Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Menn får krafitg orgasme ved å...

NYTT TEMA
vargasthebloger
vargastheblogerInnlegg: 244
12.07.12 09:37

bli tatt i rumpa av andre menn, eller ved hjelp av sex- leketøy.

http://www.vargas12.com/2012/07/menn-far-kraftig-orgasme-av-a-bli-penetrert-i-rumpa/

Menn med god kunnskap om egen seksualitet vet at det er via rumpa og stimuli ved prostatakjertelen at de deiligste og kraftigste orgasmene kommer. Noe enhver kvinne også bør kunne assistere sin partner med å få til.

For noen menn er det å bare snakke om menns rumpehull forbundet med homofili. Det er bare mangel på kunnskap som viser til slike påstander.

hrkalle
hrkalleInnlegg: 5
12.07.12 09:59

Hmmmm en finger opp i rumpa mens hun suger meg......  fantastisk orgasme ;-)

vargasthebloger
13.07.12 14:54

hrkalle, du har skjønt poenget, dessverre er mange menn livredd for sitt lille rumehull fordi de skal bli sett på som noe som har med homofili å gjøre, hvilket selvsagt er helt feil. Kåte kloke menn som kjenner sin kropp, vet også hva som skla til for å nå nye høyder.

Da må man innom rumpa ifølge sexologer som kjenner korppnes mysterium.

vargasthebloger
13.07.12 14:55

Skuffende få som tør å ha en mening om tema, men det kan som sagt ha noe med homofobien å gjøre enda jeg mener da at den på noe retrett. Det var vel verre før?

multiorgasmegutt21
multiorgasmegutt21Innlegg: 261
14.07.12 00:23

det gir meg voldsomme og ekstremt sterke og ville orgasmer, hyler som en gal av analorgasmer

renapur
renapurInnlegg: 142
14.07.12 19:02

første gangen jeg brukte fingrene i baken på min kjære samtidig som jeg sugde han så føyk han til himmelen og tilbake så det er blitt noe vi gjerne gjentar...  

Det er vel verdt å prøver gitt. jeg var skeptisk pga tabu men alt må jo prøves minst 3 ganger for å finne ut om man liker det da.. ;)

Klikk for å gå tilbake til toppen