Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sex med unge jenter

NYTT TEMA
--Slemtiger--
--Slemtiger--Innlegg: 3422
20.08.07 11:11
Hvor galt er det for eldre menn å knulle unge jenter (over 16 år naturligvis)?

Selv må jeg vel innrømme å ha knulla ei som var 16 når jeg var par og tjue selv, men jeg legger merke til i dag at unge jenter helt ned til 16 år helt frivillig knuller godt voksne menn opp til 40 år.

Mange vil nok reagere og kalle disse for gamle perverse svin og lignende, men hva med disse jentene som tydeligvis ønsker disse mannfolka?
psyk38
psyk38Innlegg: 2037
20.08.07 11:14
stå på
Sl1m84
Sl1m84Innlegg: 291
20.08.07 12:04
Hvis gammlingen bare et ute etter et knull og sier ting som "jeg elsker deg" "du er alt for meg" osv osv for å få seg noe fra denne naive jenta, så er det GALT!

Er 16 åringen en mer sånn "gi faen" og "knull meg da med den gammle slitne pølsa di FFS.Jeg driter i om du vil ha meg som dame, om du elsker meg eller alle andre detaljer..." Så ser eg ikkje noe grunn til at det skulle være galt..

Forskjell på at to stk knuller, enn å lyge til folk for å få seg et knull.

jotul
jotulInnlegg: 8326
20.08.07 12:21
> Hvis gammlingen bare et ute etter et knull og sier ting som "jeg elsker deg" "du
> er alt for meg" osv osv for å få seg noe fra denne naive jenta, så er det GALT!

er det noe bedre hvis en sprengkåt *ung* gutt sier de samme tingene bare for å få seg litt?

ung og glatt hud unnskylder da ikke alt.
--Slemtiger--
--Slemtiger--Innlegg: 3422
20.08.07 14:42
jotul skrev:
er det noe bedre hvis en sprengkåt *ung* gutt sier de samme tingene bare for å få seg litt?

- -

Hehe, jævlig bra sagt!
whitestrain
whitestrainInnlegg: 2003
20.08.07 22:52
Sålenge jentene er kjønnsmodne og over den seksuale lavalder er det absolutt ikke noe galt med det, Slemtiger.

Det hvertfall min mening.

Som bestefar sa: "Bedre med to på ni enn ei på atten."
Har dog ikke noe med saken å gjøre, men måtte bare:P
Odpierdol_sie
Odpierdol_sieInnlegg: 9096
21.08.07 16:54
Inntil 16-åringen er myndig burde det være en grense for hvor gamle partnerne kan være. Det gjelder begge kjønn
Soteria
SoteriaInnlegg: 9961
21.08.07 17:26
Kjønnsmodenhet er ingen garanti for klok oppførsel.

Mener det er galt av 40-åringene. Men hvis ei jente har ligget med 15 personer før hun er 20 år og tre av disse er over 40, hva har det egentlig å si?
Persimone_1
Persimone_1Innlegg: 9935
21.08.07 17:30
Pøh. Så lenge man ikke føder barn forblir skjeden trang nok.

For øvrig mener jeg at den seksuelle lavalderen bør heves til minst 18 - når jeg ser hva guttunger klarer å lire av seg her inne.
EowynX
EowynXInnlegg: 4272
21.08.07 17:46
Dette handler jo stort sett om jenter som sliter med dårlig selvtillit. Gutter på egen alder vil ikke ha dem for mer en en ting.

Det vil forsåvidt ikke slappisene heller, men de forer dem med disse høyst desperate og sårt trengte ordene jentene søker. Ganske trist egentlig. Noen her unnskylder det med at yngre gutter er ute etter det samme, men en voksen burde vite bedre.

De burde heller begynt å bry seg om sine døtre isteden og gitt dem den selvtillit, likeverd og respekt de fortjener. Synes fedre så lite om sine døtre? Tydeligvis og en trist holdning er det.
Amnon
AmnonInnlegg: 15458
21.08.07 17:49
Evt så er en sikker 40-åring med både mye livs -og sexuell erfaring appelerende for en ung jente.
EowynX
21.08.07 18:00
Ja, fortsett å innbill dere det.
malaikaen
malaikaenInnlegg: 17124
21.08.07 19:33
Hvis jenta gjør det for egen nytelse så er det ingenting galt.
Amnon
21.08.07 19:50
Haha. Dere faktisk, jeg er 24, men ok. Jeg påpeker bare en reell mulighet for hvorfor det er mange yngre jenter som gjerne går etter (mye) eldre gutter, jeg er også rimelig sikker på at jeg i de fleste tilfeller har rett. De egenskapene er veldig tiltrekkende for en jente generelt.
-Skybert-
-Skybert-Innlegg: 22515
21.08.07 19:54
Petter Stordalen er snart 50 år og han harver til stadighet over damer som han kunne vært faren til, men han har masse penger som da teller det vel ikke?
Amnon
21.08.07 21:26
Han er jo en erfaren kjekkas med mye penger, klart han høvler over ungkvinner. Skulle bare mangle.
EowynX
21.08.07 21:48
Kjekk?? Må du ikke overdrive her da. Det tragiske med slike forhold er jentene, som ikke lærer sine døtre eller forbilder mer enn at vi er en enn gjeng nobrains og med skjønnhet kan du knulle deg til det du vil.

Men har jobbet som modell i en del år, noen av mine venninner har funnet seg 10 og 15 år eldre gutter, frister denne "kan få alt en vil vet du"..

