Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Aldersforskjell og andre komplikasjoner

NYTT TEMA
detduvilfårdutil
detduvilfårdutilInnlegg: 1
03.06.12 12:04

Hei!
Jeg har et stort problem, og jeg trenger virkelig hjelp! Det har seg sånn at jeg er blitt hodestups forelsket i en gutt på 22 år, selv er jeg 15(snart 16). Jeg kjenner han ikke personlig, men har fulgt med på et ungdomsprogram han er med i på TV. Jeg vet ikke hva det er, men jeg bare vet at vi ville ha passet perfekt sammen, og har til og med en mistanke om at han kanskje kan være.. den rette! Det høres nok sykt ut! Han er ikke noe sånn spessielt kjekk. Det er noe mer enn bare en kjendisforelskelse. Han er så langt fra Justin Bieber, Zac Efron eller Taylor Lautner som du bare kommer. Jeg er tiltrukket av personligheten og sjarmen hans! Problemet er først og fremst at jeg ikke kjenner han, men han er og 6 år eldre, han bor i Oslo, jeg bor en time unna, ca, men først og fremst.. Han har allerede kjæreste! Jeg har sendt han en mail fra en anonym konto, og jeg fikk svar! Men altså, han er fremdeles ung, og hva er uansett sannsynligheten for at de vil holde sammen for resten allikevel! Det har seg og slik at halvsøsteren min som bor i Oslo har litt kontakt med moren hans, og faren min har og litt kontakt med faren hans. Så, det er en liten sjans! Hva råder dere meg til å gjøre. Gi opp drømmen, eller følge dem? Blir veldig glad for svar :-)

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12077
03.06.12 14:23

Høres ut som ett håpløst slitsomt opplegg  :P

Tordenskjold3
Tordenskjold3Innlegg: 11940
05.06.12 14:45

Tommeltom:-(

Navnebruker
NavnebrukerInnlegg: 11164
05.06.12 17:25
detduvilfårdutil: Hva råder dere meg til å gjøre.

Bare fortsett å sende ham mailer. Kjæresten hans er sikkert sur og kjip, og han blir nok veldig fristet av en femtenåring som sender ham anonyme mailer.

Jada, ser bra ut dette.

GARDSDATTRA
GARDSDATTRAInnlegg: 31429
08.06.12 18:56
detduvilfårdutil: Det har seg og slik at halvsøsteren min som bor i Oslo har litt kontakt med moren hans, og faren min har og litt kontakt med faren hans. Så, det er en liten sjans! Hva råder dere meg til å gjøre. Gi opp drømmen, eller følge dem? Blir veldig glad for svar :-)

Du får heretter satse på å bli ei skikkelig pappajente og bestevenninne med halvsøstra di. :)

Hvis hun vil være bestevenninna di da. Uansett så har du pappaen din.

Så må du satse alt på å gjøre deg selv interesant, det betyr at du må satse på skolen, slik at du kan bli en god samtalepartner med gode kunnskaper. Du bør også lese litt aviser.

Gå inn for fritidsinteressene og hobbyene dine. Tren og spis sunt, slik at du får en sterk og flott kropp.

Ikke glem vennenne dine, du vil vel at han skal se at du er populær?

Dette vil gjøre deg enda mer interesant - for ham, den dagen dere evt møtes.

Men du er kanskje ikke helt klar for å stå fram som spennende og kunnskapsrik enda?

Få ett par år til på baken, og litt mer vett i skallen, så skal du se ...:)

Pappa_T
Pappa_TInnlegg: 2
10.07.12 10:48

Alder er bare et tall.  Fortsett å send mailer til han og se hva det blir...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg