Hei. Jeg har noen spørsmål som jeg alltid har lurt på og dermed ønsker å spørre kvinnelige debattentene på dette forumet om: Hvordan ønsker dere at menn skal gå frem når de sjekker dere opp?
1. Liker dere at menn er frempå og rett på sak, eller liker dere at menn er subtile og bruker en blanding av subtil og flørtende humor?
2. Liker dere at mannen er selvsikker og litt mystisk, eller liker dere at mannen er snill, åpen og gir mye av seg selv? Eller liker dere sjenerte menn?
3. Hvis dere er i humør til å bli sjekket opp, foretrekker dere å bli sjekket opp på byen eller er det upassende at menn sjekker dere i andre anledninger? Grunnen til at jeg spør, er at et par sjekkeeksperter (DeAngelo, 26) råder usikre menn til å kvitte seg med sin angst ved å kontakte kvinner tilfeldig på gaten/bussen/butikker osv. I så fall hvordan ville dere reagert hvis en fremmed mann kontaktet i de anledningene?
4. Hva foretrekker dere av å bli sjekket opp eller å sjekke selv? I så fall synes dere at det er mannens oppgave å sjekke opp kvinner?
Takk.