..og jeg kan vel pent joine nobrainklubben, da jeg ikke føler jeg gjør noe for å endre denne feilslåtte kursen. Sier heller, ikke la meg få noen datter pliis, for mye sexobjektifisering og dritt. Jeg hadde ikke klart jobben.
Snikskytter90
Snikskytter90Innlegg: 1446
21.08.07 21:53
Jeg kan aldri tenke meg å ha sex med en i 40-årene. Eller 30. Eller i 20(20 er egentlig greit, nesten på grensen). Holder meg til egen alder. Kan ikke disse 20- 30 og 40-åringene skaffe seg noen på egen alder?

Jenter som knuller godt voksne menn er enten stygge, desperate og billige eller alle deler. Vanligvis er de i sine egne grupper/gjenger - utstøtt av alle andre.

Når det kommer til disse mennene syns jeg de burde skamme seg. Hva får dem til å knulle en som kunne vært like gammel som datteren sin?
Mexico-Kent
Mexico-KentInnlegg: 456
21.08.07 22:16
Jeg er 22, og har hatt meg med flere på 16 og 17. Greit, den ene var 16 og et halvt om vi skal være pinlig nøyaktige her. Men jeg har aldri vært i noe forhold med en 16-åring, det skjedde bare der og da.
EowynX
21.08.07 23:19
Snikskytter90 skrev:
Jenter som knuller godt voksne menn er enten stygge, desperate og billige eller alle deler. Vanligvis er de i sine egne grupper/gjenger - utstøtt av alle andre.

Enig, + selvtilittsproblemer.
Amnon
22.08.07 07:16
Til Snikskytter90 og EowynX:

Latterlig generalisering, måten dere fremlegger det på virker meget bitter. Hvorfor skal jeg ikke spekulere i. Det er neppe noen sammenheng mellom hverken utseende eller IQ hvorvidt man bestemmer seg for å gå for eldre menn, men føl fri for å bevise det. Byrden er på dere.
EowynX
22.08.07 08:43
Ja, det blir lett generalisering når en tar alle aldre over en kam.
Kommentarene mine over er myntet til menn over 35 og jenter under 20. Okey? Ikke en gutt på 25 og jente på 18 f.eks. Du kan vel seriøst ikke være uenig da?

Menn på 40 som flyr som idioter etter jentunger er rett og slett patetiske.
Å tro meg opplevd de har jeg, de er respektløse, påtrengende, slibrige, frekke og en sjarm som kun desperate jenter ville falle for.

Å ja. der generaliserer jeg, resten av disse flotte 35+ herrene er jo godt gift. Å skulle de bli/være single er de desverre ikke å finne på en slibrig nettadresse eller ravende langs byen med dingledanglet i høyspenn etter småjentene.
-Skybert-
22.08.07 08:45
Hva syntes du om Brad Pitt og Johnny Depp vesle tenåringsjente? Heslige eller kjekke?
EowynX
22.08.07 09:08
Nå kan da ikke det sammenlignes med under 20 jenter, for å si det enkelt.
Depps sin er vel 33 og Pitts 30, og her er det snakk om voksne jenter. Å heller synes jeg ikke aldersforskjellen er noe særlig tankevekkende.

Har ikke noe imot ti år eldre menn, selv heller. Alt avhenger. Og at både Vanessa og Jolie faktisk ser eldre ut enn de er og deres menn yngre, gjør dette til et dårlig eksempel skybert.
-Skybert-
22.08.07 09:33
Kunne du havnet til sengs med Pitt eller Depp? Eller er de altfor heslige?
EowynX
22.08.07 09:57
jotul skrev:
er det noe bedre hvis en sprengkåt *ung* gutt sier de samme tingene bare for å få seg litt? ung og glatt hud unnskylder da ikke alt.

Seriøst? Såklart det er bedre. Unggutter med sine hormonproblemer kan glatt unnskyldes, også er deres kapringsforsøk heller sjarmerende, kriblende og en smule avslørende enn med overlegg. Kan uansett ikke klandres.

De eldre derimot er mye sleipere, og bruker sine knep med overlegg som lett fanger ei søkende jente med manglende støtte rundt seg. En farsfigur og kjærlighet er det heller hun trenger og å utnytte det skimrer om ikke annet et dårlig kvinnesyn/holdning.

Synes jenter under 20 burde beskyttes i mye høyere grad enn de gjør i dag, en ting er at de ikke er ferdig utviklet fysisk eller mentalt. Det er noe galt et sted når en på 30 flyr etter ei på 14, en 35 åring ei på 17 og en 40 åring ei på 19 eller verre.

.. bare for å ta noen generaliseringeksempler, hehe. Håper du skjønner hvor jeg vil hen.

EowynX
22.08.07 10:18
-Skybert- skrev:
Kunne du havnet til sengs med Pitt eller Depp? Eller er de altfor heslige?

Nei. Pitt er for heslig, neida.. bare ikke min smak. Depp er uten tvil lekker, men for det første ville mine samvittighetskvaler ovenfor vannessa, lily rose og jack sagt nei, og ville jeg ikke ødelagt et så vakkert forhold.

For det andre er aldersforskjellen litt vel drøy og grenser til heslige. Jeg kommer ikke inn på 18 års grense uten legg engang.

Joshua Hartnett derimot..
-Skybert-
22.08.07 10:44
Så det du sier er at du gjerne hopper til sengs med menn på nærmere 50 år hvis de er kjekke og single? Kjekt å vite.
EowynX
22.08.07 11:08
Nå er du bare kvalm Skybbe. Jeg ville aldri ha gått til sengs med en oldis. Å si noen er kjekke er ikke det samme som jeg vil ha dem. Faren min er kjekk for eksempel.

Å kjekt å vite sier du, som ikke engang bryr deg om jenter og takker høflig nei så raskt du føler et snev av antydning.

whitestrain
whitestrainInnlegg: 2003
22.08.07 11:35
Ser ut til at EowynX møter seg selv i døra her.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg