Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kåre Willock

NYTT TEMA
xeroxat
xeroxatInnlegg: 331
23.08.06 04:38
Så et TV program med personen i går. Vet han er eller har vært ultra konservativ. Men for en mann. Fikk nesten lyst til å stemme høyre ved neste valg.
newport
newportInnlegg: 22441
23.08.06 06:34
Ikke gjør det. Høyre er langt unna Kåre Willochs nye standpunkter som er mer likt Arbeiderpartiet.
Humlepungen
HumlepungenInnlegg: 2344
23.08.06 06:40
Kåre er en smart mann ja.
Har alltid likt han, skulle gjerne hatt litt av viddet hans.

Humlepungen.
newport
newportInnlegg: 22441
23.08.06 06:43
Jeg liker den nye Kåre Willoch. Han har tydeligvis begynt å følge med på politikk.
Amme
AmmeInnlegg: 192
23.08.06 17:38

Helt enig! Selv om jeg ikke alltid har likt Willoch må jeg innrømme at jeg beundrer han veldig nå.

Vi kan vel regne med at det skal større frimodighet og rettferdighetssans til for en Høyre-mann og uttale seg som han gjør enn det ville være for en upolitisk person. Men så er han da kanskje også utstyrt med en inteligens som er noe høyere enn man finner hos folk flest, og som resulterer i en større selvsikkerhet.

Mvh

Amme

HighPerf
HighPerfInnlegg: 3022
23.08.06 17:52
xeroxat skrev:
Så et TV program med personen i går. Vet han er eller har vært ultra konservativ. Men for en mann. Fikk nesten lyst til å stemme høyre ved neste valg.

- - -

Da vet du ikke mye - å betegne Willoch som ultrakonservativ er det samme som å si at Stoltenberg er en rødglødende kommunist.
Og etter å ha lest litt for mange av dine innlegg på Midtøstenforumet tviler jeg sterkt på at Willoch er noe for deg.

Men det er gledelig å høre at han imponerte deg i går. Willoch har alltid vært min all time favourite i norsk politikk - og det var en tragedie for Høyre når han trakk seg ut av partipolitikken. Savner'n stort!
tikk
tikkInnlegg: 22385
23.08.06 20:30
Kåre Willock var Gro Harlem Brundtlands hovedmotstander og den eneste som kunne gi henne skikkelig motstand. Willoch er like mye høyremann nå som før, selv om noen ikke tåler at han har et nyansert syn på midtøsten-konflikten. Stemte selv aldri på ham, men må innrømme at han var en av de skarpeste og mest intelegente politikkere vi noen sinne har hatt. Ikke en eneste av dagens politikkere er tilnærmelsesvis i samme klasse.
Elephant
ElephantInnlegg: 692
23.08.06 20:32

Det var en reprise, av en reprise....
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg