Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Barnefordeling - når mor er PSYKOPAT !

NYTT TEMA
rufa
rufaInnlegg: 1815
16.11.02 20:04

Kan noen fortelle meg hvordan man beviser at noen er psykopat ?

Min ex.kone har siden jeg tok ut skilsmisse i 1999 drevet psykopatisk vold for å få omsorgen for vår datter. Det har vært daglige oppringninger, opptil 52 på en kveld, utsetting av rykter, manipulering, løgner, insinuasjoner osv. Hennes leger som hun har gått til de siste 15 årene grunnet angst og depresjoner (daglig medisinering) gir meg diagnosen psykopat! Problemet er at jeg aldri har sett disse leger i mitt liv. Jeg klaget til fylkeslegen, men der sier de bare at de ikke kan gjøre noe forde jeg aldri har vært pasient hos vedkommende leger?????? Min datter har i alle sine 8 år bodd med meg. Hun gikk to år på skole og hadde alle sine veninner her. Mens min ex har flyttet rundt 4 steder etter skilsmissen og hatt forskjellige forhold, har jeg bodd på samme sted hele tiden og prøvd å lage et stabilt liv for min datter.

Etter en sakkyndig (kvinnlig psykolog) rapport i sommer mistet jeg plutselig omsorgen for min datter. Rapporten karaktriserer meg som så dårlig omsorgsperson at min datter en time etter dommen ble henetet av min ex. Opplysningene som ble lagt til grunn kom bl.a. fra legene til min ex. som nevnt over. Jeg fikk sjokk og to psykologer og en psykiater gjorde uavhengig av hverandre en vurdering av meg tilsvarende den sakkyndige. Alle konkluderer med at jeg tvert i mot er meget godt egnet som omsorgsperson! Min ex. skårer i en MMPI-test høyt på 3 av 10 skalaer, som alle grenser mot psykiatriske tilfeller. Jeg fremstår som normal i samme test.

I tingsretten tapte jeg forde dommeren bare la til grunn den sakkyndige rapporten og ikke selve stevningen, for den kunne jeg motbevise og dokumentere at var usann. De to psykolograpportene som viser jeg er helt normal ble bare avvist av retten. Jeg følte dommeren hadde bestemt seg på forhånd. Bla. annet forde han før retten var satt spurte om ikke jeg bare kunne gi fra meg min datter slik at vi slapp enda en slik rettsak. For som han utrykte bare besto i at vi satt å kastet skitt på hverandre!!!!! Han var lei slike saker sa han!! Jeg ønsket å gjennomføre saken. Etter at saken var gjennomgått spurte dommeren meg på nytt om jeg ikke bare kunne gi fra meg datteren min!!!! Selvfølgelig mistet jeg omsorgen etter 8 år! Jeg har anket saken, også den midlertidige flyttingen inntill endelig dom.

Etter dommen ble jeg av min ex. hindret i sommerferie med barna selv om det var fastlagt i dommen.Når jeg skulle hente dem var de sendt vekk! Rett etter skolestart "forsvant" min ex fra barna i ca. 4 uker. De bodde da men hennes nye venn. Jeg ble urolig for hvem som hadde omsorgen og kontaktet barnevernet på stedet. Min ex. var på psykiatrisk hvilehjem! I september forteller min datter om sexuelle overgrep mot henne fra min ex. sin nye venn. Jeg anmelder dette, med den følgen at min ex nekter meg alt samvær. Hun trodde ikke på vår datter!

Etter 6 uker, blir min datter avhørt i dommeravhør! Der bekrefter hun overgrepene og forteller om flere. Min ex. tror fremdeles ikke på vår datter og mener hun lyver. Barnevernet er koblet inn og ser også at min datter nå har store problemer som følge av alt dette! Jeg har satt meg grundig inn i litteraturen rundt psykopati og mener at måten min ex. har opptrådt på i alle disse årene er en beskrivelse av en psykopat med narsissistiske tendenser. Det er hennes traumer fra barndommen som ligger som en underliggende årsak. Det er måten hun var mot meg da vi var sammen og det er det hatet hun har utvist på ulike måter etter at jeg tok ut skilsmisse.

Nå etter at hun har fått den midlertidige omsorgen er all komunikasjon brutt. Jeg får ikke ringe til henne og sender jeg brev blir de returnert som nektet motatt. Min datter får ikke lov å ringe meg, selv om min ex er oppfordret av barnevernet til å la barna få lov til det! Etter de få samværene jeg har fått har min datter utrykt redsel for å dra tilbake til mor, bl.a. forde hun blir låst inne på rommet sitt fra kl. 1800 til neste morgen. Noe som vel er skyld i at hun stadig tisser på seg om natten. Etter at min datter skrev et brev til meg og sa hun ville bo med meg er hun nektet å sende flere brev av min ex.!

Slik psykopatiske overgrep beskrives i litteraturen, slik opptrer min ex. kone. Alle hun er i kontakt med ser ut til å synes synd på henne. Hun snur bevisst situasjonen trill rundt slik at jeg fremstår som en angriper, mens hun fremstår som et offer. Dette er en så avansert form for ondskap at den er helt uvirkelig!

I den sakkyndige rapporten innrømmer hun til og med at hun provoserer meg for at jeg skal reagere og femstå som angriper. Dermed fremstår hun som et offer. Det skulle være unødvendig å si at jeg stiller et stort spørsmålstegn ved den sakkyndiges rapport, som jeg føler er veldig forutintatt og ensidig. Mor er best uansett!! Gammel tradisjonell tenkning ligger bak. Så langt for likestilling.

Så tilbake til mitt spørsmål :

Kan noen fortelle meg hvordan man beviser at noen er psykopat ?

Har noen erfaringer i tilsvarende saker?

Fortvilet far!

cati
catiInnlegg: 3973
16.11.02 22:55
Dokumentasjon, dokumentasjon, dokumentasjon og vitner.

Noter ned alt din ex gjør, alle oppringninger, alt hun sier, gjør eller ikke gjør. Skriv det ned, ta det gjerne på tape, sørg for at det er vitner i nærheten (gjerne "gjemt bak en gardin"). Spar på alle brev din datter skriver til deg. Vær beredt på at hun kommer til å nekte for alt som er negativt for henne, så sørg for å være sirlig og nøyaktig. Vær forsiktig med å bruke samme metoden tilbake, hun kommer uten å nøle til å bruke det mot deg. Ikke la deg provosere og rive med at sinne, ikke engang èn eneste gang.

Etter hva du skriver har dommeren her gjort et særdeles slett arbeid, og jeg skulle tro du har gode muligheter i en ankesak med nye dommere. Dommeren kan *ikke* legge til grunn noen rapport som uttaler seg om din tilstand av noen som aldri har snakket med deg.

Jeg tror du også bør være forsiktig med å "hobbydiagnostisere" henne som psykopat. Det bør komme fra en fagperson, ikke fra deg. Hvis denne typen adferd bare er rettet mot deg, og/eller bare etter skilsmissen kan det blir vanskelig å få henne diagnostisert psykopat. Psykopati er et mer gjennomgripende personlighetstrekk enn som så. Hvis det bare er deg hun er slik mot, er det nok godt, gammeldags hat, ikke psykopati.

Lykke til!

- cati
Trok
TrokInnlegg: 59
16.11.02 23:22
Fortsett å kjemp for datteren din er mitt råd, ikke gi deg. Det er en utrolig påkjenning for datteren din, utad er det viktig for psykopater å virke plettfrie, men det er jo ikke så farlig med hvordan de oppfører seg mot familien. Det har jeg alltid irritert meg over. Det går heller ikke ann å forstå dem, bare si til deg selv at hun er gal, og prøv å ikke irritere deg over det, det hjelper. Dattera di vil takke deg senere i livet hvis du får henne ut av det uføret hun nå er i. Du skal ha ros for at du kjemper for dattera di, noen hadde bare latt det skure og gå, med den følge at barnet vokser opp med masse problemer og blir bitter etterpå. Tar lang tid å komme seg, og for et barn som får nok av problemer i oppveksten (ungdomstiden) om hun ikke skal ha en psykopat som en mor også.

Men det er jo grader av det å være psykopat også, noen er verre enn andre. De lyver hele tiden for å fremheve seg selv, og det selv om de nærmeste er til stede og hører på, og vet det er løgn, men som sagt de bryr seg ikke om familien, bare de utenfor. Derfor er det jo og veldig vanskelig for utenforstående å merke noe.

Vet ikke hvordan man bevise noe sånt, det er jo nesten umulig, og en kvinne som er slik virker mer uskyldig enn en mann vil jeg tro. Og dama kan jo bare angripe mannen (eller barnet), og etterpå rope ut at mannen(eller barnet) har angrep henne, og man vil som regel tro kvinnen (det gjorde i hvertfall politiet), men heldigvis for mannen hadde han barn som kunne fortelle at det var bare moren som var litt rar..

hansgeorg
hansgeorgInnlegg: 313
16.11.02 23:49
Hallo rufa !

Jeg håper at det blir ingen som oppdager din identitet her i VGD. Gjennom din historie blir det kanskje lett å finne ut hvem du er. Så jeg håper at din ex. ikke leser i VGD og at hun heller ikke har noen gode "venner" som gjør dette.
Og hvis det blir noen som vil benytte din Thailand-tråd mot deg, så må du kunne bevise, at du ikke er på nettet hele tiden, ellers blir det litt vanskelig for deg også. Tråden var egentlig ganske interessant ; men problemmet var at du har vært inne på forumet ganske mange timer og var veldig opptatt av antallet leserne og innlegg.
Så fra nå av pass på hva og hvor mye du skriver på VGD. Og først og fremmst: Skift din identitet!

Lykke til !

Atgeir3
Atgeir3Innlegg: 2827
17.11.02 03:20
cati skrev:
>Dokumentasjon, dokumentasjon, dokumentasjon og vitner.

Ha!, ha!, ha! og HOHO!!!

Som om dokumentasjon, fakta og "barnets beste" blir tillagt noen vekt i de pinlige rettsfarsene som barnefordelingssaker er i dette kjerringstyrte tyrraniet!

Rufa må bare være snill gutt, og det eneste du har rett i er at han selvsagt ikke må kalle ex-en psykopat; selv om dama har Hitlerbart og hakekors-armbind, så er hun aldri, aldri, aldri noe annet enn en kvinne som har barnets og alle andres beste før øye!!!

Det eneste han kan komme noen vei med er manglende omsorgsevne hos kvinnen- aldri mangel på omsorgsvilje, for det er ren helligbrøde å hevde i feminazistaten.

Kort sagt: Rufa har ingen sjanse dersom det ikke er åpenbart at dama er prostituert og tung alkoholiker/narkoman med kriminelt rulleblad.
Carramba
CarrambaInnlegg: 19720
17.11.02 03:22
Dei fyrste linjene minte om ein Hotell Cæsarepisode frå eit par veker sidan.
cati
catiInnlegg: 3973
17.11.02 10:16
>> Atgeir3 skrev:
Kort sagt: Rufa har ingen sjanse dersom det ikke er åpenbart at dama er prostituert og tung alkoholiker/narkoman med kriminelt rulleblad. >>

Bullshit! Halvparten av de sakene som ender i retten går i pappans favør. Få saker ender i retten dersom begge partene er voksne og psykisk stabile. Så med mindre du mener at ustabile personer er overrepresentert hos ett av kjønnene, ser det rimelig greit ut.

Løgnpropaganda som det du kommer med bidrar ikke til annet enn å ta motet fra fedre. Er det det du vil? Det er i hvertfall det motsatte av hva resten av verden ønsker!

- cati
daniboy
daniboyInnlegg: 256
17.11.02 15:09
Kjære Rufa,

Jeg får helt vondt når jeg leser din historie, den er bare for jævlig. Men dessverre har du nok fullstendig rett, det er slik det norske rettsvesen fungerer.

Ellers kan jeg kun si meg enig i Cati`s råd; sørg for å dokumentere, og få vitner der dette er mulig. Planlegg hvordan du vil argumentere. Din ex ligger åpenbart et lite skritt foran deg hele veien, men prøv å reversere dette. Dette handler ikke kun om å få din kone diagnostisert som psykopat.
Og det aller viktigste; ikke gi opp! Synes du gjør en flott insats!
daniboy
daniboyInnlegg: 256
17.11.02 15:16
Og ikke hør på Atgeir!
Vet han er på din side, og han har rett på sett og vis.
Men han demotiverer deg, ikke la ham!
daniboy - antifeminist

"Intelligente mennesker er aldri så skarpsindige, som når de har urett" - Goethe
Atgeir3
18.11.02 15:44
cati skrev:
>> Atgeir3 skrev:
Kort sagt: Rufa har ingen sjanse dersom det ikke er åpenbart at dama er prostituert og tung alkoholiker/narkoman med kriminelt rulleblad. >>

>Bullshit! Halvparten av de sakene som ender i retten går i pappans favør.

Jepp. Og det er ca. halvparten av sakene der dama er prostituert og tung alkoholiker/narkoman med kriminelt rulleblad, for det er bare i slike saker at en ansvarlig advokat vil anbefale far å forsøke å satse hele veien i rettssystemet.

> Få saker ender i retten dersom begge partene er voksne og psykisk stabile.

Og er ikke det en smule merkelig? Det er jo ikke slik i andre sivile tvistemål? Tenk litt etter nå, og du vil innse at du med dette har innrømmet at det er noe alvorlig galt med rettssystemet på dette området...

>Så med mindre du mener at ustabile personer er overrepresentert hos ett av kjønnene, ser det rimelig greit ut.

Niks. Vi vil få nøyaktig samme resultat dersom kvinnen må være ustabil for at mannen skal ha en sjanse i rettsystemet. Ingen satser hundrevis av tusen på rettssaker som er tapt i utgangspunktet, hverken kvinner eller menn.

>Løgnpropaganda som det du kommer med bidrar ikke til annet enn å ta motet fra fedre. Er det det du vil? Det er i hvertfall det motsatte av hva resten av verden ønsker!

Det du og resten av feminazistaten ønsker er at fedre skal bli utsatt for karaktermord av psykolog-eksperter i meningsløse rettsfarser - rettsprosesser som de samtidig må punge ut med kronasje i hundretusenkronersklassen i advokatregninger for. Det skjer oftest i en situasjon der mennene allerede er i en presset økonomisk situasjon med barnebidrag og utgifter med å etablere seg på nytt etter å ha blitt kastet ut av heimen av kona. Jeg vil si disse fedrene den harde sannheten, så kan jo enhver selv dømme hvem av oss to som har mest omsorg for disse gutta!
inlyha
inlyhaInnlegg: 1197
19.11.02 09:56
rufa

Du må skaffe deg en GOD advokat istedet for den ubrukelige du hittil har brukt!

annjakov
annjakovInnlegg: 131
21.11.02 03:21
Skaff deg en Russisk leiemorder(40000nok+flysete tur/retur med )Og et vanntet alibi.og "poff"....og du gjør menneskeheten en tjeneste.
Lars Sørsdal
Atgeir3
21.11.02 18:16
annjakov skrev:
Skaff deg en Russisk leiemorder(40000nok+flysete tur/retur med )Og et vanntet alibi.og "poff"....og du gjør menneskeheten en tjeneste.
Lars Sørsdal

Jeg må desverre si meg enig i at dette er den eneste muligheten for en norsk mann å hevde sine interesser i slike saker, uten at jeg deved vil anbefale fremgangsmåten...
dara
daraInnlegg: 44
27.11.02 16:48
Stå på rufa!
det du opplever er et resultat av kvinnesak i Norge. det er gått så langt at kvinner må være narkomane eller horer for å miste barna. ikke gi deg, sansynligvis er du en av mange menn som etterhvert begynner å ta til motmæle mot det syke systemet kvinneaktivister har etablert.

Stå på!
snowflake
snowflakeInnlegg: 1670
27.11.02 19:39
Jeg støtter forslagene til Cati. Jeg kjenner noen som er oppe i samme smørja, bortsett fra at det i det tilfellet er *han* som har psykopatiske trekk.

Men husk at f.eks. båndopptak ikke godtas som bevis. Heller ikke ting du forteller politiet og som de noterer seg, kan uten videre brukes som bevis i en barnefordelingssak.

Det er heller ikke sikkert at hun er renspikket psykopat. Det er visse kriterier som må oppfylles for at hun kan få den diagnosen. Men det er rimelig klart, ut fra det du forteller, at hun har klare psykopatiske trekk.

I den sammenheng synes jeg det er rart at du blankt har blitt avvist i systemet. Det må være noe som ligger til grunn for at du har tapt så voldsomt på alle fronter. Det må være noe retten baserer seg på når de sier at du er uegnet som omsorgsperson.
rufa
rufaInnlegg: 1815
27.11.02 19:45
snowflake skrev:
I den sammenheng synes jeg det er rart at du blankt har blitt avvist i systemet. Det må være noe som ligger til grunn for at du har tapt så voldsomt på alle fronter. Det må være noe retten baserer seg på når de sier at du er uegnet som omsorgsperson.
>>>>>>>
Det eneste retten baserer seg på er den sakkyndiges rapport. Den bygger på min ex. sine legers uttalelser. Leger jeg aldri har sett. To andre uavhengige psykolog-rapporter beskriver meg som helt normal.

Selve stevningen er ikke besvart med et ord i dommen, desverre.

Justismord kaller jeg det!
snowflake
snowflakeInnlegg: 1670
27.11.02 20:08
Du nevnte også noe om at dommeren var lei av saker med skittkasting. Det får meg til å mistenke retten for å legge vekt på dette. Hvis du hardnakket påstår at mor er psykopat, noe du ikke kan gjøre belegg for, så kan det slå tilbake på deg.

Jeg vil derfor råde deg til å holde deg unna de verste personangrepene. Hvis du først skal beskylde mor for å være psykopat (antisosial personlighetsforstyrrelse) så bør du rådføre deg med fagfolk. Med mindre hun får en klar diagnose, noe som er vanskelig hvis hun ikke vil underkaste seg en undersøkelse, så bør du ikke komme med så grove beskyldninger. Man kan ikke slenge om seg med slikt, det kan som sagt slå tilbake på en selv. Du bør kanskje nøye deg med å hevde at mor har personlighetstrekk som gjør henne uegnet som omsorgsperson og vise til resultatene av undersøkelsene hun gjennomgikk.

Du bør henvise til konkrete hendelser og et satt handlingsmønster hos henne og spare deg for de verste personkarakteristikkene. Dette må dokumenteres. Du må gjøre grundig arbeid og holde deg til det som er juridisk gyldig. La de harde fakta tale for deg.

Jeg vil anta at du har en god sak hvis du anker.
umiddelbar
umiddelbarInnlegg: 760
27.11.02 21:51
Lyyke, lykke til! IKKE GI DEG!!!!!!!! Har ikke noe erfaring fra sånt, så jeg kan dessverre ikke hjelpe. Men jeg sender deg i hvert fall gode tanker :). Du virker som en god far, ikke la bitchen knekke deg.
heilberg
heilbergInnlegg: 1737
28.11.02 11:31
Velkommen i klubben!

Alle fedre opplever det samme i forskellige forkledninger!

Mor er og blir den eneste forelder i Norge. Far er bare en statist og et skaffedyr!

Dette er et resultat av et undertrykkende og diskriminerende regelverk skapt av og for kvinner! Vidste du at 39 av 40 ansatte i Barne- og Familiedepartementet som arbeider med disse regler er kvinner? Da skjønner du sikkert hvorfor du får automatisk annenrangsbehandling! Slik er det i Norge og slik vil det fortsette å være hvis vi ikke reiser oss og styrter dette tyranniske opplegg i grus!

Samværsfedre er nest etter barn norges mest utbredte og mest undertrykte befolkningsgruppe!
salsero
salseroInnlegg: 910
28.11.02 11:55
Rufa!. Dett var jævli'!. Det eneste du må gjøre er å stå på. Ikke gi deg. Prøv å få din datter tilbake. Vær der for henne
Jeg kan desverre ikke fortelle deg hvordan du kan bevise at noen (eksen din) er psykopat. Dette svaret er bare en slags støtte-erklæring for din kamp om å få tilbake din datter. Jeg er også en far som ikke ser sine barn så mye som jeg skulle ønske. Jeg solidariserer med deg om sende en varm tanke til deg og håper virkelig at alt ordner seg . Fortsett å være en god far. Den dagen vi går bort så blir en trøst for din datter å tenke at du viet så mye for å gi henne et godt liv da hun var liten og forsvarløs.
Stå på og aldri gi opp din kamp!!

Moz
helgehorekunde
helgehorekundeInnlegg: 196
28.11.02 15:09
Denne historien var bare ILE. Jeg har noen ideer.

1) Si ifra til den nye typen hvordan kjeringa hans er. Fortell ham klart at om han ike lar dattera di i fred vil du kappe pikken hans og gi den til en kjøttkvern. Det er tydelig at kjeringa bruker ham imot deg og gir laffen i dattera si. Det er ikke noe problem om du trenger folk til dette.

2) Finn ut hvilke folk den gamle hora di er sammen med og skaff et bein innafor.

3) Si til deg selv at du kunne drept bitchen om det var mulig. Jeg synes faktisk dette er graverende og fortjener en ille skjebne for denne f-itta.

4) Tenk langsiktig. Du har en flott kone som elsker deg og bryr seg. Fortell henne alt (Har du sikkert gjort allerede). FORLANG med rette at jenta di kan besøke deg og kona. Om 4-5 år har du bygd opp respekt og indre integritet som ingen norsk hurpe kan ta fra deg. La din kone vite at du er glad i henne OG at du elsker din datter. Og skulle gammelmera kome med noen slibrigheter eller tåpelige utsagn, ta for Guds skuyld vare på vitner!!

5) Uansett, vis dattera di at du elsker henne. Hver eneste gang du har muligheten, gi henne MAKS oppmerksomhet, varme, godhet og omtanke, noe hun ikke kan få der hun er. Dattera di vil bli tenåringsjente med egen vilje og egne tanker. Kanskje du en dag kunne fått henne til å anmelde denne taperen som tukler med dattera di.

6) Snaker du med dine eks-svigerforledre?? Hivs ikke.. Gi dem et hint om hva som skjer via andre. Norske bestemødre ELSKER sine barnebarn, i motsetning til norske mødre. De VIL reagere.

7) Sist, men ikke minst, fotell dette til venner du har. Hadde du hatt MEG som kompis, hadde denne taperen av tøffelrambo allerede tapt det første slag. La ALDRI denne lusa slippe unna med dette. ALDRI, hørere du? Norske kvinner bryr seg aldri om seksuelle overgrep med mindre de kan bruke det til sverting av andre.

Jeg kan bare ønske deg lykke til og si at det er mulig å rette dette opp, men konsentrer deg om å bygge op dine omgivelser og nettverk. Tapere som ekskjerringa di og den rotta av en mann hun er med fortjener det verste. SOm sagt, hadde likt å gi deg hjelp, men kjenner deg jo ikke skikkelig, uansett, lykke til..

Hva gjorde jeg etter at en eks sa hun hadde begått urtroskap. Jeg var sammen med en studine og hun bodde i min leillighet billig, hadde alt stasjet sitt der. En kveld fortalte hun meg hun hadde hatt et kortvarig forhold til noen mens jeg var i utlandet og ba om tilgivelse. Jeg kysset henne og sa alt var glemt, men hevnen var søt..

Dagen etter tok jeg fri fra jobben og straks hun dro til Universitetet, begynte jeg opprydding. Jeg tok ALLE fillene henes, klipte dem opp i biter og strødde dem ut i gata. Deretter dumpa jeg bøker og allt annet hun hadde i en container. Til slutt ringte jeg låsesmed og når hun kom hjem klokka 4 ettermiddag fikk hun stallsjokk, (hehe). Hun forsøkte selvsagt med politi, og heldigvis hadde jeg allerede ringt advokat og hun kom aldri inn i leiligheten igjen. Jeg var fri og frank og klokka 8 kune jeg kose meg og triumfere over at hevnen var søt.. Selvsagt ingenting imot hva som skjer med deg, men....

Hadde jeg hatt ei datter og noen hadde tukla med henne hadde jeg ikke drept personen, men heller kapa av ham pikken, stukket ut øynene hans og kappa over ryggraden. Hadde nok godtatt en 3-4 år for dette. Ikke tror jeg mange kriminelle ville mislikt mine handlinger, heller tvert imot.

Ikke gi opp. Det er ikke for seint.

Helgehorekunde

helgehorekunde
helgehorekundeInnlegg: 196
28.11.02 15:17
Rufa, jeg har lest gjenom artikelen din og er kvalm av hav som sjer med din datter. Det er på tide jeg sier deg mer. DETTE KAN IKKE GODTAS. Trenger du anonym hjelp til dette kan jeg bistå deg.

Skal ikke ha noe for det, men jeg hjalp en gammel venn av meg med en liknende sak. I dag har HAN omsorgen.....

Tenker ALLER mest på den forbanna helvetes feige faan av en mann som tukler med barn. BLIR FORBANNA.

Og ekskjerringa di skulle ha blitt flatbanka og alshugd. FY FAAN !!!

Og norske kvinner bryr seg katta,

helgehorekunde
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg