Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Når festen ikke helt ble som den skulle

NYTT TEMA
lilje_74
lilje_74Innlegg: 1
30.01.12 12:57

Lørdag kveld var jeg på fest. Mannen ønsket å være hjemme, da han hadde vært ute kvelden før. Det var kjekt å danse og prate med nye mennesker jeg ikke kjente fra før. Helt til verten begynte å kysse meg. Jeg har knapt snakket med ham tidligere, da vi er kjent via-via. Jeg snakket med ham på samme måte som jeg hadde gjort med de andre festdeltakerne. Men så begynner han å kysse meg. Jeg hadde skjønt det hvis jeg hadde lagt opp til det ved å flørte på forhånd, men når han oppfører seg på denne måten...

Jeg er nok over middels naiv da jeg trodde at det var mulig å snakke litt fornuft i kroppen. Så jeg ble igjen da de andre gikk. Han var heldigvis så full at han sovnet på sofaen etter noen minutter. Jeg slukket lysene og bredte et teppe over ham før jeg gikk. Det er jo over hodet ikke noe galt med fyren, han bommet bare litt da han la an på en gift kvinne som trives der hun er. Men ekstremt naivt å bli igjen.

Og som den ærlige personen jeg er, fortalte jeg alt til mannen. Hvor han begynte å tvile på om han kunne stole på meg. Dagen i går var helt rar.

Jeg fikk sms fra denne kroppen som la an på meg i går, og han ønsket å møte meg igjen snart. Jeg sa det som det var at vi kunne treffes, men med andre til stede. At jeg tilla alkohol til tilnærmingene hans og at jeg ikke ønsket å risikere ekteskapet mitt. Siden har jeg ikke hørt noe i fra kroppen. Han kunne vel vært såpass at han ba om unnskyldning.

Og ikke nok med det, men vi skal ha fest til helgen, og har ordnet med barnevakt. Jeg begynte å be  noen av de som var på festen i helgen, for det er alltid kjekt med å bli kjent med nye mennesker. Han ene jeg ba svarte meg å be meg hjem denne lørdagskvelden. Det var jo null flørting fra begges side før dette spørsmålet kom. Da jeg sa jeg var gift og hadde barn, svarte han meg bare at han også var i et forhold.

I dag er jeg faktisk ganske langt nede. Skal man ikke kunne gå ut og danse med sine venner uten at noen tror man er fritt vilt? Det har ikke noe med bekledning, siden jeg var godt kledd for anledningen. Jeg gikk også med giftering og snakket jevnlig om mannen min.

Hvis du har lagt an på noen som du vet er i et forhold, så håper jeg mine tanker får deg til å innse hvilke konsekvenser dette kan skape. Det blir tøft for mannen og meg på neste fest, da det vil være et usikkerhetsmoment knyttet til det å prate med andre. Jeg har null interesse av å innlede forhold til en ny person, da jeg er lykkelig gift med min mann.

Sobrius
SobriusInnlegg: 554
30.01.12 13:52

Jeg vinkler det på den måten at det er du og mannen din som har et problem, ikke han som la an på deg. For vi vet og ser at folk er utro hele tiden og om du hadde sagt ja til invitten hadde du ikke vært annerledes enn store deler av befolkningen.

Du skulle selvsagt aldri blitt igjen for å bre over en voksen kar. Jeg skjønner at mannen din reagerte litt på det, og ærlig talt, hvor dum er du som forteller det til ham på den måten?

Det hadde holdt å si at han gjorde en tilnærmelse som du avviste. Hadde min mann fortalt at han ble igjen for å bre over en dame etter at hun hadde prøvd seg på ham ville jeg også stusset.

Safina
SafinaInnlegg: 736
30.01.12 13:53
lilje_74: I dag er jeg faktisk ganske langt nede. Skal man ikke kunne gå ut og danse med sine venner uten at noen tror man er fritt vilt? Det har ikke noe med bekledning, siden jeg var godt kledd for anledningen. Jeg gikk også med giftering og snakket jevnlig om mannen min.

Du skal være overrasket hvor mange det er i dagens samfunn som ikke tar hensyn til/ikke bryr seg/ikke synes det er relevant at parten de legger ann på er i et forhold. Folk blir frekkere og frekkere. Jeg har ved flere anledninger blitt lagt ann på MENS jeg sitter med min samboer, og  har lagt merke til at det er slik verden har blitt.

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 10166
30.01.12 15:33
lilje_74: Jeg er nok over middels naiv da jeg trodde at det var mulig å snakke litt fornuft i kroppen. Så jeg ble igjen da de andre gikk. Han var heldigvis så full at han sovnet på sofaen etter noen minutter. Jeg slukket lysene og bredte et teppe over ham før jeg gikk.

Her henger jeg ikke med i hele tatt.. du blir igjen etter alle andre har dratt.. for å snakke med en full mann som prøver seg på det? hva i all verden er det fornoe?

og hvorfor skriver du at han "heldigvis" sovnet? Er da ikke noe "heldigvis" at han sovnet hvis planen din var at du skulle liksom snakket med han..

Virker mer som at du skriver "heldigvis" sovnet han slik at han ikke fikk prøvd seg igjen.. for da hadde du faktisk vært utro.

Og hvordan fikk han til å kysse deg egentlig? mann ser at ett kyss kommer fra en milavstand.

Og til det andre spørsmålet ditt.. Så ja.. Dagens samfunn har blitt helt forjævlig.
Forhold og Utroskap.. sukk.. alt for mye.

joplina
joplinaInnlegg: 35479
30.01.12 20:18
lilje_74: Helt til verten begynte å kysse meg. Jeg har knapt snakket med ham tidligere, da vi er kjent via-via. Jeg snakket med ham på samme måte som jeg hadde gjort med de andre festdeltakerne. Men så begynner han å kysse meg. Jeg hadde skjønt det hvis jeg hadde lagt opp til det ved å flørte på forhånd, men når han oppfører seg på denne måten...
Jeg er nok over middels naiv da jeg trodde at det var mulig å snakke litt fornuft i kroppen. Så jeg ble igjen da de andre gikk. Han var heldigvis så full at han sovnet på sofaen etter noen minutter. Jeg slukket lysene og bredte et teppe over ham før jeg gikk. Det er jo over hodet ikke noe galt med fyren, han bommet bare litt da han la an på en gift kvinne som trives der hun er. Men ekstremt naivt å bli igjen.
Og som den ærlige personen jeg er, fortalte jeg alt til mannen. Hvor han begynte å tvile på om han kunne stole på meg. Dagen i går var helt rar.

Dagen din i går var helt rar ...men det er jo ikke så rart da du faktisk forteller en helt rar historie som du antageligvis også har fortalt din mann.

Han begynte bare hux-flux å kysse deg. Det står ikke noe om hvor mange kyss du fikk eller vilken type kyss eller hvovidt du besvarte kyssingen like hux-flux - eller om du føyset han vekk  i det han begynte å kysse...

Men han la åpenbart an på deg rimelig direkte. De andre gjestene fikk det kanskje med seg også....og inntrykket ble naturligvis forsterket når du ikke dro hjem når alle andre dro, men istedet ble igjen.

Du har kanskje ikke tenkt på den biten - men det var vel derfor den fyren du møtte på festen i helgen  som du ringte for å innviterte til din og din manns fest, svarte med å be deg hjem til seg - enda han var i et forhold.

Han gikk ut fra at du gjerne kunne tenke deg et sprell...som kysset med festverten og ble igjen når alle andre dro. Og hvem vet - kanskje festverten har lagt det frem som han fikk snøret i bånn også...

Ikke rart mannen din syntes historien var tvilsom

Claymore
ClaymoreInnlegg: 3915
31.01.12 12:43

Som andre har nevnt allerede, så var dette en nokså snodig og lite troverdig historie. Håper du ikke fortalte mannen din den samme historien, for å si det sånn.

En fyr du knapt har snakket med legger an på deg på en fest hjemme hos han og kysser deg, noe du angivelig ikke la opp til eller gjengjeldte, og så velger du å bli igjen etter at de andre festdeltakerne har forlatt for å snakke fornuft til ham? Og så sier du at han "dessverre" sovnet etter et par minutter?

Skjønner ingenting... og hvorfor skulle han ønske å treffe deg igjen hvis du avviste tilnærmelsene hans? Og hvorfor skulle du ønske å treffe ham igjen, i og med at du knapt har snakket med ham før denne festen?

Navnebruker
NavnebrukerInnlegg: 9343
31.01.12 17:36
lilje_74: Skal man ikke kunne gå ut og danse med sine venner uten at noen tror man er fritt vilt?

Det høres ut som du havnet på en swingers-fest, uten å vite om det.

Skikkelig merkelig. Du får nok skaffe deg noen andre venner....

DiscussThings
DiscussThingsInnlegg: 6
31.01.12 17:51

Så etter en mann kysser deg, så blir du igjen på natta etter en fest for "å snakke fornuft" til han...?

Du likte nok spenningen innerst inne, men vil ikke innrømme det ovenfor deg selv.

Hårdott
HårdottInnlegg: 943
01.02.12 20:36
lilje_74: Hvis du har lagt an på noen som du vet er i et forhold, så håper jeg mine tanker får deg til å innse hvilke konsekvenser dette kan skape. Det blir tøft for mannen og meg på neste fest

Feil. Det er din, og kun din oppgave å avvise folk. Han kan jo ikke vite at du er lykkelig innerst inne, kanskje han tror du vil ut av forholdet.

Faktisk synes jeg det er dårlig gjort av DEG å ha en mann og samtidig tillate en annen å kysse deg. Liker du å ha flere menn? 

Sorry at det ble litt kritikk her, men har sett flere jenter gjøre dette.

De liker spenningen, og vil ikke gå glipp av "kveldens flørt" når kjæresten er igjen hjemme. Må ha en annen gutt å kose med.

Kanskje din mann burde gå på den neste festen uten deg om du er redd for usikkerheten. ;)

Neida... men bare ta det med ro så glemmer han det nok etter noen uker. =)

(Innlegget ble redigert 01.02.12 20:39)

gourmande
gourmandeInnlegg: 10138
19.02.12 17:54
lilje_74: Men så begynner han å kysse meg

Du er altfor høflig, altfor naiv og altfor ærlig. En annen gang reiser du deg fra kysseren, lager en scene og forlater selskapet. Du gjorde noe dumt, og fortalte mannen din om det. Vi gjør alle noe dumt iblant. Men, mannen din burde kjenne deg, og ikke bli mistenksom.

Velg dine venner med omhu:-)

Siste innlegg