Hei!
Jeg har et stort problem, og jeg trenger virkelig hjelp! Det har seg sånn at jeg er blitt hodestups forelsket i en gutt på 22 år, selv er jeg 15(snart 16). Jeg kjenner han ikke personlig, men har fulgt med på et ungdomsprogram han er med i på TV. Jeg vet ikke hva det er, men jeg bare vet at vi ville ha passet perfekt sammen, og har til og med en mistanke om at han kanskje kan være.. den rette! Det høres nok sykt ut! Han er ikke noe sånn spessielt kjekk. Det er noe mer enn bare en kjendisforelskelse. Han er så langt fra Justin Bieber, Zac Efron eller Taylor Lautner som du bare kommer. Jeg er tiltrukket av personligheten og sjarmen hans! Problemet er først og fremst at jeg ikke kjenner han, men han er og 6 år eldre, han bor i Oslo, jeg bor en time unna, ca, men først og fremst.. Han har allerede kjæreste! Jeg har sendt han en mail fra en anonym konto, og jeg fikk svar! Men altså, han er fremdeles ung, og hva er uansett sannsynligheten for at de vil holde sammen for resten allikevel! Det har seg og slik at halvsøsteren min som bor i Oslo har litt kontakt med moren hans, og faren min har og litt kontakt med faren hans. Så, det er en liten sjans! Hva råder dere meg til å gjøre. Gi opp drømmen, eller følge dem? Blir veldig glad for svar :-)