Jeg er veldig usikker. Kjæresten min sier han elsker meg og venner ser på han at han elsker meg jeg tror også at han elsker meg veldig mye. Vi har det veldig koselig sammen og sexen er helt fantastisk. Men jeg føler jeg blir irritert på han for han holder veldig lite rundt meg, tar intiativet til at jeg skal sitte i armkroken hans. Holde hender skjer litt oftere enn at jeg sitter i arkroken hans men jeg føler ikke det skjer så ofte heller. heller ikke at han stryker meg på hånden eller duller med håret mitt. Er det vanlig at ikke alle gutter er så flinke på dette? eller at noen gutter ikke er så kosete? Hvordan føles det å ikke elske en person? Jeg har aldri opplevd å miste følelser for en person så vet ikke hvordan dette føles. Jeg er en veldig kosete jente og at en gutt kan holde rundt meg eller holde hånden min gir meg følelsen av at jeg er elsket og føler at jeg trenger dette, mener ikke 24/7 men gjerne iblant i løpet av dagen. Og føler at jeg trenger mer nærhet hvis vi skal være sammen i lang tid. Vi har ikke vært sammen lenger enn en og en halv måned. Takker på forhånd for svar:)