WolfParadeInnlegg: 2919
kimkong_8: Da har du en god del trening foran deg ;-P
Det har jeg sikkert :) Men føler meg ikke sååå svak, egentlig. Tar 100kg 3x5 i markløft, 85kg 3x5 i knebøy, for eksempel. Sittende roing tar jeg 60 kg 3x5..
Forresten klarer jeg hele to pullups med negativt grep :P
(Innlegget ble redigert 22.12.12 20:32)
aasandInnlegg: 6639
Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang.. Vet ikke om det er det totalt usannsynlige historien i linken om at de som trente til filmen 300 brukte dette programmet eller de 50 pushupsene annenhver dag og det latterlige antallet reps på markløft. Ser heller ingen progresjon.
(Innlegget ble redigert 02.01.13 02:13)
Seff, blir jo ikke "300" uten 300 reps. Vurderer å lage en "301" for viderekomne. 51 rep markløft. crossfit...
(Innlegget ble redigert 02.01.13 02:30)
Ser mer ut som noe gimmick greier. Tallet 300, ingen progresjon, skjevheter i forholdet mellom feks. 50 rep pushups og 50 rep markløft, og at de har skrevet opp antall kg og ikke som burde være totalt forskjellig fra person til person sier noe. Er derimot ikke tvil om at det sikkert er noe hardt for kjernemuskulaturen. Kan derimot se problemer med innhentingen i korsrygg. Vet ikke om 50 pushups liksom skal være hardt? Tipper nok de fleste her ligger godt over dette uten problemer om man ikke er jente eller utrent
. En kan like godt kalle det hva det er med en gang, crossfit. Er nok fint som cardioøkt, men å bygge bredere skuldre og voldsomme overkropper krasjer litt med 15 - 20 kg nedgang i kroppsvekt for det vil vel si at det ikke går ut på bygging og "bredere skuldre" som artikkelen hever. Gutta hadde nok bulket seg svære og trente bla. dette innimellom under deff kombinert med et knallbra kosthold.
(Innlegget ble redigert 02.01.13 20:41)