Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fortsatt glad i eksen!

NYTT TEMA
Karolsk
KarolskInnlegg: 32
18.01.06 15:48
Det er nå litt over en måned siden kjærsten min (eksen nå da) slo opp med meg.
Vi hadde vært sammen i fem måneder, og plutselig var det over! Jeg var fortsatt glad i ham den dagen han slo opp og jeg er fortsatt glad i ham! Den dagen han skulle komme til meg for å si den dårlig nyheten var jeg egentlig klar for å si at jeg ELSKET HAN! Så det har vært veldig vanskelig for meg!! Jeg spurte jo så klart hvorfor han ikke ville være sammen med meg lenger og svaret var at han ikke var forelsket i meg lenger! Der og da føltes det egentlig ganske greit, tomt, men det gjorde liksom ikke noe.. Jeg gråt jo som bare det, men når det verst var over, så var det helt OK! Uka etter gikk også greit forså vidt.. Men etter sm tiden nå går, blir det bare verre og verre! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg fortsatt glad i ham, jeg tror faktisk at jeg elsker han mer nå enn noen gang! Jeg er bare 16, og han var faktisk bare 15, men alikevel er dette et veldig frustrerende problem! Alle sier, "det er flere fisk i havet" og ting som det, men jeg er ikke intressert i den andre fisken! Jeg er intressert i HAN! Og jeg tror neppe jeg kommer over han!

Han sa til meg at han fortsatt ville være vennen min, men jeg har ikke sett noe til han siden den dagen! Og vi har noen felles venner som jeg har vært mye sammen med i det siste, inkludert broren hans. De har jo fått med seg hva som foregår, og de vet trolig mer enn meg, og det er det som gjør vondt! Han har ikke snakka med meg i det hele tatt, han har mer eller mindre prøvd å unngå meg! Og broren hans sier at han er redd fr å treffe meg i gjen, men jeg skjønner ikke hvorfor han er redd for det.. Noen som vet? Det er mye som er ute å går av ting som muligens kan være sant, men jeg vi gjerne høre det fra han, jeg tror så klart på vennene mine, men jeg vil at han skal si det!!
Og det tok han forresten over to uker til å få ut fingern å få sagt det.. Så jeg gikk å hadde det vondt i to uker, uten å vite hvorfor!!

Det er tydlig at han er umoden og bare er opptatt av PC o.l og at han ikke var klar for noe forhold, til og med broren hans på 14 er mer moden enn det han er!! Men selvom jeg vet alt dette "fæle" nå etter på, så vil jeg ha han tilbake, og jeg savner han me og mer for hver dag!!

Jeg lurer på om det er noen som har opplevd det samme? Eller har dere noen råd å gi meg? Eller noen meninger?? For jeg aner ikke hva jeg skal gjøre!!!
VÆR SÅ SNILL SVAR!! (det hørtes alt for desperat ut, men er litt desperat)
Fatale
FataleInnlegg: 5592
18.01.06 16:31
Karolsk skrev:
Jeg lurer på om det er noen som har opplevd det samme? Eller har dere noen råd å gi meg?

Har opplevd all mulig dårlig oppførsel, og det eneste man kan si er at du bare må bite tenna sammen litt og komme deg gjennom reaksjonene dine på en rolig måte uten å gjøre noe som kan bli pinlig for deg senere. Ikke send romantiske postkort f.eks! (jada, been there done that). Etter en stund vil du klare å innse at dette ikke var noe for deg uansett, og du kan komme deg videre. Dette var dessverre ikke drømmetypen din. Men du vil sikkert treffe mange drømmetyper etter hvert. Bare tenk "Next, please" :)

PBell
PBellInnlegg: 921
20.01.06 23:55
Fortsatt glad i eksen....... ja hvem er ikke det????

men livet må gå videre, så få av deg tøffla, og kom deg ut og bli kjent med nye folk, vi er da tross alt flere mill. mennesker i dette landet, og flesteparten av disse er gutter..... ;-)
wackyb
wackybInnlegg: 834
22.01.06 01:56
Kjærlighets sorg er kjipe greier, men kommer du deg igjennom det vil du bli styrket neste gang noe slikt vil skje.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg