Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva må til for å overbevise dama...

NYTT TEMA
Supa
SupaInnlegg: 518
24.06.02 21:46
om at man har kommet over x'n og at man er kun interessert i den man er sammen med?? Jeg sier at det er kun dama for meg..ingen andre..men likevel tviler hun..begynner å bli ganske slitsomt å måtte si det samme om og om igjen! Skjønner ikke vitsen!?! Hvorfor tror ho meg ikke? Ho sier ho ikke vil miste meg..det gjør ho jo ikke heller! Ho har ingenting å bekymre seg over..men likevel gjør hun det.. Noen som har noen gode forslag der ute?? Jeg må nesten bli sint for at ho skal skjønne alvoret..og sånt er jeg lei av å krangle om.. Ho sier jeg forsvarer x'n så fort det blir nevnt..alt jeg sier og mener blir det bare rot ut av..og det høres ut som jeg ikke er over x'n..noe jeg er for leeeeenge, leeeenge siden!! hva skal til for at ho skal tro på meg?!!? Aner snart ikke hva jeg skal si lenger!! Nå er det like før jeg ber ho ringe meg den dagen ho stoler 100% på meg og ikke de 95% ho stoler på meg nå.. Blir sliten av å gå å tenke på hjva skal jeg si nå, for at det ikke skal høres feil ut..for jeg kan jo ikke si noe rett fram uten at ho kommer med en eller annen bemerkning! Why?! Håper ho tror meg en dag..for nå er jeg leeei!! Vil bare at vi skal ha det bra sammen..og at kranling skal ta slutt..for det er lite kult i lengden! Det skjønner de fleste..eller? Håper på seriøse svar...
Silvi
SilviInnlegg: 248
24.06.02 22:06
Har du prøvd å spørre henne om hva som skal til for å overbevise henne?
Fortell og forklar at det er veldig slitsomt at hun ikke tror på det du sier. Man må jo ha 100 % tillit for hverandre i et forhold for at det skal kunne gå bra. At hun ikke tror at du har kommet over x'n din gjør det bare vanskelig for dere begge, og dere krangler unødvendig.
Hvis hun ikke vet hva som skal til for at du overbeviser henne, hvordan skal du selv vite hva som skal til da.
Forklar dette for henne!

Supa
24.06.02 22:11
Ho sier at jeg ikke trenger å overbevise noe..men det føles jo sånn ut når ho ikke tror på meg.... Så..ja..vet ikke jeg... Man må jo stole 100% på hverandre..98% hjelper ikke.. Men jeg tror ho begynner å skjønne alvoret..håper det!! Blitt en del unødvendig krangling!! Sånt er kjiiipt i lengden...! Men, men...det blir nok bra skal du se!! =))) Hvis ikke så, får jeg bare jobbe videre med saken..så får vi se hvor lenge det holder...!!
Storkjefta
StorkjeftaInnlegg: 530
24.06.02 22:14
nå har jeg kun lest din side av saken...
men har du prøvd og snakke med henne, ordentlig snakke med henne?
kanskje ho bare er usikker på seg selv?!? jaja.. vet ikke jeg
Mattzatt
MattzattInnlegg: 601
25.06.02 00:56
Halla Supa...

Jeg tror nok ikke at tillit er noe som kommer etterhvert... enten så stoler man på hverandre eller så gjør man ikke det... Men, det er jo mulig at du kanskje ikke innser at du er kommet over x'n din... Hvis du føler at det samtaleemnet er litt ømt, eller at du ikke føler for å snakke med andre om det... eller at du kanskje ikke liker at noen kan si noen nedsettende kommentarer om henne... så er det ikke sikkert at du er helt over henne...

Og man sier jo at man skal ikke involvere seg i nye forhold så lenge man ikke har kommet over det forrige...
karlheinz
karlheinzInnlegg: 1382
25.06.02 01:00
Synes du skal tenke seriøst over om dette er dama for deg. Tror neppe en dame som hun du beskriver endrer sine holdninger mot deg på kort tid. Er du virkelig villig til å høre på dette maset i uendelig tid, det er spørsmålet du bør stille deg selv.
Pestario
PestarioInnlegg: 335
25.06.02 16:54
Supa: Ta hun med på ett eller annet, en tur for eks.
Så får hun andre ting og tenke på og snakke om,
blir det like ille etterhvert så tenk nøye igjennom det
Karlhainz skrev.
Supa
25.06.02 17:32
Hun sier at jeg gjorde så mye for x'n og at jeg ikke gjør halvparten for ho.. Problemet er at jeg er..ja..i militæret..og hvordan skal jeg få gjort så mye da..når jeg nesten ikke er hjemme?!?! Klart jeg er over x'n..det er det ingen tvil om!! Utrolig iriterende å krangle om noe som ikke er no å krangle om.. Gidder lixxom ikke krangle med dama om 2 år pga x'n! Det blir for dumt! Ta ho med på tur..hvor? Jeg har ikke mye penger..og føler at jeg ikke er god nok til det jeg burde være.. Kanskje ho syns jeg ikke er noe for henne..skal jeg begynne å tenke sånn.. Begynne å krangle for ingenting..akkurat som vi krangler om pga x'n! Om jeg ikke hadde vært over x'n..hadde jeg vel ikke vært sammen med ho jeg er sammen med nå så lenge.. Skjønner ho det ikke?!?! Uff..begynner å bli slitsomt..håper bare ho skjønner at det er jeg som har rett denne gangen..og at ho tar feil...!! X'n er over og ut!!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg