Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Utagerende festing!

NYTT TEMA
Marauder2001
Marauder2001Innlegg: 12733
03.08.01 11:06
Oki... det har vært mye snakk om Mette Marits "Utagerende festing" men jge har til gode å se en god definisjon på når festing er utagerende? All festing er jo til en hvis grad utagerende,men enhver form for spillopper og sjalabais kan jo ikke kalles utagerende, forda forsvinner jo meningen med adjektivet... nuvel.. siden man tydeligvis må ha kunnskap til sine bacchanaler og holligonger så har jeg forsøkt meg på en liten definisjon:
Du har bedrevet utagerende festing når du:
*Har ruset seg på minst 3ulike rusmidler samtidig.
*Har holdt det gående over 48 timer i strekk.
*Har bli tilsnakket av politi, resepsjonist e.l. pga støynivå/tidspunkt.
*Har hatt sex med noen du ikke vet/brydde deg om å få navnet på, og som du ikke helt husker åssen så ut i ansiktet.
*Har pådratt deg en eller annen form for fysisk skade du ikke husker opphavet til.
*Har våknet i en annen by enn du trodde du la deg i...
*Har brukt mer penger på morro i enn du ville brukt på mat i løpet av en 3 måneders periode.

Med andre ord en ganske vanlig studenttid.
Synspunkter...

Marauder
Nice by Nature, Hero by Choice.
Thomas25
Thomas25Innlegg: 213
03.08.01 11:07
En av mange innvendinger mot Mette-Marit er vel at hun ikke har hatt en lang nok studietid, så...

thomas.
Thomas25
Thomas25Innlegg: 213
03.08.01 11:07
En av mange innvendinger mot Mette-Marit er vel at hun ikke har hatt en lang nok studietid, så...

thomas.
Marauder2001
03.08.01 12:49
Kritthvit... tror ikke du tok poenget mitt.... de alle fleste 27åringer har jo da bedrevet utagerende festing... som oftest over ganske lange perioder også! :)
Marauder
corso
corsoInnlegg: 1106
03.08.01 12:50
huffameg denne MM dere.
Nå får Håkon finne seg en ordentlig dame. Helst en som er typ 25-27 år, jomfru, ikke røyker, ikke fester, høy status, bra utdannelse, ikke prøvd noe som helst narkotikum, rolig og behersket, ingen lovbrudd eller fartsbøter, ikke kaffedrikker eller noe koffein inntak (og listen bare fortsetter)

Aå kommer spørsmålet.... hvor finner vi denne kvinnen?
Beklageligvis er hun død.. Mor Theresa døde som de fleste av oss vet for ikke så mange år siden... huffameg, betyr dette at han kanskje må finne seg ei som er som oss dødelige da?

-C

Kritthvit
KritthvitInnlegg: 141
03.08.01 13:04
Vel, hva skal vi med en konge og dronning som er akkurat som alle andre????. ang. den kommende dronning, så tror jeg han kunne funnet ei jente med mindre antall sex-partnere. Tror ikke det hadde vært noe problem. Å funnet ei alenemor, uten eks-type er av det kriminelle slaget, hadde sikkert oxo vært mulig.

Jeg mener at det var mer stas da kongen gikk i hermelinkappe og gullkrone på hovudet.

Danica
DanicaInnlegg: 3288
03.08.01 13:13
Og det gamle systemet med arrangerte ekteskap hadde vært fint det også, eller hva? Så kunne foreldrene dine hatt bryet med å finne en søt, liten jomfru som passet til en av din klasse. For forelskelse har ingenting med saken å gjøre, har det vel?

Er det ikke godt å sitte der i sofakroken å avgjøre hvem som er passende eller ikke, hvem som er umoralsk og så videre? For dere er jo høyt hevet over alle andre, med full rett til å dømme fremmede...

NiGoZeroIchi
NiGoZeroIchiInnlegg: 11406
03.08.01 13:14
>Jeg mener at det var mer stas da kongen gikk i hermelinkappe og gullkrone på hovudet.

Jepp, det var tider, det. En tid da diverse folk rundt omkring i landet (og utenlands) kunne med rette påstå at de hadde blått blod i årene.
Eller mener du kanskje den tiden da man virkelig kunne studere effekten av innavl blant de kongelige, fordi de ikke skulle gifte seg under sin stand?
Mmedulla
MmedullaInnlegg: 552
03.08.01 13:38
Marauder etter seks år som student har jeg ennå ikke opplevd at noen av studentene jeg kjenner på mitt kull har:
Har ruset seg på minst 3 ulike rusmidler samtidig.
Ingen av de samme studentene var noensinne sammen med kriminelle og de fikk heller ikke barn med slike mennesker.
Og når det gjelder sex med folk de ikke husker ansiktet på tror jeg ikke det er mange jeg kjenner av den typen heller....
Ellers har ingen av mine medstudenter vært trygdemottakere heller....
Men hva var det nå jenta studerte ...var det noen som snakket om folkeuniversitetet ?
herregud, hun kunne fått seg jobb som programleder på MTV, der hadde hun åasset bere inn....ingenting er så ekkelt som når vulgære mennesker skal begynne å leke veltalende og utdannet....

Og til Danica; Haakon kan gifte seg med hvem han vil han, men jeg vil ikke ha disse menneskene som representater for Norge.jeg skjemmes nok av dette landet fra før.hadde han vært smart nok hadde han sagt fra seg tronen.
Vi trenger ikke disse dustete gallionsfigurene i Norge lenger.La de være i fred å drive med sitt.
La han bli Jonny fra Stovner også kan han leke mor og far og barn med MM så mye han vil for min del
shinef
shinefInnlegg: 4568
03.08.01 14:30
marauder2001:
hvis det der er en "ganske vanlig student-tid" i dine øyne så er det ikke rart detta landet forfaller.... selv avsluttet jeg min studenttid for 5-6 år siden, og hadde det mye gøy i løpet av den tida, festa mye, var passe utsvevende & useriøs - men så (og ser) ingen grunn til å synke så lavt som de punktene du satte opp.... ok, et par av dem da, men det var de som var mest uskyldige.... :)

Men ja, jeg er helt enig med deg at å holde det gående i 48 timer i strekk og være rusa på minst 3 rusmidler samtidig, da bedriver man ettellerannet som er temmelig utagerende..... :))

Har jo blitt veldig populært det ordet der nå, nå begynner de å skrive det i store overskrifter om stakkars Ari også. Jaja.
Marauder2001
03.08.01 14:32
Opps her må jeg nok klargjøre en ting. jeg mente ikke at man skulle gjøre alt sammen samtidig! hehe...selv om det sikkert hadde vært en opplevelse!

Marauder
Marauder2001
03.08.01 14:37
Mmedulla: Oki... mulig du studere et kjipt sted for alt jeg vet... men du kan da ikke mene at å få barn med en kriminell... (noe vi alle jo er i dette lovgjennomsyrede landet) kan kalles festing, utagerende eller ikke?? :)) Trygdemottakere er det ganske mange studenter som er, de får barnetrygd, bolig støtte osv... 3. rusmidler...f.eks Alkohol & Nikotin & Koffein/Effedrin... (ta deg en røyk & en Whiskey/RedBull og tenk over det) Og sex uten helt å huske detaljene.... hehe... ikke lek prippen nådda! ;)

Og hvis du skjemmes så over dette landet kan du vel heller flytte til et annet land, fortrinnsvis uten monark.. Russland, Østerrike eller Jugoslavia f.eks.

Marauder
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg