Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

AVANSERT SØK

Lukk

Grethe Waitz-løpet

[ Trådet ] NYTT TEMA
adamsthelegend
adamsthelegend
01.03.04 08:55
Snart er det høneslepp i Oslo sentrum. Kvinner samles for å herje byen. Småbrisne kjerringer med himkok i termosen og vikinghjelm på hodet. kassadamer,vaskekjerringer,hjelpepleiere osv side om side i Oslo's gater.

Huff.....

På sportsrevyen får vi en triviell reportasje med svettende damer, mens "sisters are doin' it for themselves" er bakgrunnstøy. Reportasjen avsluttes med et intervju av Grethe Waitz som synes det er hyggelig med jentemosjon, før hun poengterer at de skal forsøke å få bukt med flatfylla til neste år.

Carebear
Carebear
01.03.04 09:29
Skrekk og gru, jeg sto og solgte øl til sånne svette, kjipe kjerringer for noen år siden... Aldri mer!!
kanutten85
kanutten85
01.03.04 10:15
Jada, og første helga i november er det haneslepp. Hvor busslast på busslast med drita, rapende og pissende fotballsupportere kommer for å se på cup-finalen, gå på byen for å banke alle rival-supportere de ser, for så å avslutte med å slurpe i seg den årlige kebaben før de krabber tilbake til hotellet.

Vet ikke hva som er verst jeg... ;o)
adamsthelegend
adamsthelegend
01.03.04 10:17
Det vet jeg:-)
kanutten85
kanutten85
01.03.04 10:18
LOL.. Jeg også, men spørs om vi er enige ;o)
Ungkar
Ungkar
01.03.04 10:32
Er Grete Waitz et forbilde for damer....
Jeg synes hun ser svært medtatt ut....Er det all løpingen som har gjort henne til en olding i såpass ung alder.
Herre Gud....
kanutten85
kanutten85
01.03.04 10:40
Jeg har da vel aldri sagt at Grethe Waitz er noe som helst forbilde jeg...?!
Xwolverine
Xwolverine
01.03.04 16:53
Hele løpet er tragisk spør du meg.
Disse kvinnfolka som aldri trener ellers tar på seg treningsdressen og får en unnskyldning til å rølpe, drikke og generelt drite ut sitt eget kjønn.
Jeg spør meg selv hvorfor det blir vist på tv?
Er det ikke bedre å vise noen damer som er litt mer veltrente enn disse suggene.
IACOCCA
IACOCCA
01.03.04 18:55
Vaskekjerringer?
Heter det ikke renholdspersonale nå for tiden??
clavin
clavin
02.03.04 14:16
Heter det ikke renholdspersonale nå for tiden?? >

Nei, linoleonterapauter (noe i den duren i hvertfall).
AVHersk
AVHersk
03.03.04 13:02
Var det ikke siste gang GW-løpet ble arrangert i fjor da?
Blazer
Blazer
03.03.04 13:07
Det er vel slutt med Grete Waits-løpet nå.

Spriten flyter fritt
gamle "jenter" går fra vettet
Hele byen luket vammelt
av østrogen og svette

De skal løpe rundt i byen
Og få hjertet til å pumpe
Drikke godt med væske
Og klype purung rompe

Dette her er alle kjekke
unge menn sin svøpe
Røm byen kjære venn
Det er Grete Waitz-løpet

Fordelen var vel at menn på denne datoen fikk oppleve hvordan det er å være kvinne og bli siklet over og utsatt for "seksuell trakassering light" i ett kjør.
-
Kåfte om Blazer: "Mennesker som har gjort alt "riktig" og som nå blir frastjålet en verdig alderdom grunnet spydige egoistiske noksagter som deg selv, en bortskjemt åme uten empati som gjemmer seg bak flåsete utsagn."

Samfunn

Forbruker

Sport

Helse, sex og livsstil

Musikk, TV og film

Kultur og Fritid

Utdebattert

Siste innlegg