Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dr Phil og Monster svigermor!

NYTT TEMA
gamecrazy
gamecrazyInnlegg: 1160
08.02.12 22:50

Har noen sett Dr Phil i formiddag på tv3? Det var fra 11-12.Kahlood er en svigermor som kaller sin svigersønn "dumbass" bare fordi han er ambulanse sjåfør og jobber døgnet rundt 2-3 dager i uka og har mye fri.Svigermor påstår at han er lat som ikke har 2 jobber.Kona hans og datteren hennes jobber full tid,men 9-17.

Jeg tror aldri jeg har hatet en svigermor så mye noen gang.Det er helt greit at både mann og kone jobber,men svigermor,mener for alvår at dattra skal gå hjemme og mannen jobbe 5 dager i uka og ikke 2-3.At han jobber 48 times uke blåser hun i.Han jobber når hun sover,så hun har ingen anelse om hvor mye han jobber.

Når man har vakt 24/7 jobber man turnus og har en del fri både på jobben og privat akkurat som brennmenn.Men når han tjener bra så forstår jeg ikke problemet.

De bor nå gratis hjemme hos henne sikkert for å spare opp nok penger til ett hus eller leilighet i Michigan.De bodde i Tennesee og begge hadde gode jobber.Jeg hadde aldri klart å bo under henens tak og hadde krevd skillsmisse om vi ikke hadde flyttet langt unna svigermor,og fått hemmelig telefonnummer!

Hadde kanskje også fått en pit-bull for sikkerhets skyld.Hadde jeg vært mannen til Kahlood hadde jeg tatt ut skillsmisse eller forlangt at de skulle flytte ut.Så mye bråk for ingenting egentlig!

I Norge er vi såpass heldige å få godt betalt som sykepleiere og ambulanse sjåfører.Sikkert 250 000+

(Innlegget ble redigert 08.02.12 22:51)

script92
script92Innlegg: 1159
10.02.12 12:48
gamecrazy: Hadde jeg vært mannen til Kahlood hadde jeg tatt ut skillsmisse

Fordi man har en dårlig svigermor, så skal man skille seg fra kona si?

Syns folk tar alt for lett på ekteskap nå til dags. Man har faktisk lovet hverandre å holde sammen i gode og dårlige stunder resten av livet. 

Kanskje det er på tide at man tenker seg litt mer om, før man gifter seg.

maniacwohooo
maniacwohoooInnlegg: 1463
11.02.12 04:26
script92: Kanskje det er på tide at man tenker seg litt mer om, før man gifter seg.

Godt sagt unge mann

Anaconda80
Anaconda80Innlegg: 90
02.03.12 13:39

Jeg så samme program. Fyren var en lat freeloader- han jobbet noen få timer i uka hver annen uke. Ellers lå han på sofaen og lot dama tjene inn gryna. De trengte noen penger og istedet for å selge bilen sin i garasjen som han ikke brukte- så skulle dama bare jobbe mer istedet.

Dama betalte alt, strøm, regninger, bil, huset de bodde i- hun eide også alt inventar. Sorry ass, men den svigermora fra helvette hadde rett. Han burde lette på ræva si og skaffe seg en ordentlig jobb og hjelpe med å bidra. Slik jeg så det, så virket han ikke som en mann- de fleste i publikum var enig og.

Anaconda80
Anaconda80Innlegg: 90
02.03.12 13:40

ps: virket som den datra var en kontrollfreak. Hun klagde til mora om alt han gjorde, men fortsatt vil hun gifte seg med han. Det er heller hun som trenger terapi, mener nå jeg. Lavt selvbilde.

Siste innlegg