Jeg begynner å bli passe lei av at muslimene blåser seg opp for tegninger som blir publisert i media. Hva faen? Media provoserer enkeltmennesker og folkegrupper hver dag, er det noe forskjell på muslimer? Skal de ha særbehandling? Nei, det skal de virkelige ikke. Enten så følger de norges lover, eller så kan de ha seg vekk. Dette gjelder forsåvidt alle mennesker og alle livssyn som lever i Norge.
Landet skal ikke tilpasse seg etter minoriteter - da måtte vi delt opp landet hver gang det kom et nytt menneske. "Vær så god, her har du din kvadratmeter. Gjør hva du vil." Det er folk som kommer til Norge som skal tilpasse seg. Dette gjelder som sagt ALLE folkegrupper, enten det er nordmenn, muslimer eller svensker.
For å dra opp dette med muslimene igjen. Hvorfor demonstrerer de mot ytringsfriheten? Det er vel strengt tatt å gå i mot seg selv? Hvis det ikke hadde vært ytringsfrihet så hadde ikke de fått lov til å demonstrere, og de hadde blitt bura inne med en gang. Det burde vært ulovlig å demonstrere mot ytringsfrihet.
Og mens vi er i gang snakker vi litt om godeste Mulah Krekar også! Han koser seg på Radison Blu mens norges befolkning betaler regningen. Og hvorfor? Fordi staten ikke "får lov" til å sende han tilbake til hjemlandet, fordi han kan bli drept. Yeah - right. Han har jo vært der hundrevis av ganger etter han kom til Norge (fordi han var redd). Ikke bare har han vært der, han har til og med tatt seg tid til å kose seg litt med krigsøvelser og vært i noen skremmende møter med noen gode kollegaer av han. Uff, så synd det er på han!
Norge må få orden på landet. For en gang skyld må vi være litt strenge. Vi kan ikke finne oss i å bli manipulert på grunn av at noen ikke liker en tegning! SÅ DRIT I Å SE PÅ DEN TEGNINGEN DA! JEG SYNES NEMLIG DEN ER FIN, OG JEG HAR HENGT DEN OPP PÅ VEGGEN!! Kom og demonstrer utenfor huset mitt a.
Enten er dere nordmenn og følger norges lover, ellers blir det isolat i Afrika. Og tro meg, Siv Jensen kommer ikke til å nøle :)
PEACE.