Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sjekkesteder i Oslo?

NYTT TEMA
Andre1999
Andre1999Innlegg: 2745
23.07.12 20:00

Noen som har forslag på bra sjekkesteder i Oslo?

Alder: Rundt 30

PhillyJones
PhillyJonesInnlegg: 1615
23.07.12 20:01
Andre1999: Alder: Rundt 30

På deg eller damene?

Andre1999
23.07.12 20:29
PhillyJones: På deg eller damene?

Begge deler ;)

olbasen
olbasenInnlegg: 730
02.10.12 20:35

I denne alderen der er du dessverre moden for Scotman

Andre1999
02.10.12 20:37
olbasen: I denne alderen der er du dessverre moden for Scotman

Å faen. Intet håp mao.

ano2nar
ano2narInnlegg: 35
21.02.13 22:43

Er det utesteder du er på jakt etter? Kan jo være på sjekke på steder som butikken til toget, til parker, barer etc.
Innstill deg å være på sjekkern til en hver tid, så trenger du ikke noe spesifikt location ;) 

Aegyr
AegyrInnlegg: 136
22.02.13 02:37

Så her er kortskrevet mine erfaringer

1. Horgans og Traphalgar Pub i Hegdehaugsveien (som krysser med Parkveien) samt Lorry, for de fleste under 30 men da er det VANLIGVIS ikke slik at man får ta noen med seg hjem... Dette er nemlig "voldtekt-bølgens arv" fra 2009, 10, 11 og 12 som gjør at jentene er redde for det meste nå lenger. Den øvre delen av Bogstadveien, Majorstuen samt deler nedover til høyskolen og Holbergsplass domineres av lesber og homoer.

Mange av jentene som kan være redde henger faktisk sammen med naboer som er homo slik at de har noen til å dra hjemover med som ikke ønsker å ta av dem klærne. Dette er så lenge den mest frustrerende erfaring jeg har hatt. Ergo du må være flink, og ikke full.

2. Det finnes ellers en del caffee/barer i gården bakk Cafe skansen, der det henger ut en del modnere jenter, men jeg har ikke hatt tid i det siste for å sjekke der nede hva det handler om.

3. Har ellers hatt noen gode stunder med noen mellom 27 og ca 35 i nabolagene mellom Jones Bar/Onkel Donald (bak karl johan og universitetet). Har møtt også en dame i Wayne's Coffee som ligger i Grensen (altså 100 meter mot stortorvet) som til slutt avslørte til meg at HUN TRODDE jeg var "selskap mot betaling", da dumpet jeg henne. Alt jeg gjorde var å lese en Finansavisen på vei til jobbintervju fordiden hadde relevant tema.

Jeg ellers letter konstant etter gode steder, og har lyst til å ekspandere mot Alex Kjellands plass, Grunnerløkka og Møllergata men...

(1) fulle menn, (2) narkisser, (3) sigøynere, (4) prostituerte (ikke minst - de kommer nemlig i mange former og utseende og mange aldre) og (5) andre idioter som må bare bevise at de er menn, ved å krangle, provosere og slåss har ødelagt det helle for meg en del ganger.

Jeg vill ønske deg lykke til, men vær forberedt på å ha mye tålmodighet, lite alkohol, lite moro (til å begynne med) samt en del netter der du ikke får det du ønsker deg. Kåthet og tilgjengelighet finnes altså, men det er massevis av hindringer å kvitte seg med til man finner frem.

Lykke til :)

(Innlegget ble redigert 22.02.13 02:40)

tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 30281
22.02.13 02:47
Aegyr: Dette er nemlig "voldtekt-bølgens arv" fra 2009, 10, 11 og 12 som gjør at jentene er redde for det meste nå lenger. Den øvre delen av Bogstadveien, Majorstuen samt deler nedover til høyskolen og Holbergsplass domineres av lesber og homoer. Mange av jentene som kan være redde henger faktisk sammen med naboer som er homo slik at de har noen til å dra hjemover med som ikke ønsker å ta av dem klærne. Dette er så lenge den mest frustrerende erfaring jeg har hatt. Ergo du må være flink, og ikke full.

Hva i alle dager....du må møte på helt gale folk.....Er ute hver helg og har aldri sett dette. Får selvsagt ikke med noe hver helg, men det har ikke skjedd noen forandring i antall fra 2000-2013.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg