Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

nakenbilder

NYTT TEMA
kiarakk
kiarakkInnlegg: 71
12.07.07 20:09
Hei. Lurer bare på en ting.

Hva synes dere om at noen legger ut nakenbilder av seg selv på forskjellige forum

Jeg har noen ute av meg selv naken,med div.leketøy i musa.
Liker at det er noen som ser på meg.
Leker med tanken på og ha sex på cam med fremmende.Pirrende.
Har cam.hmm.kanskje jeg skal plugge det inn allerede i kveld.
Blir våt bare på tanken.mmmmmmmmmmmmmmm.
bodyduck
bodyduckInnlegg: 2069
12.07.07 20:10
Legg i vei.
Morning_wood
Morning_woodInnlegg: 4886
12.07.07 20:11
Koselig.
gaerpekk
gaerpekkInnlegg: 10811
12.07.07 20:31
Eehh.. hmmm..

Ja, ok. Det er greit.
Elektrostat
ElektrostatInnlegg: 4142
12.07.07 20:34
Hei du. Tipper du er en mann rundt 50... Skal vi ronke sammen en kveld?

kiarakk
12.07.07 21:01
Elektrostat skrev:
Hei du. Tipper du er en mann rundt 50... Skal vi ronke sammen en kveld?

Da hadde du tapt pengene dine hvis du hadde veddet.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få bevist at jeg er en jente/dame.

Men du får tro hva du vil.

boglito
boglitoInnlegg: 2195
12.07.07 21:04
Kamera (evt. webcam), dagens avis, puppestell, bildr.no.

Det var lett.

.bog.
Elektrostat
ElektrostatInnlegg: 4142
12.07.07 21:05
Et delvis blide av puppen din sammen med en avis fra i dag er sikkert ikke så vanskelig å få til, siden du er så kamerakåt.
Det fins opptil flere flotte plasser du kan legge ut bildet på, så jeg anser det for å være et lite problem.

kiarakk
12.07.07 21:10
Elektrostat skrev:
Et delvis blide av puppen din sammen med en avis fra i dag er sikkert ikke så vanskelig å få til, siden du er så kamerakåt.
Det fins opptil flere flotte plasser du kan legge ut bildet på, så jeg anser det for å være et lite problem.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Du har tydelig ikke lest det jeg har skrevet over.
Jeg har lagt ut bilder av meg
Mener du seriøst at jeg skal kjøpe meg en avis bare pga.at den må være med på bildet?
logg deg inn på nakenprat.com med samme brukernavn som her.så skal jeg kontakte deg
DeepFixation
DeepFixationInnlegg: 878
12.07.07 21:11
Hørt om bildr.no?
kiarakk
12.07.07 21:14
Elektrostat

FORZA FUGLA

Tro meg er en jente/dame er fra lillestrøm
kiarakk
12.07.07 21:15
DeepFixation skrev:
Hørt om bildr.no?
-----------------------------nei,har ikke det
MaybeLeo
MaybeLeoInnlegg: 27479
12.07.07 21:27
hva heter du på nakenprat da? Har du lagt ut bilder i tråder der?
ThomasS87
ThomasS87Innlegg: 155
14.07.07 15:06
Sikkert greit for de som vil det.. Jeg vil ikke ha en dame som hele Norge har sett naken ihvertfall!
ziggypopp
ziggypoppInnlegg: 1335
14.07.07 23:35
Hadde ikke gjordt meg en dritt :) men derimot å tro på så veldig mye av det jeg leser om på nett stiller jeg meg mer tvilende til.. da spess hva folk sier om seg selv... jeg f.eks er 2,02 meter på strømpelesten, har akkurat så masse muskler at alle damer syns det er megasexy + at jeg har utstyr som gjør at alle damer som ser meg må bytte truse (og sokker) etter å ha sett meg naken.

(Men jeg har aldri tid til å gå innom en kiosk og kjøpe aviser, siden jeg bruker all tida mi på nett)
gay4moneyy
gay4moneyyInnlegg: 112
15.07.07 01:14
så hvis aylar hadde komt og ville hatt deg så hadde du sagt nei altså..
wmann
wmannInnlegg: 320
15.07.07 11:27
Da har jeg et tips. Installer softwaren Camfrog. Camfrog er en chatklient som baserer seg på chatting med webcam. Der er det mange chatterom på adult der du kan møte likesinnede som liker å strippe og vise seg frem. Faktisk mange jenter og gutter som liker å vise seg fram fordi dei tenner på slikt. Fikk nesten sjokk da jeg var innom rommet fordi det var faktisk mange pene personer som strippet og ikke var det videoer heller.. reality. Bare å stille inn web cam slik at kun kroppen viser om du vil være anonym.
engavif
engavifInnlegg: 10011
16.07.07 09:24
Er det gratis eller?
malaikaen
malaikaenInnlegg: 17124
16.07.07 09:28
ThomasS87 skrev:
Jeg vil ikke ha en dame som hele Norge har sett naken ihvertfall!
__

Det er ingen som sier at du skal få henne heller, så slapp av.
ThomasS87
ThomasS87Innlegg: 155
16.07.07 11:42
Hvem "henne"? Å ha ei dame som ALLE har sett naken må jo være like kult som å ha ei dame som hele bygda har pult på ;)
malaikaen
16.07.07 11:49
Yaaaaaaaaaaaaaaaddayadda. Jeg mente at du bare kan slappe av, for hun har ikke lyst på deg heller! Det var litt døyt å sammenligne det tullet der med en som har pult hele bygda. Stor forskjell.
wmann
16.07.07 13:35
engavif skrev:
Er det gratis eller?
--------------------------
Det er gratis versjon av camfrog ja men den kan bare opne et cam av gangen og ha kun en størrelse på cam bildet. Oppdaterer du derimot til camfrog pro som koster litt over 300 spenn så kan du ha så mange cam bilder oppe som maskinen takler og du kan forandre størrelsene på cam bildene. På siden www.camfrog.com står ytterligere informasjon.
engavif
16.07.07 17:33
Finner ingen adult greier jeg. Bare chat room med alle aldre.
NERILD
NERILDInnlegg: 674
16.07.07 18:05
kiarakk.

hvor kan jeg se deg?

mvh.NERILD
engavif
16.07.07 20:27
Fant det ut. Men er dette virkelig gratis? Har ikke så veldig lyst på en regning i postkassa om noen dager.
--Slemtiger--
--Slemtiger--Innlegg: 3422
17.07.07 12:42
Det er blitt veldig populært å leke seg på webcam eller å legge ut nakenbilder på nett, uavhengig av kjønn og alder.

Det er vel mange grunner til dette, f.eks at man synes det er pirrende, liker å vise seg frem, eksprimentere seksuelt fra gutte/pikerommet (gjelder mest de yngre), osv.

Samtidig så er jo dette et greit alternativ til å ta seg en runde med høyrehånda alene?

Dog bør man naturligvis passe seg for å la seg kunne identifiseres. Er nok mange som lever i troen om at kun "hunken" i andre enden er i stand til å se showet, mens det blir recorda og publisert på nett.

PS: Det er overraskende mange FINE kvinner og menn som driver med dette.
wmann
17.07.07 14:43
engavif skrev:
Fant det ut. Men er dette virkelig gratis? Har ikke så veldig lyst på en regning i postkassa om noen dager.
---------------------
Det er gratis ja. Det er chattekanaler/rom akkurat som i irc, icq, msn. Camfrog er litt lik msn på den måten at en kan legge inn mennesker en chatter med på favorittliste og slikt.
kiarakk
17.07.07 23:58
NERILD skrev:
kiarakk.

hvor kan jeg se deg?

mvh.NERILD
---------------------------------------------------------------------------
På nakenprat.com.
Legg inn en mld.på generelt og oh spør etter kiarakk.finner deg og svarer.men bruk samme nick da
Hokilaisen
HokilaisenInnlegg: 279
18.07.07 02:51
Det er jo greit med nakenbilder, men det kan jo selvsagt komme i feile hender, og da kan mye gale skje.
malaikaen
18.07.07 03:57
FORRESTEN. Jeg fikk lurt ut et nakenbilde av en pen mann her om dagen ved å love et i retur. Jeg sendte ikke i retur. Burde jeg føle meg RUMPE?
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg