Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Har ikke Mette Marit sluttet m utagerende festing

NYTT TEMA
ARIMA
ARIMAInnlegg: 2543
27.07.04 18:58
I følge Se og Hør har hun ikke det. Til og med på en fest der Se og Hør tar bilder, klarer hun ikke å kontrollere seg. Lurer på hvor mye hun utagerer på fester der Se og Hør ikke er tilstede. Løy MM på den infamøse pressekonferansen der hun påsto at hennes utagerende periode var et tilbakelagt stadium.

Dette er et politisk spørsmål fordi MM er en høyt profilert reperesentat for staten, og fordi skattebetalerne finansierer galskapen. Ville det blitt godtatt at MM ble kronprinsesse om folket visste at den utagerende festingen fortsatte?

Håper kronprinsparet tar til fornuft og abdiserer, før vi får enda flere skandaler som denne. Tviler på det, ryggrad er det lite av i den gården.
knockturne
knockturneInnlegg: 613
27.07.04 19:01
så det krever ikke ryggrad å gifte seg med en dame som er kjent for utagerende festing? vil tro håkon var ganske så klar over at pensjonister og royalistgærninger i hele norge kom tikl å fråde og skumme av vrede om han giftet seg med en alenemor med den fortiden der.
redpudlian
redpudlianInnlegg: 2697
27.07.04 19:03

At du bruker Se & Hør som kilde forteller vel alt i denne sammenhengen...............................
ARIMA
27.07.04 19:04
Synes ikke Håkon viste ryggrad. Han oftret ingenting. Det krever ryggrad å innrømme at de løy, og ta konsekvensen av dette.
knockturne
knockturneInnlegg: 613
27.07.04 19:07
ARIMA skrev:
Synes ikke Håkon viste ryggrad. Han oftret ingenting. Det krever ryggrad å innrømme at de løy, og ta konsekvensen av dette.

- psht. jeg vet ikke helt hva saken gikk på, men jeg tviler på at mette-marit+håkon er så dumme at de skyter seg selv i foten på den måten. ikke at jeg har fått med meg saken, men om det er noe i den tipper jeg at den bobler opp i andre aviser før eller siden.
windfish
windfishInnlegg: 866
27.07.04 19:08
Leser aldri Se og Hør, så den reportasjen du skriver om vet jeg særdeles lite om. Men om den godeste MM skulle havne på skråplanet nok en gang (om hun noen sinne forlot det) skulle ikke det forundre meg stort. Den pressekonferansen du snakker om mener jeg å huske at ble tvunget fram av slottet selv, som et PR-jippo/stemmefiske/spill for galleriet etc...
Hvem kan vel motstå en sårbar, gråtende sørlandsblondine som ber om unnskyldning for sin brokete fortid?
Jeg kan.

Sona si Latine loqueris!
Minddivine
MinddivineInnlegg: 314
27.07.04 19:08
WHO CARES?
windfish
27.07.04 19:10
Minddivine skrev:
WHO CARES?

Du bryr deg tydeligvis nok til å ta deg tid til å skrive dette.
ARIMA
27.07.04 19:15
Personlig er jeg for å legge ned kongehuset med umiddelbar virkning, og stoppe pengestrømmen fra skattebetalerne til de "konglige" med umiddelbar virkning, uansett hvordan MM og Håkon oppfører seg.

Imdlertid har jeg forstått det slik at folket vil ha MM, dersom hun ikke driver med utagerende festing. Dersom hun fremdeles driver med utagerende festing er saken en annen.
ARIMA
27.07.04 19:17
Folket hadde aldri godtatt ekteskapet dersom ikke MM hadde kommet med påstanden om at hun var ferdig med utagerende festing. Hadde kronprinsparet droppet pressekonferanse, hadde vi sannsynligvis hatt flertall i folket for avskaffelse av monarkiet.
windfish
27.07.04 19:21
ARIMA:
En sjelefrende! Nei, noe kongehus har ikke landet bruk for - i hvert fall ikke når medlemmene oppfører seg som Ola Dunk på metanol.
Electro
ElectroInnlegg: 10321
27.07.04 19:26
Stemmer dette vil nok uansett store deler av media dysse det ned, siden inntrykket av kongfamilien som eksemplariske praktmennesker er noe de pleier å formidle for å holde støtten til monarkiet høy. De må jo prøve å få folk til å tro det iallefall, for å rettferdiggjøre at kongefamilien tar imot skattepengene våre kun på grunn av faktorer som arv og ekteskap. Jeg husker jo hvor mye syting det var etter at TV2's dokumentar om prinsesse Ragnhild ga et mindre fordelaktig inntrykk av kongefamilien, og kanskje rystet manges illusjon av den.
harmony
harmonyInnlegg: 13574
27.07.04 19:28
Kan nokon vere vennlege og definere "utagerende festing"?
BreckRoad2
BreckRoad2Innlegg: 35642
27.07.04 19:56
Å kommentere noe en person har lest om i Se & Hør blir bare for dumt. Det er vel bare The Sun i England som er verre. En diskusjon faller til stengrunn allerede etter første linje i hovedinnlegget.

185 Walton Breck Road
tinnyme
tinnymeInnlegg: 6995
28.07.04 03:13
harmony skrev:

Ordet "utagerende" skulle vel tale for seg selv.
Hva med drita full, eller det som verre er? Men da lurer du vel på hva "det som verre er " skal bety. Eier du ikke fantasi?
Mastah
MastahInnlegg: 2523
28.07.04 06:52
tinnyme skrev:
Ordet "utagerende" skulle vel tale for seg selv.
Hva med drita full, eller det som verre er? Men da lurer du vel på hva "det som verre er " skal bety. Eier du ikke fantasi?

-Hva har fantasi med saken å gjøre?

Her diskuterer man tydeligvis en faktisk hendelse som har funnet sted. Da skal man ikke eie fantasi som du tydeligvis synes, da skal man finne ut eksakt hva som har skjedd om diskutere ut i fra det.

Hvis ikke diskuterer man bare fjas, noe sakelige mennesker ser på som nettopp fjasete.
MrBean
MrBeanInnlegg: 438
28.07.04 06:53
Problemet med uttrykket "utagerende festing" er at det nettopp åpner for synsing (fantasi, som du spør etter). Tror nok terskelen for hva som defineres som "utagerende festing" ligger betydelig lavere hos religiøse fanatikere enn hos de som går ut hver helg (og da mener jeg ikke i kirken)...

Hva MM gjør/har gjort driter jeg egentlig i - ønsker republikk uavhengig av hennes handlinger.

MrBean
kanutten85
kanutten85Innlegg: 20614
28.07.04 08:12
Jeg leser sjelden Se & Hør (fordi de er ganske useriøse og tar sannheten med en klype salt), og har heller ikke lest denne artikkelen, så kunne du fortelle hvordan MM oppførte seg? Krabbet hun hjem, eller var det bare det at hun var oppe til 4-5? Å være i et bryllup og dra hjem utpå morgenkvisten vil jeg ikke akkurat kalle utagerende festing...

Ellers må jeg si meg enig med de andre her - du kan da vitterlig ikke dømme et menneske etter en reportasje i Se & Hør! Du leser kanskje de tyske bladene fra perm til perm også, og tror at MM har fått trillinger fra Mars?
kathinka
kathinkaInnlegg: 905
28.07.04 09:02
Flirer....ja, Se & Hør er jo den mest pålitelige kilden! Noen sluke alt rått..det gjør tydeligvis du!
La MM få lov il å være i fred. Det er vel lov å slå seg løs , selv for de kongelige???
tinnyme
28.07.04 10:58
Mastah skrev:

-Hva har fantasi med saken å gjøre?Her diskuterer man tydeligvis en faktisk hendelse som har funnet sted. Da skal man ikke eie fantasi som du tydeligvis synes, da skal man finne ut eksakt hva som har skjedd om diskutere ut i fra det.

Spørsmålet var definisjon på utagerende festing, men det fikk du visst ikke med deg
kjøsskatta
kjøsskattaInnlegg: 9414
28.07.04 11:19
kathinka skrev:
Flirer....ja, Se & Hør er jo den mest pålitelige kilden! Noen sluke alt rått..det gjør tydeligvis du!
La MM få lov il å være i fred. Det er vel lov å slå seg løs , selv for de kongelige???

