Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Er jeg manipulerende ??

NYTT TEMA
mungen
mungenInnlegg: 13
12.05.17 12:34

Jeg er hjemme fra jobb i dag.så meg i speilet på badet ,store poser rundt øynene etter mye gråting i natt,Tengte det var best å holde seg hjemme når man ser sånn ut.

var sammen med min mor i går,etter litt samtale hvor jeg fortalte en fremtidsplan jeg har ,reagerte hun med å bli hissig og sint.hun mener jeg er manipulerende.dette er ikke første gang hun har anklaget meg for dette.

anklagene går på at min ex er min nabo.jeg er økonomisk rådgiver for han,da han har økonomiske problemer fortiden.planen hans er å tilslutt kjøpe seg hus.jeg han snakket med han om evt å kjøpe mitt hus,da vi har felles barn.jeg ønsker en gang i fremtiden å flytte fra bygda (så fin måte å bevare barndomshjemmet på uten å måtte selge det).. han er enig,fordi han har planer om å bli boende og kommer ikke til å selge.ingenting er bestemt,det er foreløpig bare en ide/tanke.han skal tenke på det..viss han velger å gjøre det kommer jeg til å få en ganske stor slump penger,det er det hun ikke liker,tror jeg.jeg får noe ut av situasjonen ,egoist kanskje? burde ikke tatt meg så nær av det,men disse beskyldningene har dukket opp flere ganger.jeg synes også at manipulativ egenskaper er lite sjarmerende så er nok også derfor jeg tar det sånn til meg.. noen som kan se det litt fra utenfra? 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg