sukkerspinntopp |
23.02.10 23:10
Hver gang jeg skal suge noen er jeg redd for at jeg ikke er flink nok. Flere som er redd for dette? Har nesten litt prestasjonsangst når det kommer til nettopp dette. Jeg pleier jo å suge hvis gutten ber om det, men det er sjeldent noe jeg tar initiativ til.
Hvordan liker dere gutter å bli sugd?
Sieceres |
24.02.10 12:21
SieceresInnlegg: 3057
sukkerspinntopp: Hver gang jeg skal suge noen er jeg redd for at jeg ikke er flink nok. Flere som er redd for dette? Har nesten litt prestasjonsangst når det kommer til nettopp dette. Jeg pleier jo å suge hvis gutten ber om det, men det er sjeldent noe jeg tar initiativ til.
I utgangspunktet ville jeg aldri bedt om å bli sugd. Dersom jeg hadde vært sammen med ei jente og hun aldri ville utført en BJ ville jeg vel ha spurt hvordan ting ligger an, men å spørre ei dame på ONS eller noe er helt uaktuelt. Hvis du har en viss tiltrekning til å gjøre det, så er det bare å kjøre på. I begynnelsen kan du være litt ekstra forsiktig, det viktigste er å unngå all kontakt med tennene. Bruk veldig gjerne hånda også. Så kan du ev. be om tilbakemelding i ettertid, det er ingenting å være flau over!:) Men hvis du er usikker og forsiktig så er det ingen grunn til å holde på alt for lenge, som du sikkert har merket under samleie så vil gjerne gutta ha litt hardcore etter hvert!:)
Cowboy012009 |
24.02.10 19:22
Cowboy012009Innlegg: 947
sukkerspinntopp: Hver gang jeg skal suge noen er jeg redd for at jeg ikke er flink nok. Flere som er redd for dette? Har nesten litt prestasjonsangst når det kommer til nettopp dette. Jeg pleier jo å suge hvis gutten ber om det, men det er sjeldent noe jeg tar initiativ til.
For det første, kun gjør det om DU selv synes det er "noe"..... om du så ønsker å gi gutten denne gleden så vær IKKE redd for å gjøre noe feil....holder du tennene borte så er det umulig å feile, tenk på kuken som den "beste" kuleisen....og nei ikke bit av biter.... bruk tunga og leppene....
Du trenger ei heller spør om det er bra, for ingen gutter ville sagt nei, da vet de jo at det ikke blir noe mer......lær deg å kjenne og se (kanskje det viktigste) hvordan gutten reagerer....øyne lyver "aldri".
Lykke til og husk....øvelse gjør mester.... :-)
Vajrayana |
25.02.10 07:42
VajrayanaInnlegg: 863
Ta initiativ. Jenter som viser initiativ er utrolig sexy - vær trygg på deg selv.
Ellers finnes det mange måter å suge på. Disse teknikkene kan du søke opp på nettet, og prøve deg fram, det er egentlig ingen heksekunst, men om man er blank vises det veldig godt under akten :-p
Ellers er det deilig om du ser opp, og for noen er det et ekstra kick å få fingre i analen.
drx21 |
25.02.10 12:23
drx21Innlegg: 5310
sukkerspinntopp: Hvordan liker dere gutter å bli sugd?
Personelig liker eg at jenta begynner å slikke forsiktig fra bunnen av og opp, når ho kommer til toppen svirrer ho tunga rundt og rundt eit par ganger før ho putter den inn og starter suginga. Men kan gjerne ha små stopp der ho igjen starter med tunga rundt toppen, gjerne med litt meir kraft i tungen, evt slikke "åpningen". Synst det er veldig turn-on når jenta av og til ser opp og i øynene på meg mens ho suger, vertfall når eg kommer.
Elsker når jenta slikker ballene, hater når ballene blir sugd, gjør meir vondt enn det er godt for min del. Men sjønner at gutter er totalt forsjellige på akkurat dette punktet, noen synst det ikkje gjør vondt i det heile, men meir godt. Så her er det vel å finne ut om gutten liker det eller ikkje.
apples |
01.03.10 00:55
applesInnlegg: 5379
drx21: Personelig liker eg at jenta begynner å slikke forsiktig fra bunnen av og opp, når ho kommer til toppen svirrer ho tunga rundt og rundt eit par ganger før ho putter den inn og starter suginga. Men kan gjerne ha små stopp der ho igjen starter med tunga rundt toppen, gjerne med litt meir kraft i tungen, evt slikke "åpningen". Synst det er veldig turn-on når jenta av og til ser opp og i øynene på meg mens ho suger, vertfall når eg kommer.
Høres jo helt ut som du har hatt gleden av å møte meg, jo ;)
Alt jeg kan gi av råd er at "practice makes perfect", ikke vær redd for å spørre hva han liker men ikke gjør for mye ut av det. Vær åpen for tips og lytt til signalene kroppen hans gir deg.
Jeg er så heldig å elske å gi blowjobs og kanskje er det sånn at man må like det man gjør for å bli ordentlig flink til det. Jo mer du føler at du får det til, jo mer positive tilbakemeldinger du får, jo mer liker du det også!
drx21 |
02.03.10 21:18
drx21Innlegg: 5310
apples: Høres jo helt ut som du har hatt gleden av å møte meg, jo ;)
Fikk verfall lyst å møte deg no ;)
Maria1409 |
28.02.10 19:00
Maria1409Innlegg: 82
Det er så forskjellig fra gutt til gutt. Noen ønsker at du skal ta den så dypt som overhode mulig og sakte bevegleser, andre ønsker at du bare konesntrere deg om hodet og suger det hardt og fort, mens atter andre liker at du leker med kuken lar tunga gli rundt hodet og opp staken.
Kommuniser med han du suger, be han om å rettlede deg og fortelle hva han liker og hvordan han vil du skal gjøre det. Du vil jo også merke det på ereksjonen og "rykninger" om han liker det du gjør eller ikke.
superzorro71 |
12.03.10 23:59
Maria1409: Kommuniser med han du suger, be han om å rettlede deg og fortelle hva han liker og hvordan han vil du skal gjøre det. Du vil jo også merke det på ereksjonen og "rykninger" om han liker det du gjør eller ikke.
villevika |
01.03.10 12:41
villevikaInnlegg: 665
Hva du enn gjør, ikke bit. La tungen gli sakte rundt penishodet med mest press akkurat i "kragen". Lek litt med tunga ved strengfestet, legg gjerne litt trykk på. Masserer du i tillegg litt bak ballene, så er nok gubben i himmelen, vil jeg tro.
superzorro71 |
03.03.10 13:40
Det er vel ikke noe som er riktig og noe som er galt her, tror alle gutter/menn liker å bli sugd men det som også er viktig er om jenta/dama liker å suge. for hvis du liker å suge er jeg helt sikker på at han du suger liker det og da kan du jo også bare spørre om han liker det eller om det er noe spes. han vil du skal gjøre.
Er jo samme sak med dere jenter der.
KrisKeiser |
12.03.10 19:30
KrisKeiserInnlegg: 41
Jeg innbiller meg at mange jenter tenker som deg ikke tørr fordi de er redd de ikke er flinke nok....Men jeg lover deg at de fleste gutter vil elske at du tar initiativ til det i det hele tatt, dessuten kan ikke gutten forvente at du er ekspert med engang. Så lenge du ikke biter eller suger kuken blå skal det gå fint!
VitorBelfort |
23.02.10 23:58
VitorBelfortInnlegg: 1130
Saaaakte:-) Prøv å ikke bit samt bruke tunga\slikke penis før du begynner å suge! jo dypere du kommer jo bedre! har du prøvd å svelge da? Men ikke ha prestasjonsangst, ta ting litt som det kommer så finner du din egen stil.
RomMannen |
24.02.10 17:37
RomMannenInnlegg: 853
På en riktig kåt gutt trenger du egentlig bare å ha kuken i munnen og bevege hode fram og tilbake.
(Innlegget ble redigert 24.02.10 17:38)
sukkerspinntopp |
24.02.10 20:22
haha, virker som gutter er fornøyde med nesten alt jo =p
Cowboy012009 |
25.02.10 08:59
Cowboy012009Innlegg: 947
sukkerspinntopp: haha, virker som gutter er fornøyde med nesten alt jo =p
Tja..... sannhet med modifikasjoner.....jeg hadde IKKE vært fornøyd om jeg kun fikk en BJ og ikke noe annet.....
Kaisil |
25.02.10 21:42
KaisilInnlegg: 1018
sukkerspinntopp: haha, virker som gutter er fornøyde med nesten alt jo =p
Klart det, de aller fleste gutter er billige som få ;)
WillyWilly |
26.02.10 18:48
WillyWillyInnlegg: 1778
Ikke behandle penis som om den skulle være en søt liten blomst, digg å være litt hardhendt. Se gjerne gutten i øynene når du suger :))
grock19 |
26.02.10 18:51
grock19Innlegg: 29494
Husk å se helheten, gi litt luv til andre områder også.. litt oppmerksomhet til pungen er det også mange som setter stor pris på :) Og ikke bli for repititiv før det begynner å bli skikkelig het og evt. annet skal påbegynnes, eller ting skal få sin gode slutt :)
(Innlegget ble redigert 26.02.10 18:52)
lofotlarsen78 |
12.03.10 12:02
ikke bruk tenner er du snill ellers er gutter rimelig enkle og ha med og gjøre.....lykke til
steffenmac |
12.03.10 14:08
steffenmacInnlegg: 3630
syns litt tenner er greit jeg, ikke sånn CHOMP CHOMP IMMA EAT YOUR DICK NOW, men litt leking med tenna blir ikke feil for min del.
Sr_Flamingo |
12.03.10 16:30
Sr_FlamingoInnlegg: 3573
steffenmac: syns litt tenner er greit jeg, ikke sånn CHOMP CHOMP IMMA EAT YOUR DICK NOW, men litt leking med tenna blir ikke feil for min del.
Helt enig. Vil ikke at det skal kjennes ut som en bestemor som tar ut gebisset sitt før hun gir bestefar en sugejobb.
andrade |
12.03.10 18:48
andradeInnlegg: 21
alle gutta jeg har sugd har alltid sagt at jeg er den beste de har hatt BJ med. jeg velger å tro det er sant, for jeg SER og hører jo virkelig at de nyter det. Og jeg nyter det, jeg elsker det
Jeg har lært de fleste triksene ved å lese meg fram til det ( takker for et cupido blad jeg leste for flere år tilbake). Men det er jo helt klart at gutter er forskjellige, men dersom du lærer deg en del teknikker, prøver du de ut og plutselig finner du ut hans yndlingsgreie:-)
Perineum kan jeg anbefale at du slikker lett, og etter på berører med lett trykk med pekefinger mens du har ballene i hånde og penis i munnen! Det er ne av de tingene alle gutta har vært med liker iallfall.
Og gjerne vri litt på hodet mens du suger, ikke bare opp og ned.
Noen ganger lar jeg tunge leke litt over hodet mens jeg har hele sulamitten i munnen
Osv osv
Gutta vet dette best selv, tenk selv med jenter! jeg har bare møtt en gutt som vet hva han driver med der nede, tror jenter er mer komplisert enn gutter der, kansskje?
Tips til slutt: google på "fellatio" da finner du nok noen interessante tips og kanskje bilder også:-)
apples |
12.03.10 19:45
andrade: Noen ganger lar jeg tunge leke litt over hodet mens jeg har hele sulamitten i munnen
Er det fysisk mulig? Kan ikke helt se for meg hvordan tungspissen skal nå helt bak i svelget med en hel penis i munnen... :)
andrade |
12.03.10 19:58
apples: Er det fysisk mulig? Kan ikke helt se for meg hvordan tungspissen skal nå helt bak i svelget med en hel penis i munnen... :)
hehe, det var kanskje litt dårlig formulert hehe.... men du skjønte kanskje tegninga :-)
apples |
12.03.10 20:03
andrade: hehe, det var kanskje litt dårlig formulert hehe.... men du skjønte kanskje tegninga :-)
Egentlig ikke, men det var sikkert ikke så viktig :)
andrade |
13.03.10 13:17
apples: Egentlig ikke, men det var sikkert ikke så viktig :)
hehe, kanskje ikke viktig, men kan jo forsøke å forklare hva jeg mente allikevel:-). Jeg er ingen Stephen Taylor...så...
Man kan jo slikke hodet selv om man har saken i munnen,, altså ikke hele saken, men at man har hodet i munnen og slikker samtidig.. særlig ved strengen, rundt kragen osv...
DET bar det jeg mente :-)
Og se han i øynene...da har du fanget han:-D
apples |
13.03.10 13:41
andrade: Man kan jo slikke hodet selv om man har saken i munnen,, altså ikke hele saken, men at man har hodet i munnen og slikker samtidig.. særlig ved strengen, rundt kragen osv...
Ja da gir det mening, det var dette med å slikke hodet "mens jeg har hele sulamitten i munnen" som gjorde det litt uforståelig..
KrisKeiser |
12.03.10 19:56
KrisKeiserInnlegg: 41
Høres ut som han hadde liten dikk