---------------
Ja, man skulle tro det. Men de som sitter døgnet rundt på VGD har sikkert aldri hatt et liv utenfor datarommet, og hvertfall ikke hatt seg ei fylla.

avslører at jeg er "umulig"
Mastah
MastahInnlegg: 2523
28.07.04 11:39
tinnyme skrev:
Spørsmålet var definisjon på utagerende festing, men det fikk du visst ikke med deg

-Spørsmålet er selvfølgelig hva hun konkret har gjort.

Temaet dreide seg om mette marits oppførsel, ikke hvorvidt se og hør kaller en pils på byen utagerende festing eller ikke.

Men det kan jo være en debatt når man først vet hva som faktisk har skjedd og hvordan se og hør har beskrevet det i bladet sitt sett i forhold.

"Utagerende skulle tale for seg selv" sier du, uten å vite i det hele tatt hva hun faktisk har gjort og hva se og hør faktisk mener med dette. Det er idiotisk og tankeløst.

Demmagutt
DemmaguttInnlegg: 65
28.07.04 13:20
Er du vant til å stå på alle fire og slikke kjærlighet på pinne, samtidig som du får deg en kjærlighet på pinne andre veien, så er du vant til det.

Kan ikke forlange at jenta skal legge igjen alle kjærlighetene hjemme når hun tross alt er vant til det.

Gammel vane vond å vende. Viktig å ha medfølelse.
jenstf
jenstfInnlegg: 1029
28.07.04 13:23
Kongen sa jo under et nylig Trøndelags besøk at han har prøvd karsk, og halve kongehuset røyker. Så de har nok noen skikkelige familiefester der i gården. Kanna på bordet
xlent
xlentInnlegg: 589
28.07.04 13:23
harmony skrev:

Dra på rave-party med exacy og anna "snadder" innabords....?! Skjønt, den "utagerende" festinga hun gjør NÅ som kronprinsesse tror jeg er en smuuule moderert...med tanke på at hun ammer.( er vel å dra'n langt her men jeg tror ikke MM sjanser på å hive i seg noe pillere og dess like!! )
ARIMA
28.07.04 14:31
Vet ikke om det kan gis en presis definisjon av "utagerende festing", men det kan hvertfall sies at det er sånn man fester, dersom man har hatt et "ungdomsopprør som er voldsommere enn det som er vanlig".
kathinka
28.07.04 14:46
Kjøsskatta..

Du vet,enkelte MÅ alltid rakke ned på noen. DE ikke friske uten det. Jeg innbiller meg at disse mener de er feilfrie..Deres holdninger er nesten til å grine av .......

Ikke er de synd på stakkarene heller..! Få dere et liv, folkens!
kathinka
28.07.04 14:48
Iakatarm! Du burde vært utestengt fra forumet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ovma
ovmaInnlegg: 231
28.07.04 15:14
Har også hørt at ikke bare se og hør sitter på matereale som ville blitt stor skandale om hadde kommet ut. Men av respekt for kongefamilien blir ikke disse bildene publisert.
tinnyme
28.07.04 15:29
tinnyme skrev:
Mastah skrev:
-Spørsmålet er selvfølgelig hva hun konkret har gjort.
Temaet dreide seg om mette marits oppførsel, ikke hvorvidt se og hør kaller en pils på byen utagerende festing eller ikke.
Men det kan jo være en debatt når man først vet hva som faktisk har skjedd og hvordan se og hør har beskrevet det i bladet sitt sett i forhold.
"Utagerende skulle tale for seg selv" sier du, uten å vite i det hele tatt hva hun faktisk har gjort og hva se og hør faktisk mener med dette. Det er idiotisk og tankeløst.

Det var da noe til mas, å kalle andre for idioter ut fra hva du bestemmer skal være tema akkurat her og nå er vel heller ikke av det mest tenkende slaget. Jeg aner ikke hva Mette Marit driver med, det interesserer meg ikke hva hun konkret har gjort eller ikke, hun må da gjerne feste hele uka for meg. Jeg leser heller ikke bladet du referer til. Det var kun svar på et spørsmål: Hva er definisjonen på utagerende festing , ingen personer var nevnt. Til opplysning, en pils eller fem på byen regnes ikke som utagerende festing, det skjønner da enhver idiot, til og med jeg.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg