Jeg gir kun råd der jeg ved erfaring har sett at produkter har hjulpet, disse råd innbefatter i visse tilfeller vanlige legemidler også, så noen trussel mot folk er jeg garantert ikke.
Selv om du sikkert er innom vaksinetråden også vil jeg kopiere et innlegg jeg nettopp hadde der, dette fordi et av mine "skumle råd" har vært bruk av B17;
Synd for du innehar tydelig mer viten på interessante områder enn Forarmen og hans disipler har tilsammen. Som alternativer har jeg sett at B17 har virket positivt på pasienter og det var med glede at jeg endelig så en artikkel hvor noen har kuttet ut skolemedisin og blitt kvitt kreft med B17. Det at skolemedisin kuttes ut er ikke min anbefaling, men her tar jeg det med fra artikkelen bare som et bevis på at person ikke ble frisk av dette.
Frank Kaleb Jansen fra Oslo har nettopp stått frem i ukebladet Ute og hjemme Nr. 6 – 2. februar 2009 hvor han forteller hvordan B17 kurerte ham for beinmargskreft og svulst på venstre nyre.
Som vi vet har Fritt Helsevalg hatt mange lovord om B17 på sin nettside, så hadde det vært tilfelle som Forarmen sier at du jobber der, ja da hadde du kunne vært stolt av å ha oppdaget mer enn skolemedisin her i landet.
Vaksinepropagandaens talsmenn har talt om og om igjen, de vet best og når man leser denne artikkelen om Frank Kaleb Jansen ser man jo tydelig at de ikke gjør det, for legene kaller Frank et mirakel. Han var heldig som gjennom sitt arbeid i USA kom over denne viten og heldig vil de også kunne være de som finner frem til Fritt Helsevalgs informasjon.