Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dress for menn

NYTT TEMA
izi4ever
izi4everInnlegg: 2019
14.09.15 21:49

Hei

Lurer på om noen her har tips til gode butikker i oslo og område rundt der som har et bra utvalg på dress for unge menn? Har lett litt nå men må si utvalget jeg har fått med meg ikke er all verden. Så om dere har tips til butikker eller outlets eller noe hadde det vært topp. 

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 50154
14.09.15 21:55

Spørs hva du mener med utvalg. Feks Boss, Tiger og Moods har bra utvalg, men naturlig nok bare av samme merke. Steen & Strøm, Høyer og Ferner Jacobsen har bra utvalg av forskjellige merker. Og Kamikaze. Eller Dressmann om budsjettet er lavere. ;-)

Skulle være fint mulig for en ung mann å finne seg en dugelig dress i Oslo.

izi4ever
izi4everInnlegg: 2019
14.09.15 22:05

Akkurat nå er boss ut av rekkevide for meg prismessig. Det samme er steen og strøm. Målet er dress mellom 2 til 4000. En ting til jeg lurer på er ettersom jeg skal på et bryllup, er vest noe man må ha? Er ikke mote menneske men er et viktig bryllup og vil se best mulig ut. Fant en dress på KAOS men vil ha flere muligheter å velge mellom

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg