Har noen sett Dr Phil i formiddag på tv3? Det var fra 11-12.Kahlood er en svigermor som kaller sin svigersønn "dumbass" bare fordi han er ambulanse sjåfør og jobber døgnet rundt 2-3 dager i uka og har mye fri.Svigermor påstår at han er lat som ikke har 2 jobber.Kona hans og datteren hennes jobber full tid,men 9-17.
Jeg tror aldri jeg har hatet en svigermor så mye noen gang.Det er helt greit at både mann og kone jobber,men svigermor,mener for alvår at dattra skal gå hjemme og mannen jobbe 5 dager i uka og ikke 2-3.At han jobber 48 times uke blåser hun i.Han jobber når hun sover,så hun har ingen anelse om hvor mye han jobber.
Når man har vakt 24/7 jobber man turnus og har en del fri både på jobben og privat akkurat som brennmenn.Men når han tjener bra så forstår jeg ikke problemet.
De bor nå gratis hjemme hos henne sikkert for å spare opp nok penger til ett hus eller leilighet i Michigan.De bodde i Tennesee og begge hadde gode jobber.Jeg hadde aldri klart å bo under henens tak og hadde krevd skillsmisse om vi ikke hadde flyttet langt unna svigermor,og fått hemmelig telefonnummer!
Hadde kanskje også fått en pit-bull for sikkerhets skyld.Hadde jeg vært mannen til Kahlood hadde jeg tatt ut skillsmisse eller forlangt at de skulle flytte ut.Så mye bråk for ingenting egentlig!
I Norge er vi såpass heldige å få godt betalt som sykepleiere og ambulanse sjåfører.Sikkert 250 000+