Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Skal på ferie. Hvem har best mus?

NYTT TEMA
taskemann2
taskemann2Innlegg: 259
09.02.12 11:36

Hei! Jeg har tenkt å dra på ferie snart men vet ikke hvor, og derfor lurer jeg på hvor i verden man finner best mus? 

Har veldig lyst til å prøve ei japaneser, men det kan godt hende at det finnes bedre mus enn det også! 

Har du noen forslag? 

morbidsaint
morbidsaintInnlegg: 32199
09.02.12 11:38

Gå for Asia, du. Det er sikker suksess. Trangt, varmt og godt.

(Innlegget ble redigert 09.02.12 11:38)

taskemann2
09.02.12 11:39

Kan forresten nevne hva jeg tidligere har prøvd:

-Ei fra Montenegro
-Tre fra Uganda
-Ei fra Liberia
-En haug med norske jenter

taskemann2
09.02.12 11:40
morbidsaint: Gå for Asia, du. Det er sikker suksess. Trangt, varmt og godt.

Men hvor? Asia er stort! 

Lukter musa til ei Thai-jente ris forresten?

morbidsaint
morbidsaintInnlegg: 32199
09.02.12 11:44
taskemann2: Men hvor? Asia er stort! 
Lukter musa til ei Thai-jente ris forresten?

India eller Japan.

Nei, men hun lukter HIV.

taskemann2
09.02.12 11:56

Da blir det Japan! 

Tviler på at det er mye HIV i Japan, så det blir nok en del creampies.

Takk for hjelpen.

Sr_Flamingo
Sr_FlamingoInnlegg: 13213
09.02.12 16:28
taskemann2: -Tre fra Uganda

Skal kanskje til Uganda i April. Er de å anbefale?

taskemann2
10.02.12 03:46
Sr_Flamingo: Er de å anbefale?

Jepp! I høyeste grad! 

De bønnfaller nesten for hvit pikk pga. at de fleste der har aldri prøvd det før, og musa til de er veldig dype! 

taskemann2
10.02.12 08:36
Sr_Flamingo: Skal kanskje til Uganda i April. Er de å anbefale?

Dessuten er de råe til å suge! De svelger hele utstyret inkludert ballene! 

Ca2J
Ca2JInnlegg: 485
10.02.12 11:24
taskemann2: Lukter musa til ei Thai-jente ris forresten?

Visst du har hatt så mangen muser så må jo du veta kva dei lokta. Ei dama fra lofoten lokta sikkert ikkje lutefisk selv om ho e dar i fra! Og ei norsk fra Oslo lokta sikkert ikkje neger selv om da e mangen utlendinga dar. Så dei lokta sikkert ikkje ris dei dar nere heller. :-p

tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 30280
10.02.12 16:37
taskemann2: Har veldig lyst til å prøve ei japaneser, men det kan godt hende at det finnes bedre mus enn det også!

For hårete ;p

vidrimmer
vidrimmerInnlegg: 1288
11.02.12 14:02
taskemann2: Hei! Jeg har tenkt å dra på ferie snart men vet ikke hvor, og derfor lurer jeg på hvor i verden man finner best mus?

på dama

Shelvey
ShelveyInnlegg: 16462
12.02.12 20:41
taskemann2: Tre fra Uganda

Hvordan fikk du det til?

Jade
JadeInnlegg: 4216
20.02.12 17:55
taskemann2: -Tre fra Uganda

HIVens vugge, ai ai ai

Karten67
Karten67Innlegg: 3071
20.02.12 19:45
taskemann2: Hei! Jeg har tenkt å dra på ferie snart men vet ikke hvor, og derfor lurer jeg på hvor i verden man finner best mus? 
Har veldig lyst til å prøve ei japaneser, men det kan godt hende at det finnes bedre mus enn det også! 
Har du noen forslag?

Hehehe kanonbra tråd, fikk meg til å flire litt.

Men ifra spøk til revolver, hva er viktig for deg da?

tør - våt - trang - dyp - rommslig - ung - gammel 

taskemann2
20.02.12 21:33
Karten67: hva er viktig for deg da?

Ung, trang, dyp og våt! 

Derfor satser jeg på Japan. :)

taskemann2
20.02.12 21:35
Jade: HIVens vugge, ai ai ai

Fikk merke det selv for å si det sånn! ;)

koselig42
koselig42Innlegg: 2464
20.02.12 21:36

Vietnam

Karten67
21.02.12 10:08
taskemann2: Ung, trang, dyp og våt! 
Derfor satser jeg på Japan. :)

Hmmm, Japan er ett høykostland + de er de mest rasistiske folkeslaget på jorden, du vil sågar få problemer med å komme inn på enkelte barer der, du vil bli møt med "only fore Japanees"

Nå vet jeg ikke hvordan du skal bestrebe deg på å finnes denne Japanske Unge, trange, dype og våte skjønnheten, men HEY "it`s not inposible".

Det du søker kan du finnes andre plasser i nord/sør Asia, du bør ta dette med i "jakten på drømmemusa de" :)....lykke til 

taskemann2
22.02.12 00:28
Karten67: de er de mest rasistiske folkeslaget på jorden, du vil sågar få problemer med å komme inn på enkelte barer der, du vil bli møt med "only fore Japanees"

Hm... Trodde at de som var blond, lang, slank og rank ble sett på som "øverste klasse" i hele verden jeg (utenom i Midtøsten for de tror at de er Allahs utvalgte folk). Kanskje jeg har tatt feil hele tiden? 

Karten67
22.02.12 13:23
taskemann2: Hm... Trodde at de som var blond, lang, slank og rank ble sett på som "øverste klasse" i hele verden jeg (utenom i Midtøsten for de tror at de er Allahs utvalgte folk). Kanskje jeg har tatt feil hele tiden?

Vi ser på oss selv som "øverste klasse", mens de ser på oss som vestlige/rike/umoralske. Om vi forholder oss til Asia, så ja jentene liker vestlige blåøyde pene gutter/menn, mange ser kanskje på oss som en "billett" til ett bedre liv, tenker spesielt på kanskje middel-klassen og ned.

Men kommer man ifra ett høykostland i Asia, så må en nok følge andre kodekser for å oppnå gunst, tenker da på giftemål. Om du hadde truffet en dame ifra middelklassen og oppover, la oss si i Thailand, så er det ikke gitt at hun ville tatt deg med til foreldrene på besøk, før dere evnt. hadde bestemt dere for gifte dere.

Grunnen til dette er at hun kunne bli sett på som "Mia farang" d.v.s at OM det det skulle blitt brudd, så ville familien "ha tapt ansikt", og hun kunne sågar fått problemer med å finnet en "lokal" gutt/mann etterpå.

Men nå vet jeg ikke hva intesjonen din var, om det var bare å finne seg en Ung, trang, dyp og våt dame for morro skyld ?

torestre
torestreInnlegg: 3539
23.02.12 20:19
Ca2J: Visst du har hatt så mangen muser så må jo du veta kva dei lokta. Ei dama fra lofoten lokta sikkert ikkje lutefisk selv om ho e dar i fra! Og ei norsk fra Oslo lokta sikkert ikkje neger selv om da e mangen utlendinga dar. Så dei lokta sikkert ikkje ris dei dar nere heller. :-p

Nå viser faktisk forskning at kosthold og lukt nedentil i en viss grad henger sammen. Ellers vil jeg vel påstå at jeg personlig foretrekker nyvasket og da kommer det nok mest an på hvilken såpe hun benytter seg av.

torestre
torestreInnlegg: 3539
23.02.12 20:22
taskemann2: Hm... Trodde at de som var blond, lang, slank og rank ble sett på som "øverste klasse" i hele verden jeg (utenom i Midtøsten for de tror at de er Allahs utvalgte folk). Kanskje jeg har tatt feil hele tiden?

Nepp så populære i Japan nei. Ellers vil du vel finne det du leter etter i Thailand, Kambodja, Laos, Kina, Filippinene, Burma etc.

taskemann2
24.02.12 02:20
torestre: Ellers vil jeg vel påstå at jeg personlig foretrekker nyvasket og da kommer det nok mest an på hvilken såpe hun benytter seg av.

Enig med deg der. Er ikke noe som er bedre enn en frisk bris av honning.

Shelvey
17.03.12 22:52

Hva anbefaler dere, noen destinasjoner som er bedre en andre?

Shelvey
20.03.12 16:23

Noen sier russisk mus er bra, noen som har erfaring?

Freya-
Freya-Innlegg: 1133
04.04.12 03:06

torestre: 

Det er ikke å anbefale å vaske fitta med såpe, det, gjerne kombinert med intimbarbering, kan skape grobunn for soppinfeksjoner og andre kjipe "små"problemer.  Å vaske den med rent vann en gang om dagen holder lenge, og fitta er både frisk og velduftende(hvis en kan bruke det ordet da, hehe), og det er dette de fleste leger anbefaler.  

Du har forresten helt rett angående hvilke land i Asia lyse er populære i, og hvilke de ikke er det i.  Har snakket med flere som har vært i Japan, og deres inntrykk er at de Japanske jentene stort sett virker totalt uinteressert i lyse/Europeiske menn. Men på feks. Philippinene og i Thailand, som du nevner, er de ofte veldig interesserte i, og nysgjerrige på lyse mennesker, og nå mener jeg ikke seksuelt, men rent generelt.  

Pappa bor på Philippinene, har gjort det i mange år nå, og har også reist en del ellers i sør-øst-Asia.  Han er lys i huden, og har blå øyne, men svart hår.  Han forteller at folk er utrolig nysgjerrige og fascinert av ham og andre lyse, spesielt ute på landsbygda.  Det er vel fordi lyse mennesker er et sjeldent syn der, og vi blir i så måte eksotiske.  

Først er de ofte litt sjenerte, samler seg i en gruppe, hvisker, smiler og ler, helt til noen tør å komme bort å hilse på, og så snart isen er brutt er de visst helt over deg.  Da pappa og noen venner backpacka på landsbygda i Thailand, fikk en av damene som var med merke dette skikkelig.  Hun har langt, lyst hår, og Thaiene var utrolig fascinert av dette, og alle ville veldig gjerne ta på det, og ga henne komplimenter.  De som viste størst interesse var visst kvinnene/jentene og barna. 

Hmm, lurer på om TS har vært på ferie enda, og eventuelt hva slags mus valget falt på?  There's a whole world of mice out there....

Marcuzio
MarcuzioInnlegg: 11
07.04.12 22:33

kom deg til Argentina gutt!

neworleans
neworleansInnlegg: 951
09.04.12 13:36
taskemann2: Har du noen forslag?

Trondhjæm

Klikk for å gå tilbake til toppen