Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Gift med Thai jente

NYTT TEMA
Johnbirger
JohnbirgerInnlegg: 33
08.11.02 15:52

Jeg har akkurat lest i VG fra 3/11 om en normann som giftet seg med en Thai dame etter å ha blitt forelsket.
Undertegnede har bodd i Thailand i mange år.
Så,leser jeg at denne Ellen Stensrud som kaller seg LO Topp, kaller ekteskapet for kvinne vareimport.
Hva i H.......... er det denne kjerringa tror for noe???
Er det ikke lov å gifte seg hvor en vil???
Hvist hun tenker på arrangerte giftemål,så kryr det av de i norge,da fra muslimske land. Er hun helt blind,eller lesbisk???
Iallefall ikke normal.
Men.jeg reagerer også på hans uttalelse om at sitat"Jeg hadde ikke reagert vist Carl I.Hagen hadde sakt noe slikt",sitat slutt. Carl I Hagen sier ikke slikt om normenn som gifter seg med utenlanske kvinner. Han sier ting om de som innvandrer på ulovlig måte,og det har han rett i. Bare se de siste dager hva denne Krf innvandreren har gjort.
Nok om det,Ellen Stensrud,slutt med disse tåpelige kommentarene. Har et spørsmaål visst du leser dette. Hvem er du gift med???

johnbirg
McFruity
McFruityInnlegg: 800
08.11.02 20:30
Johnbirger skrev:

"Er hun helt blind,eller lesbisk???"

Hva i heite huteste er det du prater om? Hva har lesbisk med det hele aa gjoere, eller har du noe i mot de lesbiske? I saa fall saa veit jeg ikke hvorfor du gidder aa late som at du bryr deg saa mye om hva som er politisk riktig aa si i disse dager...

----------Once I went black, I never considered goin' back----------
woodpecker
woodpeckerInnlegg: 544
11.11.02 20:45
Feministene skyr ingen stygge midler for å stigmatisere forhold mellom norske menn og østens kvinner. De burde anmeldes for rasisme men slipper fri, takket være VG og Dagbladet.

årsaken er at de føler seg truet av at østens kvinner har en feminitet som norske kvinner har mistet.

Forøvrig; norske kvinner som drar på sexferie til afrika for å jakte på (utnytte) attige afrikanske menn oppfattes som "helt greit" for disse hatske feministene.
Johnbirger
15.11.02 16:51

Jeg har ingen ting mot lesbiske,men til ditt svar så var det denne NORSKE FORSTÅ SEG PÅEREN jeg pekte på. Hun må iallefall være unormal.
Men,er det noen innen LO som er normal da??????????????????????++
La ikke dette gå utover denne kvinnen som fant sin prins i Thailand.
Mye fine folk her,men FY............... hvor mange dr.......... det er,særlig fra NORDEN.
Johnbirger
15.11.02 16:55

Ja,jeg er så 100% enig.
Takk,du har så rett. For ikke å snakke om de som drar på sexferie til Spania,men der heter det kultur.
Akk ja,når man ser disse 100 kg nordiske kvinnene på stranda i Thail.,da får en ikke mye lyst på det andre kjønn.Kvinner.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg