilket jeg selvsagt unner alle mennesker å gjøre) ; men å gjøre det gjennom å oppføre seg ekstra feminint (menn) eller ekstra maskulint(kvinner).
Jeg får et inntrykk av at de slettest ikke er trygge på sin legning og har avklart den , eller at de faktisk har andre underliggende problemer (typ transer; at de er født med feil kjønn) - men at dette fortrenges eller hemmeligholdes.
- Så kan noen forklare den greia for meg..?
Alltså hvorfor somme homofile menn som hevder å ha et avklart forhold til sin legning , allikevel strever med å se ut som og oppføre seg som kvinner?
Og selvsagt går det samme for somme lesbiske kvinner som hevder å ha et avklart forhold til sin legning , men allikevel strever med å se ut som og oppføre seg som menn?