Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fortvilet over kjæresten

NYTT TEMA
Fjellreven19
Fjellreven19Innlegg: 2
15.05.12 01:43

Jeg er veldig usikker. Kjæresten min sier han elsker meg og venner ser på han at han elsker meg jeg tror også at han elsker meg veldig mye. Vi har det veldig koselig sammen og sexen er helt fantastisk. Men jeg føler jeg blir irritert på han for han holder veldig lite rundt meg, tar intiativet til at jeg skal sitte i armkroken hans. Holde hender skjer litt oftere enn at jeg sitter i arkroken hans men jeg føler ikke det skjer så ofte heller. heller ikke at han stryker meg på hånden eller duller med håret mitt. Er det vanlig at ikke alle gutter er så flinke på dette? eller at noen gutter ikke er så kosete? Hvordan føles det å ikke elske en person? Jeg har aldri opplevd å miste følelser for en person så vet ikke hvordan dette føles. Jeg er en veldig kosete jente og at en gutt kan holde rundt meg eller holde hånden min gir meg følelsen av at jeg er elsket og føler at jeg trenger dette, mener ikke 24/7 men gjerne iblant i løpet av dagen. Og føler at jeg trenger mer nærhet hvis vi skal være sammen i lang tid. Vi har ikke vært sammen lenger enn en og en halv måned. Takker på forhånd for svar:)

Bekkelokk
BekkelokkInnlegg: 690
15.05.12 08:15
Fjellreven19: Er det vanlig at ikke alle gutter er så flinke på dette?

Noen er flink til det, noen er det ikke. 

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12083
15.05.12 08:50

Som det er svart allerede... Så ja nei.. Forskjellige på alle gutter.. noen vil kose og er flinke til det.. noen ikke.

Du kan jo bare si det til han.. at du vil bli pjusket litt mere med.. og se hva han sier..

Fjellreven19
Fjellreven19Innlegg: 2
15.05.12 11:29

Han er veldig kosete og liker å bli holdt rundt. Har fortalt han , han har sagt han skal gjøre det mer,  men det har ikke skjedd noe særlig mer egentlig

Eidhardt
EidhardtInnlegg: 14
18.05.12 11:53

Knekker så hardt når jeg leser detta..

joplina
joplinaInnlegg: 42986
20.05.12 08:39
Eidhardt: Knekker så hardt når jeg leser detta..

Hva knekker du av..??

King_Kenny92
King_Kenny92Innlegg: 2419
28.07.12 08:22
joplina: Hva knekker du av..??

av latter sikkert :P

joplina
joplinaInnlegg: 42986
28.07.12 10:38
King_Kenny92: av latter sikkert :P

ahhh :)

Nightartica