Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Skal på langtur med samboeren min og våre 3 hunder

NYTT TEMA
JesperJuulHansen91
JesperJuulHansen91Innlegg: 1
03.07.17 12:19

Hei.

Jeg og min samboer skal sette av 1 uke i fellesferien der vi vil besøke de beste turmulighetene norge har å by på (på nedre halvdel av norge)

Vi bor da i Halden, og dette vil jo da være vesentlig at løypa er satt opp slik at turen starter der.

Våre interesser er da tur/fiske og vi ønsker derfor å ha en tur som turmuligheter som vi kan oppleve i norge, i tillegg til mulighet for fiske
Men fiske/tur må ikke kombineres hver dag, da vi er åpne for å ta kun tur ene dagen og fiske en annen dag:)

Ting som er viktig å ta i betraktning:
-Vi har med oss 3 hunder, så det er viktig at hyttene folk eventuelt rekomenderer, også  godtar hunder.

-Vi har god erfaring med telting og har ikke noe i mot å telte om turen som  rekomenderes, tar over 1dag å fullføre.

-Ift fisking så har vi ikke fiskekort, så fint om vi også får informasjon ift dette om noen  har noen fiskeperler.

-vi skal da kjøre bil, så transport fra sted til sted er heller ikkenoe problem, men her er  det også fint om man har en tur å rekomendere, at man også tar med hvordan å  komme tilbake til der man har parkert, om turen ikke avsluttes på samme sted som  den startet.

På forhånd takk for tips:)

(Innlegget ble redigert 03.07.17 12:20)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg